skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
***ŠKODA 105 L rv.83 typ (M1) Tuzex*** Bohužel už není,ale krásné vzpomínky zůstanou,nechám to tu alespoň na památku..
------------------------- ------------------------
-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)
-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)
-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů
-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)
-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..
úpravy:
-Spojlery a lamino KS Motorsport.
-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..
-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))
-Výfuk KM Turbo
21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..
***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))
------------------------- ---------------------
MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky
PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)
PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)
ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)
BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...
KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15
TUNING A ÚPRAVY:
-zrcátka beskyd sport (originál)
-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000
-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))
-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není
-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce
-Centrální zamykání včech dveří na DO
-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny
-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa
V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..
Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik
HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W
menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..
Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!
Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..
------------------------- -------------------------- ----------------
EVO2/2012 :
------------------------- -------------------------- ----------------
- Motor:
136 Rapid - kompletní GO
Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla
Polmo z 1500ky...
Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..
Výfuk nerez - Bohoušek
Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek
Trubka
- Podvozek:
Stabilizátor 18mm - p.Svozil
tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit
Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka
Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz
- Převodovka:
suchá 4.22
v záloze - suchá 3.9 po kontrole..
rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html
Koupím nutně:
Bubny
Přední kotouče 130
nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))
------------------------- -------------------------- ---
2014 - Auto pořád existuje
11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2
2015 - bez hnutí stojíme
2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .
Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.
Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.
Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.
------------------------- ------------------------
-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)
-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)
-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů
-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)
-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..
úpravy:
-Spojlery a lamino KS Motorsport.
-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..
-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))
-Výfuk KM Turbo
21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..
***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))
------------------------- ---------------------
MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky
PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)
PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)
ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)
BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...
KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15
TUNING A ÚPRAVY:
-zrcátka beskyd sport (originál)
-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000
-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))
-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není
-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce
-Centrální zamykání včech dveří na DO
-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny
-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa
V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..
Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik
HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W
menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..
Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!
Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..
------------------------- -------------------------- ----------------
EVO2/2012 :
------------------------- -------------------------- ----------------
- Motor:
136 Rapid - kompletní GO
Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla
Polmo z 1500ky...
Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..
Výfuk nerez - Bohoušek
Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek
Trubka
- Podvozek:
Stabilizátor 18mm - p.Svozil
tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit
Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka
Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz
- Převodovka:
suchá 4.22
v záloze - suchá 3.9 po kontrole..
rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html
Koupím nutně:
Bubny
Přední kotouče 130
nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))
------------------------- -------------------------- ---
2014 - Auto pořád existuje
11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2
2015 - bez hnutí stojíme
2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .
Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.
Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.
Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.
skodovacek 1 - komentáře:
12:03:23
19.07.2012
19.07.2012
skodovak
-> jarda.u1: snad to něco málo ukáže i takhle,uvidíme.. fabi jsem čistě náhodou potkal na vraku a to už byla sada na cestě.. holt budou díly na další hraní no..
11:59:43
19.07.2012
19.07.2012
jarda.u1
-> skodovak: to bys neuspel,no...
11:57:36
19.07.2012
19.07.2012
skodovak
-> jarda.u1: ne to bych neuspěl zatim bude v autě jen Fa s touhle sadou a vačkou + Hlava 50kw MPi.. Fabina byla v pěknym stavu za solidní cenu to tam nešlo nechat..Mimo jiné potřebuju se vejít do 1400ccm což by neklaplo :-)
11:55:30
19.07.2012
19.07.2012
jarda.u1
-> skodovak: a ty je chces dat do ty Fabie ci co?
11:54:34
19.07.2012
19.07.2012
skodovak
-> jarda.u1: jojo jen 77mm celoplášť na Fa
11:52:25
19.07.2012
19.07.2012
jarda.u1
-> skodovak: copak je to za pistni sadu,to je od Chovance,jo?
00:47:16
18.07.2012
18.07.2012
skodovak
-> dakar.cz: dík..
21:56:02
17.07.2012
17.07.2012
dakar.cz
-> skodovak: Gratulace k STK.
21:34:39
17.07.2012
17.07.2012
castrol
-> skodovak: ale futr vonku
21:27:43
17.07.2012
17.07.2012
skodovak
-> castrol: já je mám ve dvoře
21:25:31
17.07.2012
17.07.2012
castrol
-> skodovak: tu je to tiez bieda vacsina aut pred domami
21:21:47
17.07.2012
17.07.2012
skodovak
-> castrol: dík za nabídku,škoda že nejsi ze vsi...
tady je to bída,4 auta a 2garážě
tady je to bída,4 auta a 2garážě
21:20:34
17.07.2012
17.07.2012
castrol
-> skodovak: ked si dojdes tak ta ustajnim
21:19:05
17.07.2012
17.07.2012
skodovak
-> castrol: díky,no nebudu to přehánět,ale něco málo určitě bude už do září a potom uvidíme,zima bude dlouhá..Jen by to chtělo garáž jako má jeden borec odsud,myslim že Castrol..nemám to zatím kde mít
21:17:45
17.07.2012
17.07.2012
skodovak
-> Dušan: viď skoro jsem se styděl s tim jet..
20:43:20
17.07.2012
17.07.2012
castrol
-> skodovak: gratulacia a cul sa mozes do nej pustit
20:39:34
17.07.2012
17.07.2012
Dušan
-> skodovak: ja vidim tramvaj :)