skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:58:45
19.01.2006
19.01.2006

TUNER
-> martin: Nemohl protože má 33 MB....Musíš si ho stáhnout sám....
15:27:58
19.01.2006
19.01.2006

martin
mohol by si mi poslať to video čo si natočil komplet auto pred garážou na môj mail aby som si ho mohol uložiť do PC?dík rapid136@zmail.sk
22:38:02
18.01.2006
18.01.2006

Vita ze Sudet
Když bych odjel jeden jedinej větší závod (sraz) a nedej bože vyhrál ho.... tak klidně co závod to getrebe...
Já si vůbec nedokážu představit co by to muselo dělat v mé RS. V té recenzi o K04 v audi A4 tvrdí 1/4miles 14.49sec !! A to uvaž, že to auto má 3600lb! Já mám cca polovinu... Auto 820+tlustej jezdec 80kg taže cca 2000lb... Takže na teoretický úrovni pod 14sec
Což je samozřejmě blbost
Já si vůbec nedokážu představit co by to muselo dělat v mé RS. V té recenzi o K04 v audi A4 tvrdí 1/4miles 14.49sec !! A to uvaž, že to auto má 3600lb! Já mám cca polovinu... Auto 820+tlustej jezdec 80kg taže cca 2000lb... Takže na teoretický úrovni pod 14sec
Což je samozřejmě blbost22:13:00
18.01.2006
18.01.2006

TUNER
-> Vita ze Sudet: No jsem zvědavej kolik km najezdíš....

22:02:01
18.01.2006
18.01.2006

Vita ze Sudet
No možná o pár víc.... www.audiworld.com/tech/en
g27.shtml


19:24:34
18.01.2006
18.01.2006

TUNER
-> martin: Motor je seriovej bez úprav....
Peněz? Desetitisíce a hodiny nepočítam......
Peněz? Desetitisíce a hodiny nepočítam......
18:13:00
18.01.2006
18.01.2006

martin
tak koľko ťa vyšla celá úprava motoru?Koľko peňazí a hodín v garáži? 

16:02:04
18.01.2006
18.01.2006

TUNER
-> Jaricuri: Nezkoušel.
-> martin: Když jsou peníze tak jde všechno....(skoro)))
-> martin: Když jsou peníze tak jde všechno....(skoro)))

15:33:30
18.01.2006
18.01.2006

martin
myslíš že by bol problém natlačiť 1.8 do rapida?
15:18:33
18.01.2006
18.01.2006

TUNER
-> Vita ze Sudet: No myslim že úprava jednotky a větší turbo by mělo dát víc než 50 Nm....Teda pokud to nebude jen doladění softu.... Jinak si hraj dááál,já si s tim pak taky vyhraju a pokusim se to udělat co nejlehčí....

11:04:20
18.01.2006
18.01.2006

kirri
-> Majkl: no to je zase jiná pohádka
11:02:31
18.01.2006
18.01.2006

Majkl
-> kirri: až budš starej tak bude viset ani nebudeš chtít 

10:49:59
18.01.2006
18.01.2006

kirri
-> fine_ray: taky mám dobrej, ale ještě mi nevisí

10:49:20
18.01.2006
18.01.2006

fine_ray
-> kirri: na to se Tě odpovědět jedinný.. mam lepší



Nevim, jestli by se náhodou Luboš nezlobil, kdyby mi Mája věnovala kalendář 

ŁOŁ




Nevim, jestli by se náhodou Luboš nezlobil, kdyby mi Mája věnovala kalendář 

ŁOŁ
10:46:32
18.01.2006
18.01.2006

fine_ray
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
19:53:02
17.01.2006
17.01.2006

Jaricuri
-> TUNER: Zkoušel sis stopnout z 0-100??
18:07:37
17.01.2006
17.01.2006

Vita ze Sudet
Jináč vejkres mám již téměř fertig. Sem se zas včera nudil v CADu

18:07:00
17.01.2006
17.01.2006

Vita ze Sudet
-> TUNER: No hele neni to dokonalý. To je jasný. Krouťák by mohl bejt nebo měl bejt cca kolem 260. Já přemýšlím o té passaťácké převodovce. Divil by ses jak je malinká
. Reálná (převodovka) výměna je však až přídští zimu. Teď to nestíhám. A i turbo zatím nemám. Neni tu někdo z jižních čech?
Se mi tam kvůli němu nějak nechce jet....Ale budem do podniku kupovat podvál takže NO PROBLEM. Hodim na podval a čus
. Reálná (převodovka) výměna je však až přídští zimu. Teď to nestíhám. A i turbo zatím nemám. Neni tu někdo z jižních čech?
Se mi tam kvůli němu nějak nechce jet....Ale budem do podniku kupovat podvál takže NO PROBLEM. Hodim na podval a čus
16:42:26
17.01.2006
17.01.2006

TUNER
-> Vita ze Sudet: No prááávě...300 krouťák,nebo kolik to pak dá,je už moooooc......viz. Klásek..... Odrovnal 4 za jednu sezonu a sral na to....a dal tam pak tu renckovou....To mě bude stačit těch 150 a budu si v klídku jezdit na spotřebičku....

16:05:22
17.01.2006
17.01.2006

kirri
-> Majkl: jo sem se na něho tak zadíval, že sem se až překliknul my bad
ale myslím že by se ani fine_ray nezlobil
tak sorry kluci

ale myslím že by se ani fine_ray nezlobil
tak sorry kluci

TUNER / Zelenka


