čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.



Karoserie:

-nový lak - modrá dynamik (4590)

-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy

-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL

-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)

-kryty klik z FAV

-4-očko + maska

-prodloužení střechy s brzdovým světlem

-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT

-podvozek ošetřen HB BODY 932

-dutiny HB BODY 900

-bílé kryty předních a bočních blinkrů

-zadní světla červenobílé

-ostřikovače FAB

-motorek stěračů z FEL

-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače

-střešní okno

-elektrické otvíraní předního a zadního kufru

-plynové vzpěry na předním a zadním kufru

-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost

-čelní sklo s modrým pruhem

-centrální zamykání

-alarm

-vzpěra mezi předními tlumiči

-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií

-přední plastové podběhy





Podvozek:

-Přední náprava:

- vyztužená dle L/A

- stabilizátor průměr 18mm

- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru

- L/A pružiny délka (délka 260mm)

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- kotouče s vnitřním chlazením

- náboje s roztečí 4x100 a 4x108

- strmější hřebenové řízení 2,8 ot

- ošetřeno HB BODY 932



-Zadní náprava:

- vyztužená dle L/A

- zesílené úchyty šikmých ramen

- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- brzdové válečky 22mm

- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben

- ošetřeno HB BODY 932



-brzdový posilovač z FEL

-HBV 22 mm

-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14





Motor:

-blok 781.136

-klika, vložky, písty, ojnice FAB

-vačka motorexcel 265/257

-hlava FAB

- zvětšené kanály 28mm

- úprava sedel ventilu

- úprava spalovacího prostoru

- snížena na kompresní poměr 10,6

-převařené saní FAV, slícované s hlavou

-expanzní nádržka OCT

-hliníková olejová vana

-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40

-přertyskovaný karburátor LEKR

-zapojené vyhřívání sání

-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen

-odlehčený setrvák FEL 1.3

-přítlačnák FEL 1.6

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-přítlačný talíř SACHS

-bezkontaktní rozdělovač pro 136X

-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20

-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí

-alternátor 70A

-rychloběžný startér FEL

-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně

-uložení motoru na silentblocích FAV



Převodovka:

- 5q - stálý převod 4,22

- I 3,80 série 5°

- II 2,12 série 5°

- III 1,41 série 5°

- IV 0,96 série 4°

- V 0,74 sixta

-tvrdý silentblok převodovky

-převodový olej Castrol 75W/90

-železný kloub řazení

-úprava těsnění hokejky

-úprava těsnění náhonu rychloměru



Interiér:

-ošetřeno HB BODY 910 + lak

-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)

-lucasy z FEL

-cyklovač stěračů FEL

-ovládaní topení z FAV

- přerušovač blikačů FEL

-loketní opěrka

-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)

-vzadu boční stropní světla z OCT

-stropní madla FEL

-přední a zadní sedačky FEL

-přední a zadní pásy FEL

-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)

-zámek řadící páky ( čertlock :-) )

-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))

-upravené teplovody topení

- přístrojový štít

- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce

- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)

- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)

- modré podsvícení

- nerezové obroučky (phexsys)

- LEDky místo žárovek

- zabudováno cyklotacho

- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)

- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně

- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

18:11:42
21.06.2011
čert
-> Čokin: -> havlik: nemá to teď vůli :)
15:42:18
21.06.2011
Péďa17
-> čert: pěkná škodovka,šup do oblíbených
08:41:21
21.06.2011
Čokin
-> čert: Stejná ot jako havlík.
08:35:18
21.06.2011
havlik
17:49:01
23.03.2011
čert
17:48:41
23.03.2011
čert
konečně jsem opravil plastovej podběh. Nevydržel bráchovo výlet do pole:)

před:
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 23.03.2011 17:48:41
10:11:07
27.01.2011
čert
-> Klubko_: jj zatepleny to mam taky, ale furt je to plech a trvá dlouho než se ohřeje
09:42:57
27.01.2011
Klubko_
-> čert: to mam v planu jako dalsi evoluci 1 ten puvodni otvor zavarit a nechat jen pruchod pro husi krk. A je to uplne supr, proste z toho jde teplej vzduch. Uz driv jsem experimentoval se zateplenim ze strany od nadrzky ostrikovacu, ale to nepomohlo.
08:28:57
27.01.2011
čert
-> Klubko_: aby ti šlo něco na okno zkus utěsnit u bočních výdechů husí krk, tak aby šel vzduch pouze husím krkem. Potom ten vzduch který se tam dostane na vstupu kolem husího krku bude muset ven pouze výdechama na okno 4
08:09:38
27.01.2011
čert
-> Klubko_: ten třetí husí krk je dlouhej asi jen 5 cm. Pravě proto aby něco šlo na okno 4 Do bočních výdechů jdou pouze dva...

A co, topí to líp?
22:39:30
26.01.2011
Klubko_
-> čert: cus, tak jsem natahl topenim taky husi krky 6 jen jsem nepouzil 3x20mm, ale 1x40mm myslim je ten prumer. Ale asi se mi trochu zhorsil ofuk okna. S tema 3ma to bylo uplne zabity na okno.

A tady mam trochu problemek, kdybys vedel, co s tim.

skoda-virt.cz/cz/.../1212 62-topeni-24?gotopost=2...
17:30:22
26.11.2010
čert
-> izzy125: díky6
11:54:35
26.11.2010
izzy125
krasna ide k oblubenym 6 1
16:24:00
24.11.2010
čert
-> squalo: : 1

-> Marcius: dík

vešly, udělal jsem tu lištu širší
07:35:00
24.11.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> čert: pěkná práce, tak nakonec se vešly 1
19:27:51
23.11.2010
squalo
ty vole tie budiky su brutal4 2
19:21:05
23.11.2010
čert
o víkendu jsem zadělal přídavný budíky, ještě mě čeká dodělat středovej panel...
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 23.11.2010 19:21:05
14:28:25
21.06.2010
čert
-> Marcius:

normálně se přidělává do lemu blatníku (co jsem tak viděl). To jsem nechtěl, tak jsme to udělal viz příspěvek 25.04.10 20:16:32. Na lemu blatníku nejsou vidět žádný šroubky.

Do podběhu jsem to navrtal. Taky se mi nechtělo to vrtat do podběhů, ale jinak jsem to nevymyslel, tak jsem to nakonec provrtal a utěsnil silikonem a je to taky v pohodě, zatím :)
upraveno 2x, naposled 21.06.2010 14:28:52
Extreme Tyres