-> Gryzly:
pekna praca, s povodnym stavom by som to ani nemohol porovnat, vyzerala na rozpadnutie a teraz vyzera fakt zachovalo, robilo sa volaco aj z podvozkom?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vám představuju hromadu šrotu z které se postupně stává opět auto.
Typ: Škoda 120LS
Rok výroby: 1984
Motor: 742.13 vyměněn v roce 1992
Převodovka: pětistupnová 4,22
Zadní náprava: kyvadlová
Karoserie: vyměněná v roce 1989
Střešní okno, tažné zařízení, autorádio.
LEDEN 2004
Prvním majitelem byla firma Velamos s.p. (znáte kola Velamos?)
Druhý majitelem byla firma Velosteel a.s.
Třetí majitel je můj táta. Od prosince 2003. Jelikož je
zaměstnanec tak mu dovolili si auto odkoupit. Auto bylo v takovém
to stavu: totálně zežraný prahy, totálně zežraný lemy, totálně
zežraný přední podběhy, zežraná podlaha, trochu rezavý dveře.
Absolutně nejvíc na světě ;-) zajebanej motor a převodovka. STK
skončila v lednu 2004.
PODZIM 2004
Tak auto je už vyvařený a prahy, zadní blatníky, lem přední kapoty a roh jedněch dveří je nastříkanej do stejné barvy, kufr a vnitřek je natřenej taky odstínem 2315. Spodek auta je natřenej dvěma až třema vrstvama černýho Tlumexu. Dutiny vystříkány Resistinem na dutiny. V listopadu bylo auto na STK a prošlo uplně bez problémů. Ale ještě z něj teče olej z převodovky i z motoru. Musí se to přetěsnit.
VELIKONOCE 2005
Tak jsme zase vyndali motor a převodovku, na motoru se přetěsnila vana, a vyměnili se obě gufera na klikovce, taky se přetěsnilo boční a vrchní víko ventilů. Převodovka po přetěsnění začala nějak hučet takže se zavezla p.Hoškovy který během 24 hodin převodovku přetěsnil a vyměnil synchrony a ozubený kola na prvním druhém a třetím stupni.
Až bude auto opravený a po STK tak bude na prodej.
Takže předběžní zájemci se můžou už hlásit.
POZOR !!! Dnes 16.7.2005 bylo auto prodáno, prodejní cena byla 18 000 Kč.
21.KVĚTNA 2006
Dnes jsem byl u autíčka na návštěvě a má na tachometru 35 812 km, bohužel nevím kolik tam bylo když jsem to prodával, Auto dostalo svíčky NGK, nový kladívko a kabely ke svíčkám, na jaře majitel koupil nový gumy OR34 a laminátovou LR vanu na zadní kapotu.
18.ŘÍJNA 2006
Dnes jsem s majitelem a autíčkem jel na STK a dopadlo to špatně. neprošlo to. Nesvítili blinkříky na předních blatnících (o tom mi řekl majitel asi tak 10 minut před STK) , přední světlomet svítil moc vysoko a technik ani neměl nějak chuť se s tím štelovat. a hlavně pozvohýbany a rezavý konce nápravnice v místech kde je gumový silentblok. Zkusím to trochu narovnat a zatřít tlumexem, jinak by se musela vyměnit náprava. NA tachometru je 37 666 km, takže za pět měsícu majitel najel ani ne 2000 km.
12.ČERVENCE 2007
44 000 km přesně.
. . .
Někdy v půlce listopadu za mnou přišla kolegyně Martina, jíž jsem todle auto prodal jestli si ho od nich koupím zpět, že asi budou kupovat Favorita za 28 000,- tak jsem jí říkal že ho nekoupím, ale seženu ji na to kupce, a na to fáčko at si dá hodně pozor protože za 28 kolíků to musí být v luxusním stavu. po týdnu přišla že od známého asi budou kupovat Felicii za 35 000,-, tak jsem ji řekl že za ty prachy to bude asi nějaká rezavá mrdka. No a před vánocama přišla s tím že asi koupijou Renaulta Chamade z roku 1990. Tak jsem jí sehnal kupce, čekal jsem že za to auto bude chtít tak 15 000,- proptože před třema rokama za to dali 18 000,-, ona je takový naivka. Takže jsem se docela divil když vytasila cenu 5 000,-, která pak ještě klesla na 4000,- protože si nechají rádio. ;-) Začátkem ledna si koupili opravdu červenýho Renaulta 19 Chamade 1,4.
