TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

18:45:15
07.06.2007
Saky
-> Vita ze Sudet: na jare 1,8T na podzim 2,8T pak prez zimu 3,2T a porad to bude slaby-) a skonci u chocholouska-)
18:43:01
07.06.2007
Vita ze Sudet
-> Mantrabeach: Tak to je jednoduchý na jaře přijde na řadu 1.8T......4 Podmínkama a cenou se netrap, to dojednáme později1
17:59:36
07.06.2007
Mantrabeach
-> Saky: já vím mistře,hned jsem se o tom přesvědčil.teď mě napadá že v rámci záruky chci vrátit prachy,je to slabý a já to tak nechtěl3 -> TUNER: jj zezačátku jsem byl úplně jak v ráji a teď postupem času to opadává,ale pořád se mi to líbí1
16:02:39
07.06.2007
TUNER
-> Mantrabeach: Saky má pravdu....2
15:38:35
07.06.2007
Saky
-> Mantrabeach: tenhle motor bude taky slabej-) kazdej motor je po 14dnech slabej-)
15:33:57
07.06.2007
Mantrabeach
-> Vita ze Sudet: 1to si měl říct dřív.Já teď dal 20t.za postavení fabie 1.4.Za kolik bys ho jinak prodal?
11:20:12
07.06.2007
TUNER
-> Lutec: Ne ne,u mě ne.Já zůstávam při starym...To Víťa dal jeden takovej slib a teď to chce trošku upgradovat.....1
10:43:40
07.06.2007
Lutec
tak tady se mluvi teda uz o brutalnich motorech 1
06:37:09
07.06.2007
Vita ze Sudet
-> Mantrabeach: Prodám ti muj motor106
06:36:08
07.06.2007
Vita ze Sudet
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
21:39:31
06.06.2007
Mantrabeach
-> TUNER: -> Vita ze Sudet: vy jste blázni3.Já když jsem viděl minulej rok Kláska na Hrocháči tak už jsemzačal přemejšlet jestli něco s turbem nedat buď do žlutky a nebo do éra 2.samozřejmě patřičně vyladěnej podvozek,brzdy atd.Že bych byl další blázen s 1.8T v budoucnu? 1 3
17:16:48
06.06.2007
TUNER
-> pistaa: .....protože za 17 tisíc si koupim druhej motor až mi tenhle za 50 let odejde.....1
16:59:49
06.06.2007
pistaa
-> Vita ze Sudet: to GT28RS sa da kupit sa ca 17tis tak precio ne?
20:03:08
04.06.2007
Vita ze Sudet
Jo a K04 okolo 13tis.Kč včetně dvouleté záruky 4
20:00:45
04.06.2007
Vita ze Sudet
-> Nwkt: Upgrade na K04 je 165kW serie plus nejaký koníci navíc. Většina lidi má potom taky třeba okolo 270PS viz třeba elbcoast-turbos.de....... ... A mít GT28RS to by byla mňamka9 a nebo rovnou GT30R co maj WRC auta18
19:58:04
04.06.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Investice do převodovky??? Jaký? To je jen o práci a času4. Teď mi řikal kolega ze je nekde v inzeratech snad motor V6 renault i s prevodovkou za 6K. Newim spíš chci origo 1.8T getriebe.... 5
16:24:53
04.06.2007
TUNER
-> Nwkt: No už jsme zase u těch kitů a narveš do toho stejný prachy jak za kity do 1,8T.....

Nebo můžeme začít z pohátkama typu dej tam boxera z Imprazy STíčka a hned tam máš 260+ v sérii..podle motoru..1
16:22:04
04.06.2007
Nwkt
-> TUNER: Těžší to bude určitěl, jinak ta MV6 má 155 kW v sérii. Nebo by tam šel C20LET z Vectry A, 2,0 turbo 204 koní 1 + nějakej kit od vmax.de 1
16:14:02
04.06.2007
TUNER
-> Nwkt: To bude srovnatelný s lehoulince polazenou 1,8 T...Nehledě že to bude asi i těžší než ta jednaosma...

-> Vita ze Sudet: No myslim že za "pade" by jsi měl určo třeba něco jako má Klásek.....ale ne na seriovou převodovku,takže myslim že další investice by jsi měl směřovat tam.... 4
16:06:59
04.06.2007
Vita ze Sudet
-> Nwkt: Myslíš, že s timdle bychom udělali dobrej čas nebo snad vylepšili jizdni vlastnosti3
Extreme Tyres