 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
      Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
10:45:08
02.09.2004
02.09.2004

Saky
			
				
			
		
		
a jeste jsem se docetl ze ten motor nechce chipovat... akorad si nedokazu predstavit co je to chipovani motoru z erka.. asi myslel nejakou snizenou hlavu a odlehcenej setrvak-))
	10:43:29
02.09.2004
02.09.2004

Saky
			
				
			
		
		
tak uz sem to precetl.. uznavam ze jen tak mezi radky ale docetl jsem se ze tam je motor od nakyho Vrati a ze je z erka-) aa ze auto je plny hoven..
	10:32:09
02.09.2004
02.09.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Saky: Si přečti v popisu - takový inteligenty co se napřed ptají a nečtou popis tu máme rádi  
  
 
	 
  
 
10:26:44
02.09.2004
02.09.2004

Saky
			
				
			
		
		
mimochodem co je v ty zeleny potvore vubec za motor?
	10:24:27
02.09.2004
02.09.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> TUNER: TUNER: Třeba nemá čas to upravit  Teď mě tak napadá, že by jsi mohl konečně změnit popis aby se tu každou chvíli nemusel někdo ptát co je to za motor
  Teď mě tak napadá, že by jsi mohl konečně změnit popis aby se tu každou chvíli nemusel někdo ptát co je to za motor  
  
 
	 Teď mě tak napadá, že by jsi mohl konečně změnit popis aby se tu každou chvíli nemusel někdo ptát co je to za motor
  Teď mě tak napadá, že by jsi mohl konečně změnit popis aby se tu každou chvíli nemusel někdo ptát co je to za motor  
  
 
06:56:52
02.09.2004
02.09.2004

TUNER
			
				
			
		
		
Tak U-GEEN na mě asi s těma videama zapoměl...
	
10:13:02
01.09.2004
01.09.2004

TUNER
			
				
			
		
		
Stejný stoupání jako serie,jen jsou ze 14 dratu...Dýlku ti nepovim.Upravoval jsem je az podle toho kdyz jsem tam dal motor a jak si to sedlo...
	
09:32:16
01.09.2004
01.09.2004

Tom
			
				
			
		
		
-> TUNER:  A pružiny máš jaký?
	06:22:31
01.09.2004
01.09.2004

TUNER
			
				
			
		
		
-> Tom:  Mam je nastavený na 20 stupeň.....Ještě můžu teda 8 stupňů přitvrdit......nemam tam ale seriový pružiny..!
	
21:59:54
31.08.2004
31.08.2004

Tom
			
				
			
		
		
-> TUNER:  Hele, zajímalo by mě na jakej stupeň más nastavený tlumiče?
	12:29:17
30.08.2004
30.08.2004

TUNER
			
				
			
		
		
Tak jsem U-GEENOVY poslal nějaký videa z Mimoně,tak uvidíme jak dlouho mu to zabere než to sem dá.....
	
10:26:32
30.08.2004
30.08.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> TUNER: Prej těžký a nejelelo to :o))) my jsme byly s U-geenem jiného názoru 
	
09:07:59
30.08.2004
30.08.2004

U-Geen
			
				
			
		
		
-> TUNER: zkus www.uschovna.cz
	08:52:50
30.08.2004
30.08.2004

david novotný
			
				
			
		
		
deset bodů je pro tebe málo - dal bych vodost víc, ale nejde to. Takhle by měla vypadat každá škodovka:-)) - vážně hodně dobrý.
	08:02:59
30.08.2004
30.08.2004

TUNER
			
				
			
		
		
Tak jsem přidal nějaký fotečky jak to ve skutečnosti začalo..... 
 
	 
 
06:19:16
30.08.2004
30.08.2004

TUNER
			
				
			
		
		
2 Aladin : Škoda Octavia 1.8 T
2 U-GEEN : Prej jelo,takhle těžkej jsem ještě nejel.....A bylo to s váma nějaký líný.... Mam nějaký videa z těch sprintů,tak když mi řekneš kam ti je mam uložit tak ti je tam dneska frknu a můžeš je tady prezentovat.....
 Mam nějaký videa z těch sprintů,tak když mi řekneš kam ti je mam uložit tak ti je tam dneska frknu a můžeš je tady prezentovat.....
2 Ivan : Měl jsi přijet taky,mohli jsme pokecat a tak...
	2 U-GEEN : Prej jelo,takhle těžkej jsem ještě nejel.....A bylo to s váma nějaký líný....
 Mam nějaký videa z těch sprintů,tak když mi řekneš kam ti je mam uložit tak ti je tam dneska frknu a můžeš je tady prezentovat.....
 Mam nějaký videa z těch sprintů,tak když mi řekneš kam ti je mam uložit tak ti je tam dneska frknu a můžeš je tady prezentovat.....
2 Ivan : Měl jsi přijet taky,mohli jsme pokecat a tak...
16:09:02
29.08.2004
29.08.2004

U-Geen
			
				
			
		
		
-> ured: tak dej ostatnim nulu a mas to vyreseny...
	15:14:38
29.08.2004
29.08.2004

Aladin
			
				
			
		
		
Dám Ti 10 bodů. Z čeho máš motor???
	14:55:40
29.08.2004
29.08.2004

ured
			
				
			
		
		
dost dobrá ,,kára" super zvolená barva, špičkové kola, a motor naprostá hvězda. Viděl jsem tvoje videa není k tomu co dodat. Dávám ti 10bodů ale zasloužil bys i více!!!
	11:29:20
29.08.2004
29.08.2004

U-Geen
			
				
			
		
		
Jel sem v tom vcera kousek a je to narez :-) sice sme s T2 sedeli na nouzovych sedackach, ale... :-)
	 TUNER / Zelenka
            TUNER / Zelenka
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      






 
 




