skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto je moje Rézina, má najeto 150000km a je po 3 letech(1.8.2003) mého vlastnění napůl po "GO" a napůl zhuntovaná. Je to Škoda 120, rok výroby 1987 a ještě ve fabrice navíc přidanej 5-ti kvalt. Mám ho jako dědictví po mém dědečkovi. abych se přiznal zprvu to tuning být neměl, ale nemohl jsem nechat bez povšimnutí babiččiny průpovídky o tom že to auto je jenom na doježdění, proto jsem se do toho vložil. V první fázi byly bílé blinkry nějaká ta nálepka a hlavně barevné budíky. V druhé fázi to byly mračítka, cé sloupky, zadní kliky, zadní čelo s posunutou spz a sížení předku. Třetí část spočívala v tom, že auto bylo málo u země, tak muselo níž (3 závity), přišel na řadu nový motor z favorita se sníženou hlavou, 280 vačkou a lehkým setrvačníkem, při tom už tu byl nápad s kompletním tuningem, který spočívá v zavaření všeho nepotřebného, jako třeba boční držáky nárazníků, klíčových direk, zrušení klíčů a nahrazení odskoky a startováním na vypínač a tlačítko. A dále se plánovaly další a další úpravy, které teď již začnu realizovat. 1,8,2005 mi zkončila technická a na auto s těmíto úpravami se už nedá udělat, proto auto odhlašuji a začíná čtvrtá kapitola úprav.
popis:
- přední náprava: vyztužená, krátké pružiny od Tunera#2, vnitřně chlazené kotouče brembo, čtyřpístové brzdiče, 90% dílů nová, tvrdé silenbloky, upravená geometrie
- zadní náprava: po GO, nová podélná ramena a všechny gumy a silenbloky tvrdé, pružiny kyvkové, kotoučové brzdy vlastní výroba, čtyřpístkové brzdiče
- karoserie: převařena přední náprava o 4 cm výš do kufru, vyvařeno, zavařeny žlábky na střeše, díry v c sloupcích, kliky na dveřích, vytažené lemy, upravené kapoty, přední světla angel eyes, zadní do budoucna LED
- motor: vyleštěné a zvětšené kanály na hlavě MPI, odlehčené ventily, zvětšená komprese snížením bloku a pístů, vačka 280°, výfuk 4 do 1 a příčný tlumič, lehký setrvák a řemenice, bezkontaktní zapalování z favorita s upraveným předstihem, přítlačák felicie 1,6, karburátory yamaha R1
- interier: ochraný rám, nádrž v kufru, baterka posunuta na prostředek auta a s odpojovačem, upravenej středovej panel na palubce, ofuky audi TT, sportovní sedačky a tříbové pásy, tapecirunky 2mm laminát
plány:
- dodělat to
aktuality:
_________________________ 2010_________________________ _________________
2,1,10 - konečně motor ožil a vrní parádně
16,1,10 - doštelování motoru
23,1,10 - návštěva vrakáče.. startér felda do šáde 500,- a bezkontakt rozdělovač funglovka i s rele 200,-
12,3,10 - konečně dodělán pravý lem a vytvořen držák výfuku
13,3,10 - skoro hotov druhý lem (když už se ví jak na to, jde to rychleji) a hotovo jedno světlo a blinkr
16,3,10 - hotova přestavba řadící páky na krátké dráhy :)
8,4,10 - řadička znovu :) usazena nádrž a vyzkoušena :) a uklidil jsem v garáži :)
10,4,10 - třetí lem skoro hotovej
6,6,10 - konečně vidět výsledek... hotovy oba dva lemy :-) motor běhá tak jak má takže pohoda
4,7,10 - začal jsem brousit a kitovat...
