skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 136GL PRODÁNO
----------
motor: rozebrán a přestavěn, hodně věcí bylo (po odborném pohledu a kontrole vrchního mechanika Fandy) špatně,
a bylo to znát i při jízdě ze neco neni tak jak má...ale teď už je vše cajk, a to je skvělý,pže auto jede jak z praku :)
Prostě motor rozebrán a nová těsnění,filtry a náplně a vše co k tomu patří.
Fungl new startér
kola: Apollo a Barum OR34 (prostě klasika)
podvozek: stabilizátor, nové čepy manžeta a vše co patří k přední nápravě(1.2.08), ...nové sady ložisek v kolech a přední náboje mk1 (jako na starších škodovkách-to aby mi tam šli apolla mk1), vymeneny prasatka a pakny v bubnech, a nove desticky ve predu (v září 07-po koupi)
Svetla: dvouvláknové žárovky v zadu,
pořádné H4(plněné xenonem) a bílé diodové parkovačky + mlhovky, nový přerušovač blinkrů ...a taky svítím i z venku modře hehe, uvidíte za tmy :)
Zrcátka: originál Beskyd sport v barvě vozu :)
Výfuk: od JPvýfuky (Honza Pavlíček)...Hezky tu brumlá, hlavně když za to pořádně zatáhnu :) žádnej řvoun ale fak mi to dělá radost
Interiér: Téměř origo - zkrácená páka řazení, sedačky z Rapida(béžové), chlupatý potahy, polštářky pro cestující do barvy, modré osvětlení uvnitř (neony atd..),
některé ovládací prvky z renaulta 21 (tlačítka a vypínače, panýlek s hodinama), okýnka v elektrice-ale jen přední :) GL tepecírunk a ipury.
Exteriér: Stříška nad zadním oknem, posvětlení klik, kryty klik new favo´93, Centrální zamykání s dálkou
Audio: Rádio Panasonic, repro Spectron. (Musím najít někde krabice a zjistit podrobnosti,ale hraje to moc dobře)
2008:
NEW (10-13.1.2008): repasovaný alternátor55A, relátko, indukční cívka, kabely k baterce, repasovaný startér po GO, olej Mobil1 10W40,olej filtr bosch, řemen, benzínová pumpa, svíčky BOSCH (super plus YTTRIUM) seštelování ventilů,... a teď máte slyšet jak to startuje kua :)
NEW (1.2.2008): GO přední nápravy (čepy, kuláky, srovnány náboje kol soustruhem, výměna těch gumiček, gum a pouzder na nápravě...nevím jak se všechny jmenujou :)... prostě náprava je teď jak nová z fabriky :)
NEW (12.3.2008): ty woe....ztrhnul se mi závit ve výfuk.svodech a jeden závit prasknul. A na jednom steftu výfuk držet nebude :(
NEW (17.3.2008): Po usilovném objíždění "mototechen" v okolí, se podařilo sehnat jedny jediné(nové). za težkej peníz (1279kč)
NEW (21.3.2008): Jsem to já ale šikulka, sem to sám opravil a vyměnil :)) jupí! mám z toho radost. Zase jsem o něco chytřejší :) a mám to teď v motoru samou novou matku a podložku na tom motoru :))) pže co jsem oddělával tak jsem dával nové(včetně těch svodů)
NEW (22.3.2008): Když už to auto stojí v garáži, tak sem opravil drobné vady na kráse (nastříkány prahy proti korozi, zatřeny "ďubky" odlouplé na dveřích atd...prostě příprava na léto)
NEW (07.4.2008): Není skoro co psát. Až dám letní kola, tak dám asi i nějakou fotku :)
Zatím se společně maká spíš na autech kamarádů(a kamarádek) ... moje přijde na řadu až -... brzo :)
NEW (16.5.2008): Dneska sem namontoval new termostat. Ten co sem dal pred pul rokem tak doslouzil, a nechtel se otvirat.
Jinak auto stále jezdí spolehlive, tak hlavne ze to jezdí :) Stějně toho moc nenajezdím teď
NEW (28.5.2008): Je tam jinej a uz sem spokojenej :)
NEW (29.5.2008): Vymenil sem Alternator, za jeden co je komplet repasovanej. VZhledove nic moc ale dulezity je co je uvnitr.
NEW (02.6.2008): Doksy byli fajn, ale stačí jet jedním autem pro dva lidi, tak jsme jeli tímhle: skoda-virt.cz/cz/.../4044 -dna69-favo
NEW (23.6.2008):*** K PRODEJI***
poděkování:
Fanda - hlavní mechanik a inženýr stroje :) (dík i jeho šéfoj, p.Kadeřávek ze Sovětic)
Brácha - pomáhá když je potřeba a je vždy po ruce
Mamka - pomůže s penězma když auto potřebuje a designér
Kačucha - psychická podpora a designér :)
C.J.Cash - elektronika a věčné kecání...ale bude mít hodně práce :))
----------
motor: rozebrán a přestavěn, hodně věcí bylo (po odborném pohledu a kontrole vrchního mechanika Fandy) špatně,
a bylo to znát i při jízdě ze neco neni tak jak má...ale teď už je vše cajk, a to je skvělý,pže auto jede jak z praku :)
Prostě motor rozebrán a nová těsnění,filtry a náplně a vše co k tomu patří.
