skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:12:53
08.05.2007
08.05.2007
TUNER
-> Tuxik: jj,budu jezdit maximálně na jedničku....
23:33:54
07.05.2007
07.05.2007
Tuxik
-> TUNER: heeeleeee opatrne na ni, na mrsku zelenou hlavne ze jsi neskoncil v repce
21:36:00
07.05.2007
07.05.2007
TUNER
-> Pavel Korbelář: No tak kup asi od každý jednu ať máš jistotu...
-> Tuner#2: Hmmmm,to ti to teda moc nejede...
-> Petros_168: No,je to zajímavej pocit...když to dělam na rozjezdu tak je to uplně něco jinýho než když ti to udělá při brždění....Aspoň mam novej zážitek...))))
Jinak na 15" když jsem jezdil,tak bůčky nebyl nejmenší problém....ale taky jsem měl o to auto menší strach než o Zelenku...
-> Nwkt: Jo nějaký delší tam mam,z hlavy nevim,musel bych to poměřit...
-> Vrba: Právě že brzda ani zaduplá moc nebyla a po srovnání (šlo to napřed doprava,pak doleva a pak zase doprava) jsem pokračoval v jízdě...
-> Tuner#2: Hmmmm,to ti to teda moc nejede...
-> Petros_168: No,je to zajímavej pocit...když to dělam na rozjezdu tak je to uplně něco jinýho než když ti to udělá při brždění....Aspoň mam novej zážitek...))))
Jinak na 15" když jsem jezdil,tak bůčky nebyl nejmenší problém....ale taky jsem měl o to auto menší strach než o Zelenku...
-> Nwkt: Jo nějaký delší tam mam,z hlavy nevim,musel bych to poměřit...
-> Vrba: Právě že brzda ani zaduplá moc nebyla a po srovnání (šlo to napřed doprava,pak doleva a pak zase doprava) jsem pokračoval v jízdě...
19:38:50
07.05.2007
07.05.2007
Vrba
-> TUNER: Chci se zeptat,ten štorc jsi jeste srovnal nebo jsi to už doletěl bokem se zaduplou brzdou?
18:44:48
07.05.2007
07.05.2007
Nwkt
-> TUNER: Malej dotázek, co tam máš za stěrače, budu muset dát nový a koukal sem že tam máš nějaký delší
18:42:38
07.05.2007
07.05.2007
Petros_168
->TUNER: tak jet bokem na 17 ' kolech se škodylakem , to zaslouží titul hrdina víkendu
, jednou jsem jel se Š na 15 ' bokem a pak jsem je radši sundal
, jednou jsem jel se Š na 15 ' bokem a pak jsem je radši sundal
18:09:19
07.05.2007
07.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hmm, tak jsem předjel Fáčko
17:53:59
07.05.2007
07.05.2007
Pavel P@nkáč
-> TUNER: no jde me oto ze jsou ve vyprodeji a maji jen na jednu stranu tak abych to nemel na kazdy strane jinak..
17:52:30
07.05.2007
07.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: Psáno má 65kW,ale muj odhad je tak 45-50....nebo to s tou váhou a plynem + dlouhejma převodama jede tak nějak....prostě jako favorit....
-> Pavel Korbelář: Jaký tam dáš,takový tam budou,myslim že to je jedno...
-> lpepsi: Hádej....
-> Pavel Korbelář: Jaký tam dáš,takový tam budou,myslim že to je jedno...
-> lpepsi: Hádej....
14:12:09
07.05.2007
07.05.2007
lpepsi
-> TUNER: kolik platis povinne ruceni? jako za 1.2 nebo 1.8?
14:05:46
07.05.2007
07.05.2007
Pavel P@nkáč
-> TUNER: ty lemy co tam mas to musy byt na pravou prave a na levou leve? nebo je to jedno?
14:05:34
07.05.2007
07.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Kolik HP má psáno vůbec ten Tvůj Ford? Vím že tam máš LPG, ale jen tak pro info?
12:17:14
07.05.2007
07.05.2007
DuriQ
TUNER: pekny slaidik :))
11:40:31
07.05.2007
07.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No je to fakt masakr. Když jsi říkal, že jsi jel bokem, tak jsem ze začátku nevěřil, jak jsi to dokázal, ale tohle je vážně mazec. Snad se nejde někdo, kdo to má na videu a nebo raději ne - udělalo by se mě špatně
11:17:05
07.05.2007
07.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: Máš tady to foto....))))
12:04:42
27.04.2007
27.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak já se nechám překvapit na Běšiny
11:57:49
27.04.2007
27.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: Kravinky na brzdy....
11:55:09
27.04.2007
27.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: A co Ti jde z práglu Ty tajnůstkáři?
11:53:51
27.04.2007
27.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: No chybí už jen nandat ty kola....Ale počkam jesi mi dojde něco z Práglu a buď je tam dneska dam nebo snad během víkendu...