16,7,10 - oprava volných vodítek... zdařilá :-)
18,7,10 - motor v kupě... zítra start... :-)
10,8,10 - upravena zadní kapota a zadní čelo... přední světla před dokončením
30,8,10 - dorazily čiré kryty na všechny světla, baterka konečně na svém místě a zprovozněna. konečné spasování blatníků
31,8,10 - spasováno kompletně celé auto.. řešíme elektriku v interieru ;-)
11,9,10 - palubka jakž takž hotová... lepení krytů na světla a výroba zadních lamp
15,11,10 - výměna zadních pružin od Sakyho za sériové kyvkové a je to hned lepší
17,11,10 - doveženy sedačky autostyl
_________________________ 2011_________________________ _________________
2,1,11 - pokračujeme na druhé vlečce
3,1,11 - vyztuženo už jen nabarvit a poskládat
6,1,11 - úpravy přední nápravy a dovyztužení
25,1,11 - tvrdé silenbloky jsou doma
24,2,11 obě nápravy v autě ale zatím bez pružin a bez brzd
14,3,11 - pružiny a brzdiče zpět z komaxitu a začlo se montovat nazpět
21,3,11 - přišel stabik na předek 21mm
3,4,11 - lakýra si konečně odvezl dveře
20,4,11 - přidělány sedačky konečně :-D bez pojezdů... takže kdo se tam nevejde má smůlu
1,5,11 - test R1 běží to!!!!
6,5,11 - omotán výfuk, vyměněny vodítka a poskládáno zpět
2,6,11 - výměna prasklé pružiny na sacím ventilu :-(
7,6,11 - filtry na R1 doladěno pár nedostatků... příprava na lakování... projížďka
13,6,11 - odvoz auta směr lakovna
16,7,11 - lehce poleštěny límce kol
23,7,11 - úprava a dodělání světel, nabarvení držáků sedaček a těšení se na návrat rézinky
26,7,11 - vše mimo kastle v laku
28,7,11 - návrat auta z laku
30,7,11 - kompletace předku.. motorek stěračů, blatníky, čelo, a začal jsem palubku dávat
1,8,11 - příprava elektriky do dveří, montáž palubky, pření kapoty a dveří, montáž sedaček, a světel
5,8,11 - karoserie doskládána, motor jakžtakž běží... světla svítěj :-)
6,8,11 - doděláno 95% elektriky, výměna matic kol za nové, umytí oken
13,8,11 - výměna šál na klice... úprava držáku baterie
26,8,11 - první sraz rézinky po rekonstrukci :-D Mimoň
12,9,11 - doladěna elektrika ve dveřích a v celém autě tak aby fungovala, už jí jen dodělat aby vypadala :-D
17,9,11 - GAZy jsou doma
20,9,11 - GAZ shock namontován
22,9,11 - úprava sání a předních světel... už svítěj angel eyes
26,10,11 - přišli odskoky na zadní dveře ;-)
30,10,11 - jeden odskok namontován a sporvozněn včetně tapeců... a duhý natahána elektrika
29,11,11 - k ukončení sezony dostala darem geometrii náprav.. teď je spokojená
15,11,11 - klikovka po výbrusu a vačka 280 tak už jen přeskládat a poladit ještě pár detailů ;-)
19,12,11 - vyndán motor a auto zazimováno
25,12,11 - opět rozebraný motor a výměna klikovky a vačky
26,12,11 - skádání motoru
_________________________ 2012_________________________ _________________
10,3,12 - oživen motor po zimě... odvzdušněn a lehce seřízen....
6,4,12 - úprava elektriky u motoru
22,4,12 - dovezeny kola domů a úprava rámu
17,5,12 - po těžké přípravě na Doksy se nestihlo vůbec nic... jen výměna motoru za sériovou feldu MPI
18,8,12 - doloupal jsem asfalt z podlah a začal čistit
22,9,12 - přesunuta baterie do kufru, vystříkány dutiny úpravy motorového prostoru
_________________________ 2013_________________________ _________________
malá pauza ve vývoji
20,9,13 - upravena část podlahy a namontován zadní díl rámu
22,9,13 - PRVNÍ pohár TOP 10 za tuning v Doksech
_________________________ 2014_________________________ _________________
30,8,14 - po dlouhé době pohyb vpřed!!! odevzdán motor motorářovi ke stavbě.. a fůra dílů odvezena na komaxit
_________________________ 2015_________________________ _________________
19,6,15 - pomalinké pečlivé skládání, hlavně na nic nezapomenout
7,11,15 - po roce opět vrčíme!!!!! hurááá
31,12,15 - dokončena přestavba světel foto v článcích
