skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:29:17
30.08.2004
30.08.2004
TUNER
Tak jsem U-GEENOVY poslal nějaký videa z Mimoně,tak uvidíme jak dlouho mu to zabere než to sem dá.....
10:26:32
30.08.2004
30.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Prej těžký a nejelelo to :o))) my jsme byly s U-geenem jiného názoru
09:07:59
30.08.2004
30.08.2004
U-Geen
-> TUNER: zkus www.uschovna.cz
08:52:50
30.08.2004
30.08.2004
david novotný
deset bodů je pro tebe málo - dal bych vodost víc, ale nejde to. Takhle by měla vypadat každá škodovka:-)) - vážně hodně dobrý.
08:02:59
30.08.2004
30.08.2004
TUNER
Tak jsem přidal nějaký fotečky jak to ve skutečnosti začalo.....
06:19:16
30.08.2004
30.08.2004
TUNER
2 Aladin : Škoda Octavia 1.8 T
2 U-GEEN : Prej jelo,takhle těžkej jsem ještě nejel.....A bylo to s váma nějaký líný.... Mam nějaký videa z těch sprintů,tak když mi řekneš kam ti je mam uložit tak ti je tam dneska frknu a můžeš je tady prezentovat.....
2 Ivan : Měl jsi přijet taky,mohli jsme pokecat a tak...
2 U-GEEN : Prej jelo,takhle těžkej jsem ještě nejel.....A bylo to s váma nějaký líný.... Mam nějaký videa z těch sprintů,tak když mi řekneš kam ti je mam uložit tak ti je tam dneska frknu a můžeš je tady prezentovat.....
2 Ivan : Měl jsi přijet taky,mohli jsme pokecat a tak...
16:09:02
29.08.2004
29.08.2004
U-Geen
-> ured: tak dej ostatnim nulu a mas to vyreseny...
15:14:38
29.08.2004
29.08.2004
Aladin
Dám Ti 10 bodů. Z čeho máš motor???
14:55:40
29.08.2004
29.08.2004
ured
dost dobrá ,,kára" super zvolená barva, špičkové kola, a motor naprostá hvězda. Viděl jsem tvoje videa není k tomu co dodat. Dávám ti 10bodů ale zasloužil bys i více!!!
11:29:20
29.08.2004
29.08.2004
U-Geen
Jel sem v tom vcera kousek a je to narez :-) sice sme s T2 sedeli na nouzovych sedackach, ale... :-)
11:05:44
29.08.2004
29.08.2004
Ivan Š. - zrušená registrace
Viděl sem tě v Mimoni,máš to fakt hustý...Já se tam byl jen podívat (bez auta) :(
23:54:31
23.08.2004
23.08.2004
R@ZOR
-> TUNER: To bych chtěl bejt u toho, kdyby jsi mu otvíral zadní víko! :-)
23:36:29
23.08.2004
23.08.2004
JaWoR
Barva SUPER. . . . Motor SUPER. . . . . no prostě nemam co bych vytknul cely auto je SUPER davam 10
16:13:40
23.08.2004
23.08.2004
TUNER
To jooo,ještě že nechtěl vidět motor.To by ho asi klepla pepka....
10:41:34
18.08.2004
18.08.2004
Saky
aneb na kazdeho stejny metr-) ty mas plus 3cm mas to za 300 on blatniky plus 5cm tak za 500-)
10:38:39
18.08.2004
18.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Lukas Z.: A proč ne - je to zásah do karosérie vozidla - ten policajt když dával pokutu nám 300,- tak říkal: Ten Váš kamarád to má nějaký široký - ten to bude mít za 500,-... Je to prstě neschválená úprava a kromě blatníků se mu nelíbily světla a kola. Všechno kopírujeme z EU, ale aby udělali obdobu TUV to ne...
18:29:38
17.08.2004
17.08.2004
Lukas Z.
Chces rict, ze policajtum vadily tve siroke blatniky?!!! To si delas srandu, ne!!!!!!
22:36:23
16.08.2004
16.08.2004
U-Geen
-> Tuner#2: ne ja už nikam nejezdim... ale videl sem v sobotu fotky na autohifi
20:52:35
16.08.2004
16.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Tys tam byl taky?? Toho pořadatele bych pověsil za ***** do půvanu - je to blb - všude dva měsíce upoutávky a on nedomluví to hlavní....
12:47:11
16.08.2004
16.08.2004
TUNER
Nic moc,ale jezdim dál.....Příště nestavim a ať si mě chytí....