Fungl new startér
kola: Apollo a Barum OR34 (prostě klasika)
podvozek: stabilizátor, nové čepy manžeta a vše co patří k přední nápravě(1.2.08), ...nové sady ložisek v kolech a přední náboje mk1 (jako na starších škodovkách-to aby mi tam šli apolla mk1), vymeneny prasatka a pakny v bubnech, a nove desticky ve predu (v září 07-po koupi)
Svetla: dvouvláknové žárovky v zadu,
pořádné H4(plněné xenonem) a bílé diodové parkovačky + mlhovky, nový přerušovač blinkrů ...a taky svítím i z venku modře hehe, uvidíte za tmy :)
Zrcátka: originál Beskyd sport v barvě vozu :)
Výfuk: od JPvýfuky (Honza Pavlíček)...Hezky tu brumlá, hlavně když za to pořádně zatáhnu :) žádnej řvoun ale fak mi to dělá radost
Interiér: Téměř origo - zkrácená páka řazení, sedačky z Rapida(béžové), chlupatý potahy, polštářky pro cestující do barvy, modré osvětlení uvnitř (neony atd..),
některé ovládací prvky z renaulta 21 (tlačítka a vypínače, panýlek s hodinama), okýnka v elektrice-ale jen přední :) GL tepecírunk a ipury.
Exteriér: Stříška nad zadním oknem, posvětlení klik, kryty klik new favo´93, Centrální zamykání s dálkou
Audio: Rádio Panasonic, repro Spectron. (Musím najít někde krabice a zjistit podrobnosti,ale hraje to moc dobře)
2008:
NEW (10-13.1.2008): repasovaný alternátor55A, relátko, indukční cívka, kabely k baterce, repasovaný startér po GO, olej Mobil1 10W40,olej filtr bosch, řemen, benzínová pumpa, svíčky BOSCH (super plus YTTRIUM) seštelování ventilů,... a teď máte slyšet jak to startuje kua :)
NEW (1.2.2008): GO přední nápravy (čepy, kuláky, srovnány náboje kol soustruhem, výměna těch gumiček, gum a pouzder na nápravě...nevím jak se všechny jmenujou :)... prostě náprava je teď jak nová z fabriky :)
NEW (12.3.2008): ty woe....ztrhnul se mi závit ve výfuk.svodech a jeden závit prasknul. A na jednom steftu výfuk držet nebude :(
NEW (17.3.2008): Po usilovném objíždění "mototechen" v okolí, se podařilo sehnat jedny jediné(nové). za težkej peníz (1279kč)
NEW (21.3.2008): Jsem to já ale šikulka, sem to sám opravil a vyměnil :)) jupí! mám z toho radost. Zase jsem o něco chytřejší :) a mám to teď v motoru samou novou matku a podložku na tom motoru :))) pže co jsem oddělával tak jsem dával nové(včetně těch svodů)
NEW (22.3.2008): Když už to auto stojí v garáži, tak sem opravil drobné vady na kráse (nastříkány prahy proti korozi, zatřeny "ďubky" odlouplé na dveřích atd...prostě příprava na léto)
NEW (07.4.2008): Není skoro co psát. Až dám letní kola, tak dám asi i nějakou fotku :)
Zatím se společně maká spíš na autech kamarádů(a kamarádek) ... moje přijde na řadu až -... brzo :)
NEW (16.5.2008): Dneska sem namontoval new termostat. Ten co sem dal pred pul rokem tak doslouzil, a nechtel se otvirat.
Jinak auto stále jezdí spolehlive, tak hlavne ze to jezdí :) Stějně toho moc nenajezdím teď
NEW (28.5.2008): Je tam jinej a uz sem spokojenej :)
NEW (29.5.2008): Vymenil sem Alternator, za jeden co je komplet repasovanej. VZhledove nic moc ale dulezity je co je uvnitr.
NEW (02.6.2008): Doksy byli fajn, ale stačí jet jedním autem pro dva lidi, tak jsme jeli tímhle: skoda-virt.cz/cz/.../4044 -dna69-favo
NEW (23.6.2008):*** K PRODEJI***
poděkování:
Fanda - hlavní mechanik a inženýr stroje :) (dík i jeho šéfoj, p.Kadeřávek ze Sovětic)
Brácha - pomáhá když je potřeba a je vždy po ruce
Mamka - pomůže s penězma když auto potřebuje a designér
Kačucha - psychická podpora a designér :)
C.J.Cash - elektronika a věčné kecání...ale bude mít hodně práce :))