18.LEDEN 2008
47 950 km konec jedné etapy tohoto auta.
S novou majitelkou jsme se dohodl na tom, že jí auto ještě trochu proklepnu, než ji ho předám. V pátek jsem ho ráno dovezl domů a nestačil jsem se divit, málem jsem si rval vlasy, jak je to auto zhuntovaný. V pátek jsem na něm pracoval 13 hodin a v neděli dalších 10 hodin. V sprnu jsem majiteli koupil novou řadicí páku protože asi byla prasklá kulička dole. když jsem si ale v pátek auto odvážel od Neda Flanderse, tak po sešlápnutí spojky mě bylo jasný že je zavzdušněná, zabírala na posledních možná 2 cm. odvzdušnění na místě nepomohlo, vyměnil jsem řadící páku kterou si on tam za celých 5 měsíců nedal. Přes kabely z druhého auta jsme to musely nastartovat, protože na Hnědce byla vybitá baterka i když je jen rok stará. Domů jsem nějak dojel však to je jen 25km horama. Doma jsem tam namontoval nový spojkový hlavní i pracovní váleček, odvzdušnil a seřídil spojku. Taky jsem musel vyměnit sedačky protože tam byli namontovaný z nějakého starého Renaultu, jednak byli tam vysoko, že se za volan muselo nasedat jak na kolo se štanglou, protože mezi volantem a sedákem bylo jen asi 10cm a nešlo tam protáhnout nohu, navíc ty sedačky šli posunout jen asi 5cm dozadu, protože vepředu byl doraz a dozadu nešli kvuli šroubu zašroubovanému doprostřed kolejnice. nafotce je vidět rozdíl mezi sedačkou Renault a Škoda. Navíc sedáky Renaultu byli o hodně širší, takže když se řadila pětka nebo zpátečka tak řadící páka brala o sedák spolujezdce. Rozdělal jsem a vyčistil karburátor, vyměnil těsnění, a O-kroužky, vzduchový filtr byl černý jako uhlí, ten snad za ty 3 roky nikdy neměnil. Oleje tam je pod ryskou, ten ještě budu muset doplnit, několik žárovek bylo prasknutých, předstih byl asi kolem -7°, dveře u řidiče byli prověšené že brali o B sloupek, tak jsem spodní pant vypodložil. Ta LR vana je přišroubovaný přemi šrouby skrz kapotu a šrouby už reznou, navíc se mu nepodařilo dotáhnout šroub kterým drží pant kapoty ke karoserii, takže ten šroub byl asi 2cm vyšroubovaný a kapota měla volný pohyb, LR vana odřela barvu na vršku blatníku. Modrá stříška která je přidělaná nad zadník oknem je přidělaná samořezkama přímo do střechy, kvůli kabelům na brzdové světlo v ní, tak majitel rozřízl tapecíruňk a vyvrtal další díru do střechy, samozřejmě to ničím nezatřel.
Na karoserii jsou tři bebina. prní nejmenší je zmáčnutý levý přední roh nárazníku, druhý je zmáčknutý zadní levý roh karoserie, je ohnutý blatník i zadní čelo. barva popraskala a ničím se to nezatřelo. A třetí nejhorší se stalo když Rómeo vyjížděl z nějaké brány a brzo zatočil a o sloupek brány promáčkl zadní pravé dveře, zmáčknul dole práh a začátek lemu. Dneře šli narovnat dobře, práh a lem se ale nerovnal, jen koupil prý stejný odstín barvy a zastříkal to sprejem, Problém že místo hnědi kamenné 2315 koupil béžovou 2040 ale prej při nastříkání to vypadalo stejně. Asi měl vlčí mlhu před očima protože i to víčko spreje který mi dal je uplně jiné.
pokračování zítra.