_________________________ 2021_________________________ _________________
11,10,21 - po letech sehnány sedačky mtx a start auta
_________________________ 2022_________________________ _________________
18,5,22 - po letech zprovozněny blinkry na jiný než origo vypínač (výstražné), odzimování a příprava na sraz v Doksech
_________________________ 2023_________________________ _________________
25,5,23 - vystěhování z pronajaté garáže(po 20ti letech) a ubytování u mého baráku... čekáme na stavbu garáže
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!komp letní galerie fotek: hany08.rajce.idnes.cz/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tak nějaký ty videa:
auto 2011
-
auto 2005
-
-
zvláštní dík patří U-GEENovi a Tuxikovi a všem co vylepšujou stránky, protože jima už žiju :-)
popis:
- přední náprava: vyztužená, krátké pružiny od Tunera#2, vnitřně chlazené kotouče brembo, čtyřpístové brzdiče, 90% dílů nová, tvrdé silenbloky, upravená geometrie
- zadní náprava: po GO, nová podélná ramena a všechny gumy a silenbloky tvrdé, pružiny kyvkové, kotoučové brzdy vlastní výroba, čtyřpístkové brzdiče
- karoserie: převařena přední náprava o 4 cm výš do kufru, vyvařeno, zavařeny žlábky na střeše, díry v c sloupcích, kliky na dveřích, vytažené lemy, upravené kapoty, přední světla angel eyes, zadní do budoucna LED
- motor: vyleštěné a zvětšené kanály na hlavě MPI, odlehčené ventily, zvětšená komprese snížením bloku a pístů, vačka 280°, výfuk 4 do 1 a příčný tlumič, lehký setrvák a řemenice, bezkontaktní zapalování z favorita s upraveným předstihem, přítlačák felicie 1,6, karburátory yamaha R1
- interier: ochraný rám, nádrž v kufru, baterka posunuta na prostředek auta a s odpojovačem, upravenej středovej panel na palubce, ofuky audi TT, sportovní sedačky a tříbové pásy, tapecirunky 2mm laminát
plány:
- dodělat to
aktuality:
_________________________ 2010_________________________ _________________
2,1,10 - konečně motor ožil a vrní parádně
16,1,10 - doštelování motoru
23,1,10 - návštěva vrakáče.. startér felda do šáde 500,- a bezkontakt rozdělovač funglovka i s rele 200,-
12,3,10 - konečně dodělán pravý lem a vytvořen držák výfuku
13,3,10 - skoro hotov druhý lem (když už se ví jak na to, jde to rychleji) a hotovo jedno světlo a blinkr
16,3,10 - hotova přestavba řadící páky na krátké dráhy :)
8,4,10 - řadička znovu :) usazena nádrž a vyzkoušena :) a uklidil jsem v garáži :)
10,4,10 - třetí lem skoro hotovej
6,6,10 - konečně vidět výsledek... hotovy oba dva lemy :-) motor běhá tak jak má takže pohoda
4,7,10 - začal jsem brousit a kitovat...
16,7,10 - oprava volných vodítek... zdařilá :-)
18,7,10 - motor v kupě... zítra start... :-)
10,8,10 - upravena zadní kapota a zadní čelo... přední světla před dokončením
30,8,10 - dorazily čiré kryty na všechny světla, baterka konečně na svém místě a zprovozněna. konečné spasování blatníků
31,8,10 - spasováno kompletně celé auto.. řešíme elektriku v interieru ;-)
11,9,10 - palubka jakž takž hotová... lepení krytů na světla a výroba zadních lamp
15,11,10 - výměna zadních pružin od Sakyho za sériové kyvkové a je to hned lepší
17,11,10 - doveženy sedačky autostyl
_________________________ 2011_________________________ _________________
2,1,11 - pokračujeme na druhé vlečce
3,1,11 - vyztuženo už jen nabarvit a poskládat
6,1,11 - úpravy přední nápravy a dovyztužení
25,1,11 - tvrdé silenbloky jsou doma
24,2,11 obě nápravy v autě ale zatím bez pružin a bez brzd
14,3,11 - pružiny a brzdiče zpět z komaxitu a začlo se montovat nazpět
21,3,11 - přišel stabik na předek 21mm
3,4,11 - lakýra si konečně odvezl dveře
20,4,11 - přidělány sedačky konečně :-D bez pojezdů... takže kdo se tam nevejde má smůlu
1,5,11 - test R1 běží to!!!!
