TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

11:14:24
18.04.2007
MATTESS
-> TUNER: noo, to musela být pěkná dirka9
11:12:07
18.04.2007
TUNER
Je to tam....5
11:00:52
18.04.2007
TUNER
-> Bery: Ty woe neblbni,už nejsme nejmladší tak si dávej pozor....9 4

Jo pořešíme,neni problém....

Za pár minut sem prdnu jak dopadlo ramínko..... 4
09:16:34
18.04.2007
Majkl
-> Bery: ty woe ty jsi hustej :) takhle spat v lese :)
08:46:52
18.04.2007
Bery
-> TUNER: já bych ji taky potřeboval vypálit....:-)

výztuhu na spodní rameno....pořešil bych v Běsinech-kdyby bylo možno...u piva...ehm....

Jestli se Běšin dožiju,protože o víkendu jsem na motorce sejmul hlavou a ramenem borovici a hodinku si pospal v lese než jsem se probral...tak doufám,že zas nebudu někde kravit na max.dobrý je,že motorka už jezdí,ale mě občas navečer není nějak dobře....
06:17:02
18.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: Všechno už je dávno pořešený jak jsem psal.....4
14:32:47
17.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Netrhá, ale pokud to tak necháš, tak začne. udělej tam stabíku místo a nemůže vzniknout problém a na nové nápravě bych pořešil i ty dorazy, ať to neschytává tlumič. 4
14:22:40
17.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: Neboj,most se netrhá....fotky ramene ti sem dam zejtra k autu.....Už mam výztuhy hotový a dneska to tam snad navařim.....Ještě jsem to vylepšil tim že jsem uprostřed pod tim plechem udělal výztuhu,takže se to určitě neprohne.... 4
14:15:00
17.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Včera jsem tak přemýšlel nad tím, jak se ti mohl vytrhnout ten tlumič když jsem natíral zavařený most. Ty tam vlastně nemáš vůbec dorazy, takže se mohlo stát to, že to šlo na doraz tlumiče (stlačil se na max.) a tím se to vytrhlo ze závitů. To se ustřihly šrouby a nebo očesal závit v ramenu? Pokud budeš dělat příští nápravu, tak bych tam dorazy nechal a udělal něco ve stylu jako já, prtože takhle hrozí, že jde tlumič nadoraz, což mu asi nedělá dobře. Jestli to máš zvedlý, tak rovnou koukni na most, zda se Ti netrhá pákou stabíku a kdyžtak mu tam udělej víc místa kladivem a nebo vyříznutím. ono se to nezdá, řekneš si, že si udělá místo sám, ale je to páka jak prase. Já mám most bez koroze a stejně se to trhlo.4
14:03:32
17.04.2007
TUNER
-> David V6: Hezký,tak písni po první jízdě jak to frčí....

Jinak dát si to můžem,ale jak jsem již několikrát psal,sprinty nejsou hlavní prioritou mýho vozu,takže počítam s tim že ti to pojede lépe....4
13:54:43
17.04.2007
David V6
Tuner- možná když se to povede tak se boj.Koukni se ke mě,chci si to s tebou rozdat jakmile mi to pojede, ale už to běží a je to nářez.
13:34:10
17.04.2007
RomanT
-> TUNER: pekny poctenicko :) doufam ze nekdy taky dorazim 4
13:29:03
17.04.2007
TUNER
díky díky

Jinak jsem teď koukal na výsledky z loňskýho finále,tak kdybych měl nabitou baterku a hodnoty jako v Příbramy,tak jsem byl 3....kuwaaaa.

Ale jsem rád že jsem se dotáhnul na špičku a zlepšení tam nějaký je,tak uvidíme na další soutěži,snad bude nějaká konkurence....1



-> Zdany: Kde vězí ten mikrofon??? Sakra už to musíme nějak pořešit...Nebo nějakej koupíme rovnou teď o víkendu v Německu???

Chce to měřit a něco tam naladit....Zřejmě se naladilo lépe než na finále...ale tam hlavně chyběla "šťáva"....2
06:26:29
17.04.2007
MATTESS
-> TUNER: gratulace1
22:07:48
16.04.2007
Zdany
-> TUNER: Ty woe, ty jsi romanopisec.. Ale jinak hezky pocteni. :))
15:25:57
16.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: 3 Ne ne,takovýhle slečny se jen tak nedávají.....4
15:17:55
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty jo, to dávali k pohárku i takové hezké slečny?2 3
15:08:52
16.04.2007
radekp
-> Tuner#2: -> Majkl: Mazec,díky!
15:04:11
16.04.2007
Majkl
-> Tuner#2: to je magor 1
14:48:05
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Už ne, mělo to 200HP s 1,8T z TTčka, ale teď je tam 2,2T a potenciál je kolem 270 HP.4
Extreme Tyres