Typ: Škoda 120LS
Rok výroby: 1984
Motor: 742.13 vyměněn v roce 1992
Převodovka: pětistupnová 4,22
Zadní náprava: kyvadlová
Karoserie: vyměněná v roce 1989
Střešní okno, tažné zařízení, autorádio.
LEDEN 2004
Prvním majitelem byla firma Velamos s.p. (znáte kola Velamos?)
Druhý majitelem byla firma Velosteel a.s.
Třetí majitel je můj táta. Od prosince 2003. Jelikož je
zaměstnanec tak mu dovolili si auto odkoupit. Auto bylo v takovém
to stavu: totálně zežraný prahy, totálně zežraný lemy, totálně
zežraný přední podběhy, zežraná podlaha, trochu rezavý dveře.
Absolutně nejvíc na světě ;-) zajebanej motor a převodovka. STK
skončila v lednu 2004.
PODZIM 2004
Tak auto je už vyvařený a prahy, zadní blatníky, lem přední kapoty a roh jedněch dveří je nastříkanej do stejné barvy, kufr a vnitřek je natřenej taky odstínem 2315. Spodek auta je natřenej dvěma až třema vrstvama černýho Tlumexu. Dutiny vystříkány Resistinem na dutiny. V listopadu bylo auto na STK a prošlo uplně bez problémů. Ale ještě z něj teče olej z převodovky i z motoru. Musí se to přetěsnit.
VELIKONOCE 2005
Tak jsme zase vyndali motor a převodovku, na motoru se přetěsnila vana, a vyměnili se obě gufera na klikovce, taky se přetěsnilo boční a vrchní víko ventilů. Převodovka po přetěsnění začala nějak hučet takže se zavezla p.Hoškovy který během 24 hodin převodovku přetěsnil a vyměnil synchrony a ozubený kola na prvním druhém a třetím stupni.
Až bude auto opravený a po STK tak bude na prodej.
Takže předběžní zájemci se můžou už hlásit.
POZOR !!! Dnes 16.7.2005 bylo auto prodáno, prodejní cena byla 18 000 Kč.
21.KVĚTNA 2006
Dnes jsem byl u autíčka na návštěvě a má na tachometru 35 812 km, bohužel nevím kolik tam bylo když jsem to prodával, Auto dostalo svíčky NGK, nový kladívko a kabely ke svíčkám, na jaře majitel koupil nový gumy OR34 a laminátovou LR vanu na zadní kapotu.
18.ŘÍJNA 2006
Dnes jsem s majitelem a autíčkem jel na STK a dopadlo to špatně. neprošlo to. Nesvítili blinkříky na předních blatnících (o tom mi řekl majitel asi tak 10 minut před STK) , přední světlomet svítil moc vysoko a technik ani neměl nějak chuť se s tím štelovat. a hlavně pozvohýbany a rezavý konce nápravnice v místech kde je gumový silentblok. Zkusím to trochu narovnat a zatřít tlumexem, jinak by se musela vyměnit náprava. NA tachometru je 37 666 km, takže za pět měsícu majitel najel ani ne 2000 km.
12.ČERVENCE 2007
44 000 km přesně.
. . .
Někdy v půlce listopadu za mnou přišla kolegyně Martina, jíž jsem todle auto prodal jestli si ho od nich koupím zpět, že asi budou kupovat Favorita za 28 000,- tak jsem jí říkal že ho nekoupím, ale seženu ji na to kupce, a na to fáčko at si dá hodně pozor protože za 28 kolíků to musí být v luxusním stavu. po týdnu přišla že od známého asi budou kupovat Felicii za 35 000,-, tak jsem ji řekl že za ty prachy to bude asi nějaká rezavá mrdka. No a před vánocama přišla s tím že asi koupijou Renaulta Chamade z roku 1990. Tak jsem jí sehnal kupce, čekal jsem že za to auto bude chtít tak 15 000,- proptože před třema rokama za to dali 18 000,-, ona je takový naivka. Takže jsem se docela divil když vytasila cenu 5 000,-, která pak ještě klesla na 4000,- protože si nechají rádio. ;-) Začátkem ledna si koupili opravdu červenýho Renaulta 19 Chamade 1,4.
