skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
Mě by spiš zajimalo, kde v Praze dělaj to pokovení oken a za kolik?
No já tam mam jenom třmeny s "trosky",né komplet brzdy.A pokud by jsi na to chtěl nějakej popis,tak by sis musel koupit i jiný kotouče (HPR) na který jsem to spasovával.Stojí kolem 7 litrů.....Jinak jsou tam jiný držáky a předělaný náboje a ůplně jsem odstanil vnitřní krycí plech.Na origoš kotouče jsem to nezkoušel takže nevím co by bylo třeba aby to spolu fungovalo,ale minimálně ty držáky určitě jooooo

tina: já mám dvoupísty a teď budu dávat čtyřpísty, ale z Rapida.
Ty třmeny z 1203 má Tuner( Luboš ). Myslím, že se musí udělat nový držáky, ale nevím to jistě. Luboš to sem určitě napíše.


zdar Tuner#2, tady píšeš, že máš vepředu brzdy z trosky. Chtěl bych vědět esli se musí ňák předělávat, aby tam pásli nebo je to jak prdel na hrnec...... díkec
Voni origoš přední mkový lemy taky nejsou žádný střízlíci.
Vemu šupléru a jedu Ti to přeměřit

Se svejma odhadama se můžeš jít klouzat....Je to jak jsem řekl a basta fidli
Jdi na chat!!!

To bych řekl že je to víc - tipoval bych to tak 5 cm - ale je to můj odhad...
Hmmm,přesně Ti to neřeknu,ale mělo by to bejt něco kolem 3 centimetrů na každej straně.....

Tak sem ti to hodnocení zaokrouhlil na rovných 300
. Měl bych malou technickou otázku - nevíš o kolik cm šířky ti ten klempíř navařil lemy? Já chci dělat něco podobnýho ale poněkud užší, pač tam nebudu mít tak pěkný kola

Vici je velkej hoch. Ale Zazaa taky :-) Ja s tim problemy nemam :-)
ja sem cele odpoledne meril, rezal, svarel, brousil a vysledkem je ze mam ridicovu sedacku nastavitelnou
ja mam vsecky sedacky ve vsech autech moc v predu:o(( recara sem si schvalne posunul dozadu :o)))
Souhlasim, taky jí mam nalepenou vepředu......
Jezdit na dlouhý rutse jest pitomost, pak sportovní jízda neni možná
Jezdit na dlouhý rutse jest pitomost, pak sportovní jízda neni možná

Tak tak,sedačka už tam je a na zkoušku i pásy....Je to na normálních držácích a dopředu se kouká těsně nad přístrojovkou,takže si yslím že je dostatečně nízko....Svou si nastavim o něco vejš a víc dopředu protože rád jezdim ve vzpřímenější poloze s pokrčenejma rukama...už jsem poslal fotky U-GEENOVI ta teď je to jen a jen na něm kdy je zobrazí

To mi něco řiká...... Jééééé, můžu se posadit ?! 
Hele, Honzo, a jaký pásy k tomu bude mít ?
Jaký má Zazaa ?

Hele, Honzo, a jaký pásy k tomu bude mít ?
Jaký má Zazaa ?
To jo. Ja se tam sice zapresoval ale teda nic moc :-) Ale divim se ze se po tom srazu na Rozkosi neroztahly...
jj vcera sem pridelal i druhou takze tim sem si definitivne zrusil pristup dozadu :)))
teda ne uplne mam to udelane tak ze sou vsecny 4 srouby pekne pristupne takze ji dystak budu sundavat i s drzakem
pod ridicovou mam specialni konstrukci aby sla posunovat takze ta se sundava ponekud hur ........
a vyresil sem i dalsi problem a to ze nikdo po me nebude chtit pucit auto atd pac se do tech sedacek malokdo vejde :)))
teda ne uplne mam to udelane tak ze sou vsecny 4 srouby pekne pristupne takze ji dystak budu sundavat i s drzakem
pod ridicovou mam specialni konstrukci aby sla posunovat takze ta se sundava ponekud hur ........
a vyresil sem i dalsi problem a to ze nikdo po me nebude chtit pucit auto atd pac se do tech sedacek malokdo vejde :)))
No tak posezení je v tom suprový - za jízdy to bude žrádlo a přichycený je má k sériovým nosníkům (tu příčku má vyztuženou vzpěrou) a je to na takových lyžinách - v podstatě plech ohnutý do L ve kterém jsou díry a sedačka je z boku přišroubovaná napevno a ta spolujezdcovo je docela nízko - k řidiči bude dle slov Luboše výš a více ve předu.
okej, okej.