6,5,11 - omotán výfuk, vyměněny vodítka a poskládáno zpět
2,6,11 - výměna prasklé pružiny na sacím ventilu :-(
7,6,11 - filtry na R1 doladěno pár nedostatků... příprava na lakování... projížďka
13,6,11 - odvoz auta směr lakovna
16,7,11 - lehce poleštěny límce kol
23,7,11 - úprava a dodělání světel, nabarvení držáků sedaček a těšení se na návrat rézinky
26,7,11 - vše mimo kastle v laku
28,7,11 - návrat auta z laku
30,7,11 - kompletace předku.. motorek stěračů, blatníky, čelo, a začal jsem palubku dávat
1,8,11 - příprava elektriky do dveří, montáž palubky, pření kapoty a dveří, montáž sedaček, a světel
5,8,11 - karoserie doskládána, motor jakžtakž běží... světla svítěj :-)
6,8,11 - doděláno 95% elektriky, výměna matic kol za nové, umytí oken
13,8,11 - výměna šál na klice... úprava držáku baterie
26,8,11 - první sraz rézinky po rekonstrukci :-D Mimoň
12,9,11 - doladěna elektrika ve dveřích a v celém autě tak aby fungovala, už jí jen dodělat aby vypadala :-D
17,9,11 - GAZy jsou doma
20,9,11 - GAZ shock namontován
22,9,11 - úprava sání a předních světel... už svítěj angel eyes
26,10,11 - přišli odskoky na zadní dveře ;-)
30,10,11 - jeden odskok namontován a sporvozněn včetně tapeců... a duhý natahána elektrika
29,11,11 - k ukončení sezony dostala darem geometrii náprav.. teď je spokojená
15,11,11 - klikovka po výbrusu a vačka 280 tak už jen přeskládat a poladit ještě pár detailů ;-)
19,12,11 - vyndán motor a auto zazimováno
25,12,11 - opět rozebraný motor a výměna klikovky a vačky
26,12,11 - skádání motoru
_________________________ 2012_________________________ _________________
10,3,12 - oživen motor po zimě... odvzdušněn a lehce seřízen....
6,4,12 - úprava elektriky u motoru
22,4,12 - dovezeny kola domů a úprava rámu
17,5,12 - po těžké přípravě na Doksy se nestihlo vůbec nic... jen výměna motoru za sériovou feldu MPI
18,8,12 - doloupal jsem asfalt z podlah a začal čistit
22,9,12 - přesunuta baterie do kufru, vystříkány dutiny úpravy motorového prostoru
_________________________ 2013_________________________ _________________
malá pauza ve vývoji
20,9,13 - upravena část podlahy a namontován zadní díl rámu
22,9,13 - PRVNÍ pohár TOP 10 za tuning v Doksech
_________________________ 2014_________________________ _________________
30,8,14 - po dlouhé době pohyb vpřed!!! odevzdán motor motorářovi ke stavbě.. a fůra dílů odvezena na komaxit
_________________________ 2015_________________________ _________________
19,6,15 - pomalinké pečlivé skládání, hlavně na nic nezapomenout
7,11,15 - po roce opět vrčíme!!!!! hurááá
31,12,15 - dokončena přestavba světel foto v článcích
_________________________ 2021_________________________ _________________
11,10,21 - po letech sehnány sedačky mtx a start auta
_________________________ 2022_________________________ _________________
18,5,22 - po letech zprovozněny blinkry na jiný než origo vypínač (výstražné), odzimování a příprava na sraz v Doksech
_________________________ 2023_________________________ _________________
25,5,23 - vystěhování z pronajaté garáže(po 20ti letech) a ubytování u mého baráku... čekáme na stavbu garáže
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!komp letní galerie fotek: hany08.rajce.idnes.cz/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tak nějaký ty videa:
auto 2011
-
auto 2005
-
-
zvláštní dík patří U-GEENovi a Tuxikovi a všem co vylepšujou stránky, protože jima už žiju :-)
hany/škoda 120L - komentáře:
21:57:48
20.06.2011
20.06.2011
Josifek
-> Tuner#2: Prevodovku menis tiez... ja som zohnal z renaultu 25 za 30 euro... naviac motor mas vzadu takze az o tolko menej trakcie mat nebudes... taktiez pohon 4x4 je tazka mrcha...
21:57:00
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 20.06.11 21:55:00: Ta fabie byla ale reakce na Vencu a jeho motor ve 140L a psal jsem to ve smyslu reakce na jeho motoráře To vůbec s autem z Doksů nesouvisí, je to reakce na to, že ho ta ostrá Fábie vyšla tak málo. 1. to bylo rokem vzniku (přece jen dneska za ty peníze nikdo nedělá) a 2. to bylo tím, že ne vše tam šlo nové.
