skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
10:29:15
08.03.2006
08.03.2006

Zdany
-> Zdany: Mě tak. Mam dokonce snad dve, ke každé BOE mam jeden a si je používat nebudu. A kdyby jo, tak mi bude stacit stejne jenom jedna. bych se spároval. :))
06:18:53
08.03.2006
08.03.2006

TUNER
-> Tuner#2: Hele nevim jak je tam řešená dálka,ale pokud by jsi se rozhodl pro změnu a pasovala by tam ta moje,tak ti jí můžu dát...Já jí nepotřebuju,všechno mam v rádiu 
Bys ho třeba stáhnul o 2-3 stofky a měl by jsi to i s dálkou....
Se mi válí f krabici...

Bys ho třeba stáhnul o 2-3 stofky a měl by jsi to i s dálkou....
Se mi válí f krabici...21:43:34
07.03.2006
07.03.2006

Zdany
-> Tuner#2: No dabel asi ne, ale spis jsem se asi nekde prastil do hlavy :)). No Zealum je asi znacka. :( Jeste mi chybi baterky co mate vy s Lubosem, nebo neco jinciho, altik a kabelaz (signal plus napajeni). Tady budu asi volit levnejsi materialy.
No a k tomu tvemu zesiku, skoda ze to nevyslo. Ale mnohdy je lepsi jit do noveho a mas po dva roky klid a mas jistotu, ze je vsechno tak jak ma byt. Jirka se taky strachoval, kdyz kupoval toho sveho Rexe. Nastesti to vyslo..
No a k tomu tvemu zesiku, skoda ze to nevyslo. Ale mnohdy je lepsi jit do noveho a mas po dva roky klid a mas jistotu, ze je vsechno tak jak ma byt. Jirka se taky strachoval, kdyz kupoval toho sveho Rexe. Nastesti to vyslo..
16:02:51
07.03.2006
07.03.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: Ty jsi ďábel :o)) Ten zesík se nekonná, protože nakonec se vyklubalo, že z nepoužitého zesíku je to zesík jeho kamaráda a není k tomu ta dálka na ovládání hlasitosti (což byl pro mě jeden z impulzů do něj jít). Takže asi ho objednám novej a nebudu to řešit. Asi fakt nemám štěstí na věci z druhé ruky a na prodej věcí co nepotřebuju už vůbec ne :o))
15:57:51
07.03.2006
07.03.2006

Zdany
-> TUNER: To jsou kuwy, co?
S tema komponentama... Me nastesti potesili. rekli si jen o 70,- káčé víc, takže me ten blok stál 760,- .. Beeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Das is hrůza. Jen v blokách je to za 2200,-. A to nemám kabely, očka atd. :(
S tema komponentama... Me nastesti potesili. rekli si jen o 70,- káčé víc, takže me ten blok stál 760,- .. Beeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Das is hrůza. Jen v blokách je to za 2200,-. A to nemám kabely, očka atd. :(
12:35:42
07.03.2006
07.03.2006

Max
-> TUNER: ty budíčci sou krásný 

12:26:25
07.03.2006
07.03.2006

TUNER
-> Majkl:


12:13:14
07.03.2006
07.03.2006

Majkl
-> Tuner#2:
tak to sem fakt ale už debil že sem na to naletěl
Luboš mě fakt dostal 
tak to sem fakt ale už debil že sem na to naletěl
Luboš mě fakt dostal 
10:27:31
07.03.2006
07.03.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: A cojsi zaspal, když tam nic nemá - takový tretky jako jsou neony tam mít určitě Luboš nebude - víš co je to kil na sprintu?

09:20:41
07.03.2006
07.03.2006

Majkl
-> TUNER: aha tak to sem nějak fakt zaspal


08:49:13
07.03.2006
07.03.2006

TUNER
-> Majkl: Si asi zaspal dobu,neony už tam mam asi 2 roky....
Kuwa teď mi volal týpek z Doronelu že to co mam objednaný neni na skladě a že bude příští tejden.....
Takže na muziku se** a otáčim auto abych mohl pracovat na motoru.....Snad to nastartuju.....

Kuwa teď mi volal týpek z Doronelu že to co mam objednaný neni na skladě a že bude příští tejden.....

Takže na muziku se** a otáčim auto abych mohl pracovat na motoru.....Snad to nastartuju.....

08:06:22
07.03.2006
07.03.2006

REMIX
To osvětlení SUPER !!


07:42:17
07.03.2006
07.03.2006

Majkl
-> TUNER: super! budou i neony? 

06:38:23
07.03.2006
07.03.2006

MATTESS
Júú, modrá je DOBRÁ 

23:51:15
06.03.2006
06.03.2006

TomasB
-> TUNER: WOW,co ine k tomu dodat,uz snad len NICE WORK 

21:59:40
06.03.2006
06.03.2006

eRkař
-> TUNER: Vypadaji velice efektne

17:48:51
06.03.2006
06.03.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No teda - ty budíčky jsou mňam...
17:38:18
06.03.2006
06.03.2006

TUNER
Uno new foto
Budíky jsou zapojený co se týče osvětlení,až otočim auto,tak musim nainstalovat čidla a dozapojit zbytek.
Dále jsem zapracoval na audio aparatuře a předek + zadek hraje,sw už je nataženej ale ještě neni bedna v autě páč se bude ještě kutit v zadnim prostoru.Napájení je nachystaný a čeká se na poslední součástky,který konečně snad přijdou do konce tejdne a přes víkend se vše dodělá.

Budíky jsou zapojený co se týče osvětlení,až otočim auto,tak musim nainstalovat čidla a dozapojit zbytek.
Dále jsem zapracoval na audio aparatuře a předek + zadek hraje,sw už je nataženej ale ještě neni bedna v autě páč se bude ještě kutit v zadnim prostoru.Napájení je nachystaný a čeká se na poslední součástky,který konečně snad přijdou do konce tejdne a přes víkend se vše dodělá.

10:58:30
04.03.2006
04.03.2006

petřík
-> TUNER: tam se o ceně nepíše...
10:01:15
04.03.2006
04.03.2006

TUNER
-> petřík: Stačí si přečíst popis u auta...
TUNER / Zelenka