18.LEDEN 2008
47 950 km konec jedné etapy tohoto auta.
S novou majitelkou jsme se dohodl na tom, že jí auto ještě trochu proklepnu, než ji ho předám. V pátek jsem ho ráno dovezl domů a nestačil jsem se divit, málem jsem si rval vlasy, jak je to auto zhuntovaný. V pátek jsem na něm pracoval 13 hodin a v neděli dalších 10 hodin. V sprnu jsem majiteli koupil novou řadicí páku protože asi byla prasklá kulička dole. když jsem si ale v pátek auto odvážel od Neda Flanderse, tak po sešlápnutí spojky mě bylo jasný že je zavzdušněná, zabírala na posledních možná 2 cm. odvzdušnění na místě nepomohlo, vyměnil jsem řadící páku kterou si on tam za celých 5 měsíců nedal. Přes kabely z druhého auta jsme to musely nastartovat, protože na Hnědce byla vybitá baterka i když je jen rok stará. Domů jsem nějak dojel však to je jen 25km horama. Doma jsem tam namontoval nový spojkový hlavní i pracovní váleček, odvzdušnil a seřídil spojku. Taky jsem musel vyměnit sedačky protože tam byli namontovaný z nějakého starého Renaultu, jednak byli tam vysoko, že se za volan muselo nasedat jak na kolo se štanglou, protože mezi volantem a sedákem bylo jen asi 10cm a nešlo tam protáhnout nohu, navíc ty sedačky šli posunout jen asi 5cm dozadu, protože vepředu byl doraz a dozadu nešli kvuli šroubu zašroubovanému doprostřed kolejnice. nafotce je vidět rozdíl mezi sedačkou Renault a Škoda. Navíc sedáky Renaultu byli o hodně širší, takže když se řadila pětka nebo zpátečka tak řadící páka brala o sedák spolujezdce. Rozdělal jsem a vyčistil karburátor, vyměnil těsnění, a O-kroužky, vzduchový filtr byl černý jako uhlí, ten snad za ty 3 roky nikdy neměnil. Oleje tam je pod ryskou, ten ještě budu muset doplnit, několik žárovek bylo prasknutých, předstih byl asi kolem -7°, dveře u řidiče byli prověšené že brali o B sloupek, tak jsem spodní pant vypodložil. Ta LR vana je přišroubovaný přemi šrouby skrz kapotu a šrouby už reznou, navíc se mu nepodařilo dotáhnout šroub kterým drží pant kapoty ke karoserii, takže ten šroub byl asi 2cm vyšroubovaný a kapota měla volný pohyb, LR vana odřela barvu na vršku blatníku. Modrá stříška která je přidělaná nad zadník oknem je přidělaná samořezkama přímo do střechy, kvůli kabelům na brzdové světlo v ní, tak majitel rozřízl tapecíruňk a vyvrtal další díru do střechy, samozřejmě to ničím nezatřel.
Na karoserii jsou tři bebina. prní nejmenší je zmáčnutý levý přední roh nárazníku, druhý je zmáčknutý zadní levý roh karoserie, je ohnutý blatník i zadní čelo. barva popraskala a ničím se to nezatřelo. A třetí nejhorší se stalo když Rómeo vyjížděl z nějaké brány a brzo zatočil a o sloupek brány promáčkl zadní pravé dveře, zmáčknul dole práh a začátek lemu. Dneře šli narovnat dobře, práh a lem se ale nerovnal, jen koupil prý stejný odstín barvy a zastříkal to sprejem, Problém že místo hnědi kamenné 2315 koupil béžovou 2040 ale prej při nastříkání to vypadalo stejně. Asi měl vlčí mlhu před očima protože i to víčko spreje který mi dal je uplně jiné.
pokračování zítra.
