-> TUNER: ježíšek neni
týjo závěs, kárku, všechno v barvě, kára na sedmnáctkach Příjemná představa..teda jako těch kol sedmnáctek, ne ničeho jinýho...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:44:06
05.12.2006
05.12.2006
fine_ray
14:34:42
05.12.2006
05.12.2006
Nwkt
-> TUNER: Neche zaskočit nadělovat i k nám
14:25:07
05.12.2006
05.12.2006
MATTESS
-> TUNER: jako já. Alespoň mi to říkali před týdnem v jednom krámu, kde jsem kupoval 2 foťáky k vánocům
14:23:59
05.12.2006
05.12.2006
havlik
-> Pavel P.: to je santa woe
14:23:20
05.12.2006
05.12.2006
Pavel P..
-> TUNER: Joooo pěknej ježíšek...
14:21:53
05.12.2006
05.12.2006
TUNER
Víte jak vypadá ježíšek.....???
14:18:49
05.12.2006
05.12.2006
TUNER
-> fine_ray: Ty jo to asi na střechu nedam.....
Jedině namontovat závěs a tahat ho na kárce......a kdyby byl fouknutej do barvy auta,to by bylo...(teda bude,ale až příští zimu...))))
Jedině namontovat závěs a tahat ho na kárce......a kdyby byl fouknutej do barvy auta,to by bylo...(teda bude,ale až příští zimu...))))
21:37:37
04.12.2006
04.12.2006
fine_ray
-> TUNER: a pak zahrádku na Zelenku a Mája bude mít scoota a ty shade
15:39:50
04.12.2006
04.12.2006
Nwkt
-> TUNER: Hele už je 4. prosince chělo by to novej kalendář
15:34:18
04.12.2006
04.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Na mokru... Abys pak někde nesbíral trsátka - hlavně opatrně
15:30:46
04.12.2006
04.12.2006
TUNER
-> Tuner#2: To se ti nezdálo.....chvááátal jsem do práce...Sem zvyklej ze skůtra že jsem tam za 10 - 15 minut a když jsem jel dneska autem,tak jsem přijel pozdě..
Sem si to stopoval na scootu a za 11 minut od vrat z práce ke vratům od dvora......na mokru....
Jinak autem a na motorce je to večer když neni provoz tak nastejno,ale když jedu přes den tak se auto nechytá...
Sem si to stopoval na scootu a za 11 minut od vrat z práce ke vratům od dvora......na mokru....
Jinak autem a na motorce je to večer když neni provoz tak nastejno,ale když jedu přes den tak se auto nechytá...
15:23:24
04.12.2006
04.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Mě se zdálo, že jsi šel dnes okolo krámu, když jsem telefonoval
15:21:20
04.12.2006
04.12.2006
KEAN
-> TUNER:
15:09:35
04.12.2006
04.12.2006
TUNER
-> Tuner#2: -> KEAN: Tyjo zdálo se mi o King Kongovi....Jak nás naháněl a boural domy...
-> fine_ray: No ještě by to chtělo malinko poladit tim vejfukem a malinko upravit kartery a mohlo by se to blížit ke 120....
Ale to asi tuhle zimu nestíham...Budu muset začít něco dělat na autě a na scoota se asi jen tak nedostane.Ale příští rok už mi to asi stačit nebude,tak to budu muset malinko zase vylepšit...
-> fine_ray: No ještě by to chtělo malinko poladit tim vejfukem a malinko upravit kartery a mohlo by se to blížit ke 120....
Ale to asi tuhle zimu nestíham...Budu muset začít něco dělat na autě a na scoota se asi jen tak nedostane.Ale příští rok už mi to asi stačit nebude,tak to budu muset malinko zase vylepšit...
00:25:02
04.12.2006
04.12.2006
KEAN
-> Tuner#2: no jo vlastně
00:24:22
04.12.2006
04.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> KEAN: A ty víš že určitě spí?
00:20:26
04.12.2006
04.12.2006
KEAN
-> Tuner#2: Co myslíš že se mu asi zdá?
00:18:13
04.12.2006
04.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> KEAN: To já mám na hodinkách taky
00:16:17
04.12.2006
04.12.2006
KEAN
-> Tuner#2: To jsou ty neděle...to Luboš už má určitě půlnoc ...teda 20minut po pulnoci