
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mojí Schade jsem koupil asi před dvěma lety, jako auto na běžné používání, protože jsem v té době na nic jiného neměl.
Chvíli jsem s ní normálně jezdil. Od té doby se toho hodně změnilo, mám už jiná auta, ale škodovku se mi nechtělo dávat pryč a tak jsem se rozhodl, že jí trochu vylepším a budu jí používat v zimě, protože podle mě svezení škodovkou na sněhu nemá konkurenci.
Původně to byla 105ka Social. Během půl roku dostala pár nových karosářských dílů + nový lak. Vzhledem k zachovalému stavu se nemuselo nic vyvařovat až na malinkou dírku z vnitřní strany prahu! V autě je motor ze 120, který má najeto poctivých 45tis km. Ten jsem jen vyčistil a přetěsnil, a aby byla schadina pořádně slyšet, dostal sportovní vzduchový filtr a příčňáček by JOHNY CRASH.
Dal jsem tam taky jinou přední nápravu s hřebenovým řízením. Přední světla jsem vyměnil za hranaté a dostala nové blinkry a zadní světla.
Auto je vepředu snížené, jsou tam podložky 2,5 a 3 cm se změnou rozteče na 4x100 a hlavně kola RH s 8cm límcem a pneu 195/50 R15.
Abych to trochu "odsociáloval", dal jsem dovnitř sklápěcí sedačky s opěrkami a budíky ze 130 (původní byly origo sociál = á la hundrt). Zadní nestahovací okýnka a pásy ve stylu tažnýho lana zůstaly=o)
Poslední úpravy, které plánuji, jsou sedačky z Rapida, které stále sháním a v garáži se připravuje zachovalý motor z Fakýra.
Jsem rád, že jsem stihl škodovku do zimy připravit a už se společně těšíme na další zimní radovánky, viz: http://www.youtube.com/wa tch?v=vCbOL078ejs
26.11.2009: Tak zase vkládám aktuální foto...byl jsem dnes poprvé po "laku" v myčce=o) Na zimu dostala 13" kola z BMW E21, vpředu origo, vzadu převařené.
Chvíli jsem s ní normálně jezdil. Od té doby se toho hodně změnilo, mám už jiná auta, ale škodovku se mi nechtělo dávat pryč a tak jsem se rozhodl, že jí trochu vylepším a budu jí používat v zimě, protože podle mě svezení škodovkou na sněhu nemá konkurenci.
Původně to byla 105ka Social. Během půl roku dostala pár nových karosářských dílů + nový lak. Vzhledem k zachovalému stavu se nemuselo nic vyvařovat až na malinkou dírku z vnitřní strany prahu! V autě je motor ze 120, který má najeto poctivých 45tis km. Ten jsem jen vyčistil a přetěsnil, a aby byla schadina pořádně slyšet, dostal sportovní vzduchový filtr a příčňáček by JOHNY CRASH.
Dal jsem tam taky jinou přední nápravu s hřebenovým řízením. Přední světla jsem vyměnil za hranaté a dostala nové blinkry a zadní světla.
Auto je vepředu snížené, jsou tam podložky 2,5 a 3 cm se změnou rozteče na 4x100 a hlavně kola RH s 8cm límcem a pneu 195/50 R15.
Abych to trochu "odsociáloval", dal jsem dovnitř sklápěcí sedačky s opěrkami a budíky ze 130 (původní byly origo sociál = á la hundrt). Zadní nestahovací okýnka a pásy ve stylu tažnýho lana zůstaly=o)
Poslední úpravy, které plánuji, jsou sedačky z Rapida, které stále sháním a v garáži se připravuje zachovalý motor z Fakýra.
Jsem rád, že jsem stihl škodovku do zimy připravit a už se společně těšíme na další zimní radovánky, viz: http://www.youtube.com/wa tch?v=vCbOL078ejs
26.11.2009: Tak zase vkládám aktuální foto...byl jsem dnes poprvé po "laku" v myčce=o) Na zimu dostala 13" kola z BMW E21, vpředu origo, vzadu převařené.
aLiMaN/Schade 105S - komentáře:
Tak azy před půl rokem masala do šrotu. Bilo už moc aut a muzela uvolnyt mýzto eRku. Nechám tu fotki, jako památku. Budýš jý semě lehká

Dýki
Vífuk mě neztál nyc. Zvařyl my ho kámoš. Akorát jzem dal 300kĝ sa pletenec, kterej ze tam nově navařyl před tlumyĝ, protože předtým my prazkal zvár.

Moc pěkná, kolyk zy dal sa ten vífuk??