skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
***ŠKODA 105 L rv.83 typ (M1) Tuzex*** Bohužel už není,ale krásné vzpomínky zůstanou,nechám to tu alespoň na památku..
------------------------- ------------------------
-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)
-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)
-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů
-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)
-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..
úpravy:
-Spojlery a lamino KS Motorsport.
-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..
-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))
-Výfuk KM Turbo
21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..
***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))
------------------------- ---------------------
MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky
PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)
PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)
ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)
BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...
KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15
TUNING A ÚPRAVY:
-zrcátka beskyd sport (originál)
-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000
-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))
-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není
-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce
-Centrální zamykání včech dveří na DO
-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny
-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa
V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..
Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik
HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W
menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..
Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!
Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..
------------------------- -------------------------- ----------------
EVO2/2012 :
------------------------- -------------------------- ----------------
- Motor:
136 Rapid - kompletní GO
Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla
Polmo z 1500ky...
Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..
Výfuk nerez - Bohoušek
Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek
Trubka
- Podvozek:
Stabilizátor 18mm - p.Svozil
tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit
Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka
Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz
- Převodovka:
suchá 4.22
v záloze - suchá 3.9 po kontrole..
rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html
Koupím nutně:
Bubny
Přední kotouče 130
nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))
------------------------- -------------------------- ---
2014 - Auto pořád existuje
11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2
2015 - bez hnutí stojíme
2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .
Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.
Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.
Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.
------------------------- ------------------------
-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)
-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)
-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů
-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)
-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..
úpravy:
-Spojlery a lamino KS Motorsport.
-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..
-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))
-Výfuk KM Turbo
21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..
***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))
------------------------- ---------------------
MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky
PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)
PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)
ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)
BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...
KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15
TUNING A ÚPRAVY:
-zrcátka beskyd sport (originál)
-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000
-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))
-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není
-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce
-Centrální zamykání včech dveří na DO
-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny
-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa
V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..
Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik
HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W
menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..
Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!
Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..
------------------------- -------------------------- ----------------
EVO2/2012 :
------------------------- -------------------------- ----------------
- Motor:
136 Rapid - kompletní GO
Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla
Polmo z 1500ky...
Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..
Výfuk nerez - Bohoušek
Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek
Trubka
- Podvozek:
Stabilizátor 18mm - p.Svozil
tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit
Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka
Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz
- Převodovka:
suchá 4.22
v záloze - suchá 3.9 po kontrole..
rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html
Koupím nutně:
Bubny
Přední kotouče 130
nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))
------------------------- -------------------------- ---
2014 - Auto pořád existuje
11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2
2015 - bez hnutí stojíme
2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .
Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.
Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.
Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.
skodovacek 1 - komentáře:
21:29:54
16.07.2012
16.07.2012
skodovak
-> castrol: to bylo včera a byl zamluvenej,že jak přiveze kliku a bude mít vše doma řekne,kamarád pro to jel a prej je to pryč...během odpoledne.. krypl no..nejvíc mě štve ta hlava s velkejma ventilama,Tčka a fabi klika :-(
21:27:30
16.07.2012
16.07.2012
castrol
-> skodovak: mal si ho rezerve ?ale inac svinstvo
21:25:50
16.07.2012
16.07.2012
skodovak
-> castrol: no a motor pad,ten debil mi to prodal před nosem :-(
20:46:42
16.07.2012
16.07.2012
castrol
-> skodovak: to bude v pohode
19:21:44
16.07.2012
16.07.2012
skodovak
-> castrol: zejtra uvidíme na TK
15:48:37
16.07.2012
16.07.2012
castrol
-> skodovak: takze jedem dal ?
12:31:10
16.07.2012
16.07.2012
skodovak
první náznaky EVO2
nějak trochu nerovnej,ale snad se podá..
nějak trochu nerovnej,ale snad se podá..
15:20:36
10.07.2012
10.07.2012
skodovak
-> dakar.cz: Vysoko je to pořád dost,zadek určitě a předek jen pohledově,nápravově moc ne..Do zadu chci dávat pružiny z kyvky vejška uvidím jak vyjde,níž moc ani nemůžu kuli kolům = lemům,pořád stejná písnička.. Dost jsem tu teď četl a udělám asi dost negativní odklony A tak bych možná i schoval tu šíři při M nápravě,ale je to dost práce a laborovaní tam a zpět,na to asi nebude čas ani chuť a díli..Geometrii chci zhruba zkusit sám,ale nevím kde se pořádně čeho chytit,hlavně co do souososti,sbíhavost si 2mm udělám,ale taky potřebuju aby to běželo v tý ose,a to mi zatím mozek nějak nedovoluje pochopit čeho kde se držet ..Když to tak vezmu tak do září zas až tolik času není když chci stavět motor,podvozek a já nevim co a není čas jen na to :-( v září to musí prostě nějak zase přijet..jinak teď stejně musím čekat na TK do tej doby na to hrabat moc nechci,max ty pružiny..
