skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:42:04
27.04.2007
27.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To je mě jasný, to já jen tak. Autí už je na kolech?
11:39:59
27.04.2007
27.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: No tak hlavně tam mam těžší motor,ale až bude čas tak na brzdy vlítnu a brzdit to bude jak má....Bohužel je to teď samej sraz,tak to nemůžu celý rozebrat a zase skládat,to by se nestíhalo....
11:36:03
27.04.2007
27.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: By jste si mohli problémy vyměnit a bylo by to: skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
Už máš nápravičku hotovou?
Už máš nápravičku hotovou?
11:54:16
24.04.2007
24.04.2007
TUNER
-> MATTESS: Nestraš......ještě to nějakej pátek vydržíííím
06:51:08
24.04.2007
24.04.2007
MATTESS
-> fine_ray: neboj, oni se brzo ode mě "nakazí"
19:35:41
23.04.2007
23.04.2007
fine_ray
-> TUNER: hele prosim tě, to je škodovka a nějaký ty slova jako máma dórbórt a tujunink kap
s tim nemá nic společnýho jo! Už s tim dej pokoj a kup si barák malej Tuník by se hodil,ne?
s tim nemá nic společnýho jo! Už s tim dej pokoj a kup si barák malej Tuník by se hodil,ne?
15:22:44
20.04.2007
20.04.2007
VeTeV
-> TUNER: ty tomu autu davas pane - chudak napravicka
14:55:46
20.04.2007
20.04.2007
David V6
TUNER-od všeho trochu chci zkusit sprinty emu a v tuning cupu už sem byl minulý rok tak uvidím.
06:24:56
19.04.2007
19.04.2007
TUNER
-> Majkl: No myslim že tvý balooony toho pochytají rozhodně víc než ty moje slupky,takže tohodle bych se nebál...To je prostě riziko když je auto tvrdý s minimem gumy na ráfku....)))
Myslim že pokud bych tam měl ty výztuhy co se tam dávají,že by se tohle nestalo....
-> Vita ze Sudet: Jako to je mi jasný že to máme jako koníček,ale moje disciplíny (sprint + EMMA) se navzájem krejou s tim co by pro každou bylo dobrý.....Kdybych to preferoval na sprinty,tak to auto je o 150 kg lehčí a jede to uplně jinak a kdyby byla jen EMMA tak tam mam pořádný doorboardy možná nějakej laminát a kdo ví co ještě.....Takže já mam takovej kompromis mezi tim i tim. Když to nebude mít David jen na sprinty,tak mě zajímalo v čem ještě třeba bude soutěžit,Jestli třeba Tuning CUP nebo taky EMMA atd.....
Myslim že pokud bych tam měl ty výztuhy co se tam dávají,že by se tohle nestalo....
-> Vita ze Sudet: Jako to je mi jasný že to máme jako koníček,ale moje disciplíny (sprint + EMMA) se navzájem krejou s tim co by pro každou bylo dobrý.....Kdybych to preferoval na sprinty,tak to auto je o 150 kg lehčí a jede to uplně jinak a kdyby byla jen EMMA tak tam mam pořádný doorboardy možná nějakej laminát a kdo ví co ještě.....Takže já mam takovej kompromis mezi tim i tim. Když to nebude mít David jen na sprinty,tak mě zajímalo v čem ještě třeba bude soutěžit,Jestli třeba Tuning CUP nebo taky EMMA atd.....
14:22:53
18.04.2007
18.04.2007
Majkl
-> Tuner#2: no to snad ne :)) ale je fakt ze ji zrovna nesetrim :) kdyztak zkoncim jako lubos no :))
13:54:56
18.04.2007
18.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: JJ měl jsi to vyztužit, takhle vidíš co princeznu čeká JOKE.
13:48:34
18.04.2007
18.04.2007
Majkl
-> Vita ze Sudet: nahodou dohromady jsme celkem dobrej tym
-> TUNER: ty dorazy vypadaji dobre, to pred tim uz tak dobre nevypada, celkem sila jak to je "jako z papiru!"
-> TUNER: ty dorazy vypadaji dobre, to pred tim uz tak dobre nevypada, celkem sila jak to je "jako z papiru!"
13:41:51
18.04.2007
18.04.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ty bez lejzru neuděláš ani ránu???
Jináč bych tak nějak shrnul za jakým účelem to všici stavíme ať už já nebo David nebo ty... je to prostě koníček kdy se člověk zavře do garáže nebo venku na betoně si sedne a hraje si s blbostma na který by u normalního civilního auta ani nesáhl . Někdy převažuje duc duc stranka jindy zas treba sprint... ale profi tym nejsme zde na virtu az na vyjimky snad nikdo
Jináč bych tak nějak shrnul za jakým účelem to všici stavíme ať už já nebo David nebo ty... je to prostě koníček kdy se člověk zavře do garáže nebo venku na betoně si sedne a hraje si s blbostma na který by u normalního civilního auta ani nesáhl . Někdy převažuje duc duc stranka jindy zas treba sprint... ale profi tym nejsme zde na virtu az na vyjimky snad nikdo
13:18:08
18.04.2007
18.04.2007
TUNER
-> David V6: Jaký přednosti,nebo na co teda to auto bude stavěný...??
12:22:23
18.04.2007
18.04.2007
David V6
Tuner- moje prijorita taky neni sprint ale chci si to s tebou rozdat protože vim že ti to jede jako kráva pak chci zkusit ještě víťu
11:53:36
18.04.2007
18.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jo už na to koukám, ale zdá se mě nějaký kratší, tak to tam snad bude držet. Já mám gumový doraz taky silně pokrácený :o))
11:40:47
18.04.2007
18.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: Ne ne,na nápravnici ten hlavní kus co drží doraz zůstal....takže to dam do něj a uvidíme....Určitě ho ale budu muset nějak více pokrátit...
11:24:32
18.04.2007
18.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Myslím že ze 4mm plechu a stejně se to už na jedné straně loni při díře prohlo. Ale jen trochu, takže to neřeším a sváry drží. To budeš vařit i na nápravnici doraz zpět?
11:19:50
18.04.2007
18.04.2007
TUNER
-> MATTESS: To byla
-> Tuner#2: Jj,hledal jsem co jsem dělal tobě a nenašel,tak jsem to musel měřit znova...Ani nevim jestli to máš ze 4 nebo 3???
Ten horní mam ze 4,výztuha je z 3 a to kolečko na tlumič je taky z 3 (rameno je jinak z 2 mm...Takže by to mělo bez problémů vydržet uplně všechno....
Už je to navařený,tak dneska to obrousim a začnu dávat do barvy.....
-> Tuner#2: Jj,hledal jsem co jsem dělal tobě a nenašel,tak jsem to musel měřit znova...Ani nevim jestli to máš ze 4 nebo 3???
Ten horní mam ze 4,výztuha je z 3 a to kolečko na tlumič je taky z 3 (rameno je jinak z 2 mm...Takže by to mělo bez problémů vydržet uplně všechno....
Už je to navařený,tak dneska to obrousim a začnu dávat do barvy.....
11:15:53
18.04.2007
18.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty jo, to je mazec. Koukám doraz EVO II, dnes bych ho udělal taky takhle, ale už se mě to zas nechce vařit.