21:55:00
20.06.2011
20.06.2011
Šediváček
-> Tuner#2: No píšeš, že se vzala fabie a upravila, nedávala nová pístní sada, klika, ojnice, ....... Tak jsem myslel, že to je na ten motor jak je v tý asi bílý z Doks, jak se o něm bavíme od začátku. Tak teď nevim.
21:52:34
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> hany 20.06.11 21:45:15: Já ne, aktuálně stavím a stačí mě to co mám, ale na druhou stranu chápu lidi co do toho ty peníze dají a jezdí třeba kopce. Tam když se chceš umisťovat, tak prostě takové investice jsou běžné. A to jaké kdo máme možnosti je čistě na nás, pokud ten kamarád chtěl udělat GO od Čepka, měl na to, tak proč ne
-> Josifek 20.06.11 21:46:02: Hmm a za těch 200tkm vyměníš 40 x převodovku a to se taky vyplatí... Navíc jaksi s 1,8T jedeš ve skupině 3500ccm a tam prostě nemáš proti 4x4x autům šanci s tím že z auta uděláš nic moc ovladatelnou těžkou mrchu...
-> Josifek 20.06.11 21:46:02: Hmm a za těch 200tkm vyměníš 40 x převodovku a to se taky vyplatí... Navíc jaksi s 1,8T jedeš ve skupině 3500ccm a tam prostě nemáš proti 4x4x autům šanci s tím že z auta uděláš nic moc ovladatelnou těžkou mrchu...
21:46:02
20.06.2011
20.06.2011
Josifek
-> Tuner#2: Skor mam namysli ze je vyhodnejsie tam prdnut 1.8T a mat 150PS na 200 000km pri investicii cca 1000euro nez mat 150PS so skodovackym motorom pri investicii 3000euro a zivotnosti ledva 20 000km
21:45:15
20.06.2011
20.06.2011
hany
-> Tuner#2: to chápu, ale beru to podle možností... ty teď půjdeš a vysolíš 100t do motoru když s tim skoro nejezdíš?? tak proto ta cenová relace... uvedl jsem cenu cca kterou jsem do toho vložil já...
21:43:56
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 20.06.11 21:41:19: Tak teď nevím na co reaguješ? uvedl jsem tam víc příkladů
21:42:03
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> hany 20.06.11 21:29:11: Ono je jede a jede, mrkni na časy z Želivi a uvidíš jak má ject 1,3 NJ ale takový motor prostě stojí 100, 150, ale i 200tKč když už to má tlakové mazání a opravdu dotažený každý detail a stejně jako vše špičkové prostě nejde porovnávat poměr výkon/cena. Když to vztáhnu na svůj odor, tak mezi reprákama za 10 a za 20tKč je obrovský kvalitativní skok, ale mezi 20 a třeba 100tKč už takový skok zdaleka není a tak je to se vším, ale rozhodně bych netvrdil, že ty za 100 nemají cenu, že jsou předražené apod. jako to tady plyne z diskuze.
21:41:19
20.06.2011
20.06.2011
Šediváček
-> Tuner#2: To je jako zgenerálkovaný motor tím, že se daly kroužky, lágry na kliku a zkontrolovaly přesahy. To nemyslíš vážně Pokud mluvíme pořád o tom stejnym z Doks. To bych zkousnul, pokud by měl tak do 15-20 000km najeto. Jinak v tom případě tam ten karbec a vejfuk má pouze estetický význam......
21:34:15
20.06.2011
20.06.2011
hany
-> Josifek: to s tebou souhlasim, ale zase podle mě dávat tam motor z něčeho jiného je až orpavdu poslední řešení.... jinej motor do toho auta prostě nepatří je pravda že jsem to nikdy tak neřešil co tam patří a co ne, ale tahle varianta se mi líbí že se to dá parádně sprasit doma na koleně
21:29:33
20.06.2011
20.06.2011
Josifek
sry ze sa vmiesam ale celkovo riesit skodovacky motor na extremne vykony je extremne nevyhodne z hladiska pomeru vykon/cena/spolahlivost
21:29:11
20.06.2011
20.06.2011
hany
-> Šediváček: souhlas... když započítám vačku výfuk a karby tak je cena motoru někde na 20t a to jsem dával co se dalo nové takže původní jsou ojnice a klikovka... ostatní dostalo zásah a úpravu a nezlobte se na mě, ale myslim si že mi to celkem jede
21:25:41
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 20.06.11 21:19:16: Podívej se třeba ke Kapříkovi co stojí díly a prostě pokud chceš nové, tak to tolik stojí... To že jde za půlku udělat výkonější motor to asi jde ale nikdy to nebude udělané pořádně. Třeba jen pořádně udělaná hlava je 15 - 20tKč když dotyčný ví co a jak a to není JPP, ale cena co nastínil třeba Bohoušek, když teď stavěl 1,3 do svého RHčka aby se vešel do skupiny... Ano jde jít cestou vesnického tuningu, kde stačí líznout hlava a vačka za trojku a 80koní tam taky bude, nebo jde jít cestou motoru 20tkm nejeto jako jsem měl štěstí já, ale tady se prostě bavíme o stavbě nového a to stojí to co to stojí...
