-> Tuner#2: No jo,je to taťka od rodiny,tak musí taky pouštět peníze do něčeho jinýho než do auta....tak to dostavil asi v pravej čas....))))
Vyřídim a na Hrocháč myslim že přijede... ;-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
17:12:12
11.04.2007
11.04.2007
TUNER
16:44:20
11.04.2007
11.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To by bylo super, pozdravuj ho a že ho chci zas letos vidět na Hrocháči, ať si zabukuje termín
16:42:28
11.04.2007
11.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: Jo natočim....Říkal že si to dáme spolu.... Takže uvidim jen jeho vzdalující se zadnici......
Ale pokusim se ftírnout mu do vozu a natočit co to umí....
Ale pokusim se ftírnout mu do vozu a natočit co to umí....
16:36:58
11.04.2007
11.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Když to nejede, tak nechci motor trápit chudou směsí a laborovat s tryskama v 8 hodin večer se už moc nedá - sousedi by mě asi Tak holt si to poslechnu s vyprávění... hlavně natoč Kláska na sprintech
15:51:25
11.04.2007
11.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: Jj,chtěla ject,tak jedině že bys šel do vleku....
Vem žlutici a pojeď taky ne??? Klidně bez muziky a změřit sprinty....taky se na to konečně chystam....
Vem žlutici a pojeď taky ne??? Klidně bez muziky a změřit sprinty....taky se na to konečně chystam....
14:57:34
11.04.2007
11.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jedeš s Májou? Pokud ne, tak bych Tě klidně zadarmo udělal spolujezdce na Příbram :o))
14:55:58
11.04.2007
11.04.2007
TUNER
Tak po dlouhejch útrapách se podařilo motor oživit (s vyměněnou ŘJ)...Zejtra bude snad první letošní testovací jízda a hurá na sprinty.....a EMMU
07:04:06
10.04.2007
10.04.2007
Vita ze Sudet
-> U-Geen: Jjjjj měl sem tu možnost vidět na vlastní woči. SKVOST... Muzeum skoda Mlada boleslav... Docela BIG turbo. Až na pár drobností to připomíná 1.8T
17:57:35
09.04.2007
09.04.2007
U-Geen
koukam, ze uz pro tebe maj pripravenej motor.. foto.u-geen.net/cesty/...
/P4084792.JPG
12:48:03
07.04.2007
07.04.2007
Vita ze Sudet
-> Majkl: jo
14:44:44
06.04.2007
06.04.2007
Majkl
-> Vita ze Sudet: jako jako ja jo?
14:09:07
06.04.2007
06.04.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Musíš mi to ale připomenout. Je dobrej protože je taky z podelnýho auta, tudíž nápis 20v TURBO je pěkně k přečtení čumilům od zadního čela. Emblem sem tam měl přilepen místo VW ....Škoda. Ale už je nalepenej na středu volantu Těď mi napadá, že sem vlastne takovej lepící tuzer
-> MATTESS: Ze by to byl tygl? DŽOUK (MAJKL)
-> MATTESS: Ze by to byl tygl? DŽOUK (MAJKL)
11:25:09
06.04.2007
06.04.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Hm hmmm,tak ho vem někdy sebou a zkusíme to otestovat.....Znáček bych si teda ale jako vyměnil za škodováckej....
Jestli myslíš stříbřenka,tak to na tej fotoz tak vypadá,ale v reálu to je hezčíííííí
Jestli myslíš stříbřenka,tak to na tej fotoz tak vypadá,ale v reálu to je hezčíííííí
10:26:25
06.04.2007
06.04.2007
MATTESS
-> Vita ze Sudet: kdyby tě slyšel Šampón (pozn. to je jeden náš kamarád)
09:34:39
06.04.2007
06.04.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Hezkej povrch! Jak se mu nadává lidově? Já bych ale volil spíš zelenopu klasiku barva co mám všude na autě VRS. Jinak mám pěknej kryt plastovej na prodej z Passata. chtěl sem ho dávat, ale k mýmu autu se to nehodí. Je to moc šamponácký. 700Kč
08:30:19
06.04.2007
06.04.2007
TUNER
-> VeTëV: njn,holt stárneme...))))
Ještě jsem přemejšlel jestli nemam hodit do laku i to víko motoru,ale ještě jsem se nerozhodnul a možná tam dam origo plastovej dekl....
Nejvíc by se mi líbil ten karbonovej co byl v Doksech,ale bůra za to dávat nebudu...
Ještě jsem přemejšlel jestli nemam hodit do laku i to víko motoru,ale ještě jsem se nerozhodnul a možná tam dam origo plastovej dekl....
Nejvíc by se mi líbil ten karbonovej co byl v Doksech,ale bůra za to dávat nebudu...
08:23:55
06.04.2007
06.04.2007
VeTeV
-> TUNER: jejda pan je liny :-)
ale vypada to lepe to s emusi nechat
ale vypada to lepe to s emusi nechat
08:13:57
06.04.2007
06.04.2007
TUNER
-> David V6: Leštěný neni nic...napřed kvůli lenosti a teď už hlavně že bych to nestíhal....ALe po sezoně,nebo možná během ní,trochu poleštim tu duralovou trubku...to je práce tak na 2 hoďky...
08:07:11
06.04.2007
06.04.2007
David V6
je to dobrý a leštil si i zevnitř