Gryzly / Š 120LS Hnědka - komentáře:
18:28:57
18.07.2005
18.07.2005
kuko
17:49:27
18.07.2005
18.07.2005
Gryzly
-> minno: už jsem ti tu speciálně pro tebe nahrál všechny fotky nový, ale mám jich mnohem víc i z repase i potom.
13:28:39
18.07.2005
18.07.2005
angela
-> kuko: Já ji viděla a byla moc pěkná.
22:47:12
17.07.2005
17.07.2005
minno
-> Gryzly: aha, no tak to hej, ale hod fotky ako to vypadalo ako celok po nastriekani len niektorych casti
22:38:35
17.07.2005
17.07.2005
Gryzly
-> minno: No kupovali jsme ji za 4500,- a asi by se nanašlo moc lidí kteří by ji za těch 18 000 Kč koupili, každej si myslí že škodovky jsou křáp za maximálně 10tKč.
22:37:09
17.07.2005
17.07.2005
Gryzly
-> minno: Nešla celá do laku, jen lem přední kapoty, roh jedněch dveří, prahy a zadní blatníky, a kufr a podlaha zevnitř se natřela. přečti si popis, doplnil jsem ho a tam to je napsané.
15:20:32
17.07.2005
17.07.2005
kuko
-> minno:
na seriovku si myslim ze je to dobra cena
na seriovku si myslim ze je to dobra cena
12:54:04
17.07.2005
17.07.2005
minno
-> Gryzly: aj ste ju dávali do laku? asi nie však? 18000 je aj tak dosť málo.
12:22:36
17.07.2005
17.07.2005
Gryzly
-> kuko: Neboj sa mám asi 30 fotek v konečném stavu. někdy je někam nahraju a pak dám odkaz.
08:50:02
17.07.2005
17.07.2005
kuko
-> Gryzly:
skoda ze si ju nevifotil v konecnom stave, bol som zvedavy ako sa vam ju podarilo zrepasovat
skoda ze si ju nevifotil v konecnom stave, bol som zvedavy ako sa vam ju podarilo zrepasovat
15:59:38
16.07.2005
16.07.2005
Gryzly
Tak před asi hodinou jsem to auto byl odvézt novému majiteli, je mu 35 let a má čerstvej řidičák, tak jsem zvědavej jak bude osud auta pokračovat.
16:11:34
27.06.2005
27.06.2005
angela
-> Gryzly: no víš jak to myslím.
08:45:42
24.06.2005
24.06.2005
Gryzly
-> angela: Chá chá, jen minuta radosti? Málo ne?
12:57:29
23.06.2005
23.06.2005
angela
-> Gryzly: no já taky,ale moc se netěším na 1 min.ticha.lepší by byla minuta radosti.
00:33:38
23.06.2005
23.06.2005
Gryzly
-> angela: Jako malej. A ty?
17:41:56
22.06.2005
22.06.2005
angela
-> Gryzly: Alespoň že to,už se těšíš na sraz?
23:12:28
20.06.2005
20.06.2005
Gryzly
-> angela: na pohřeb mu nejdu, tak dobře jsem ho neznal a je to z ruky, ale mám na autě černej pruh na kapotě.
20:46:40
17.06.2005
17.06.2005
angela
-> Gryzly: Jdeš kaipanovi na pohřeb? Je to strašný,myslím si že by bylo dobrý na hrochárně za něj podržet minutu ticha všichni dohromady.
17:35:38
16.06.2005
16.06.2005
Gryzly
-> minno: No šest. Muj hybrid, tadle tátova hnědka, pak mám jednu modrou Š120 na LPG, brácha má garde a nabouranýho Favorita, a naši maj Felicii. A to jsem ted mohl kupovat Š130 které končí STK s motorem Favorit za 3500,- Ale to už by bylo moc.
17:18:52
16.06.2005
16.06.2005
minno
-> Gryzly: jak 6?