21:19:16
20.06.2011
20.06.2011
Šediváček
-> Tuner#2: Tak za holej motor to je pálka jako blázen, o opaku mě nikdo nepřesvědčí a ještě jestli výsledkem snažení je nárůst výkonu o 18Hp. To jsou drahý koně. Neříkám, že to není adekvátní cena, ale na motor aspoň o třídu vejš a ještě k tomu to příslušenství, to mě ani neříkej......
S těma dílama máš pravdu, ale hodně záleží jak a kde umíš nakupovat. Pokud člověk de do mototechny a skočí po prvním co vidí, tak pak se to prodraží. Zatim nevím o nikom, kdo by v okolí STAVĚL celej motor, ne nechal si postavit. To vlastně taky nevím ale osobně je něco v plánu, tak se uvidí jakej bude výsledek vůči ceně použitých věcí. Ale ty částky co tady padají,.....jediná normální je co říká vhml za ten stovkovej.
S těma dílama máš pravdu, ale hodně záleží jak a kde umíš nakupovat. Pokud člověk de do mototechny a skočí po prvním co vidí, tak pak se to prodraží. Zatim nevím o nikom, kdo by v okolí STAVĚL celej motor, ne nechal si postavit. To vlastně taky nevím ale osobně je něco v plánu, tak se uvidí jakej bude výsledek vůči ceně použitých věcí. Ale ty částky co tady padají,.....jediná normální je co říká vhml za ten stovkovej.
20:50:08
20.06.2011
20.06.2011
vhml
-> Tuner#2: 2005.
Písty a kroužky nový jsou. Vložky přerovnaný. Ojnice a klika kontrolovaný a usouzeno, že nový netřeba.
Je pravda, že pokud stavíš motor tak, že do posledního dílku použiješ nový kusy, tak to pak stojí nesmysl.
Písty a kroužky nový jsou. Vložky přerovnaný. Ojnice a klika kontrolovaný a usouzeno, že nový netřeba.
Je pravda, že pokud stavíš motor tak, že do posledního dílku použiješ nový kusy, tak to pak stojí nesmysl.
20:47:11
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 20.06.11 20:42:05: Napiš dobu vzniku toho motoru ve 140L a převeď to do dnešních cen... Navíc v podstatě vzal a upravil Fabii, rozhodně nekupoval novou pístní sadu, vložky, kroužky, ojnice, kliku, atd. atd.
20:42:05
20.06.2011
20.06.2011
vhml
-> Tuner#2: Nám vyšel celej motor, tak jak je v autě aktuálně na 55 cca :-)
Ale je pravda, že karby byly starší, zato výfuk stál 12.
Motor do stovky se vešel do 10, z čehož nejdražší byla nová klika za 3 :-)
Ale je pravda, že karby byly starší, zato výfuk stál 12.
Motor do stovky se vešel do 10, z čehož nejdražší byla nová klika za 3 :-)
20:37:03
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 20.06.11 20:08:40: Holej vždyť jen svody od Hlušičky s tlumičem vyjdou víc než na desítku + šopování, páska a jsi na 15tKč a jak jsem říkal jen díly na renovaci jsou 20 jak vyšitejch...
20:08:40
20.06.2011
20.06.2011
Šediváček
-> Tuner#2: Ta cena byla za komplet motor jak už je v autě nebo jenom za GO a úpravu holého motoru.
19:57:33
19.06.2011
19.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 18.06.11 23:48:25: Ani se neptem, ale lítalo to kolem 4 desítek tisíc, což zas když prostě vemeč nové díly, které nenakoupíš na aukru, ale běžně v "mototechně" za obvyklé ceny tak jsi na dvacítce jak vyšitej. Prostě tak je třeba to brát.