13:14:56
10.07.2012
10.07.2012
dakar.cz
-> skodovak: Jo,to že máš předek úzký by vadit nemělo,jen to má vliv na nedotáčivost. Ale to,že to nejde udržet na silnici by tím nemělo byt. No jo,klasika geometrie. Taky mi nikde nechtěli udělat nic jiného než sbíhavost. Ale pak jsme s kámošem objevili v nedaleké vesnici servis,kde je starý škodovák a udělá ti úplně všechno. A parádá,nestěžuju si.
Budeš ještě snižovat? To bude dost práce ale,ne? Už tak to máš dost nízké,ne?
Budeš ještě snižovat? To bude dost práce ale,ne? Už tak to máš dost nízké,ne?
12:06:56
09.07.2012
09.07.2012
skodovak
-> Tuner#2: Napsal jsem to špatně,vím jak to myslíš..díky :-)
12:00:09
09.07.2012
09.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> skodovak 09.07.12 11:54:36: Jen upřesním, že nesouosost vadí, neb auto pak dělá 4 stopy a chová si jinak v levé a jinak v pravé zatáčce. Proto by na geometrii měli udělat jak svíhavost předek/zadek tak i souosost náprav na což většinou kašlou. Já psal, že by neměl vadit ten úzkej předek, neb jsem jezdil na jinak zcela sériovém autě 3cm podložky vzadu a krom toho, že to bylo na mokru nedotáčivé to nemělo na nic vliv.
11:54:36
09.07.2012
09.07.2012
skodovak
-> dakar.cz: Musel bych i lemy,a to nechci to už mě přešlo,a to by bylo komplet všechno předělat..Jo před chvilkou jsem přijel s tou Oktávou jak jsem říkal a prej co to je odklony,to se nědělá to je v toleranci a přímo ve škodovce..tak jsem říkal tak když to říkáte tak se mějte hezky já jdu jinam odpoledne zjistim ještě další mám tam jet z Octou tak zjistim i běláska..tam je jen problém to zvednout Ale ještě chci dávat dozadu kyvkový péra a jít trochu níž..tak geo až potom.. pak nějaký ty tlumiče,stablik,časem asi i T2 pérka a tak.. jen asi budu drhnou o lem,musim zkusit.. :-).. Co se předku týče,zkusim to rozšířit 1.5cm to je ještě pěkný,jen nerad podložky..šteftiky mám :-)) Co jsem se bavil s T2 tak ta nesouosost by vadit nemusela.."neměla&qu
ot;
11:43:57
09.07.2012
09.07.2012
dakar.cz
-> skodovak: No,fakt asi ta geometrie.. Ale chtělo by to někde,kde ti to udělají fakt celé,ne jak většinou jenom přední sbíhavost a hotovo. Rozšiřovat ne,to by ti ty přední kola fakt moc lezly ven.
22:28:31
08.07.2012
08.07.2012
skodovak
-> dakar.cz: hold se s tím musíme poprat...
jinak uvidím no,na nic volného a podobně jsem nepřišel,jsem si pod tím už byl ustlat.. jedině geoška.. Předek jsem roztáhnout trochu chtěl,ale takhle fakt né...a do lemů se mi asi sahat nechce
jinak uvidím no,na nic volného a podobně jsem nepřišel,jsem si pod tím už byl ustlat.. jedině geoška.. Předek jsem roztáhnout trochu chtěl,ale takhle fakt né...a do lemů se mi asi sahat nechce
22:23:35
08.07.2012
08.07.2012
dakar.cz
-> skodovak: jo,udělá to dost,ale je zajímavé,že doteď to bylo v pohodě,fungovalo to a dáš nové gumy a nejde to řídit.. Jsem zvědavý,čím to teda bude..mě fakt napadá jen ta geometrie,že bude dost rozhozená.
Jo,nudná ulice,to je tady taky. Ale zas škodováků-dědků je tady dost. Horší jsou štamgasti z hospody,těm to vždycky vadí,asi je to ruší od hospodských řečí
Jo,nudná ulice,to je tady taky. Ale zas škodováků-dědků je tady dost. Horší jsou štamgasti z hospody,těm to vždycky vadí,asi je to ruší od hospodských řečí
21:48:09
08.07.2012
08.07.2012
skodovak
Rozdíl předku na ouže vs M je 35mm jestli se nemýlím že??? .. to je kus jak kráva to mi lem nevezme
21:19:49
08.07.2012
08.07.2012
skodovak
-> dakar.cz: Jojo slečnu věřím,to se hned pozná To co jsem říkal udělá hodně + ještě víc zadek a předek náprava ..vzadu široká vepředu užovka,žádná souosost nic..ale jezdilo to tak leta,tak nevím,uvidíme... motorky,další kapitola ve stejné ulici bohužel ne,tady je to samej škodováckej neznaboh..nuda