-> Nwkt: Asi tak
-> Karel.: Pro mě je to už uzavřená věc - ať tam má áčka jaký kdo chce a jsem zvědavý na vyřešení na jaře.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:09:38
06.11.2006
06.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
13:58:26
06.11.2006
06.11.2006
Karel.
-> Tuner#2: třeba si myslím, že na Hrocháči při sprintech neměl áčka, ale nechci kecat
13:47:58
06.11.2006
06.11.2006
Nwkt
-> Tuner#2: Auta, ženský ... co jinýho
13:46:23
06.11.2006
06.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Kdyby jsi věděl, co všechno se řešilo - no ostatně jako vždy
13:45:42
06.11.2006
06.11.2006
Labros
To u piva nemáte nic důležitějšího na řešení, než nějaký céčka?
13:11:49
06.11.2006
06.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Já už se stím smířil u
12:01:40
06.11.2006
06.11.2006
Majkl
-> TUNER: sezerte se
11:38:07
06.11.2006
06.11.2006
TUNER
-> Tuner#2: Neboj,fotek svýho auta za jízdy zezadu mam spoustu.....ale muj názor je jinej než tvuj,tak už se s tim konečně smiř...!!!
11:05:34
06.11.2006
06.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak se zeptej Jirky Kořínka, jak to vypadá za jízdy - bavili jsme se o tom v létě a říkal, že už tam mám taky áčka ač to tak nevypadá, když auto stojí. Ono něco jiného je to vidět z metru a jinak se to tváří z pohledu 150 metrů za autem.
08:39:10
06.11.2006
06.11.2006
Max
-> TUNER: máš doma pěknou čertici
06:51:44
06.11.2006
06.11.2006
TUNER
-> Tuner#2: Woe,těch piv bylo víc.... a to poslední v Huse nebylo moc dobrý...protože to nebyla Gábina...
-> Vita ze Sudet: Zatim nic,ale to už jsem ti psal...Uvidim na co se přes zimu dostanu,třeba jí schodim a trochu poladim...
-> Labros: No to je právě ta strana na kterej je to hodně a tu chci malinko narovnat.......ale to víš,teď to stojí a za jízdy je to uplně jiný,ta náprava se jízdou tak zdeformuje,že to vypadá uplně jinak....
-> Vita ze Sudet: Zatim nic,ale to už jsem ti psal...Uvidim na co se přes zimu dostanu,třeba jí schodim a trochu poladim...
-> Labros: No to je právě ta strana na kterej je to hodně a tu chci malinko narovnat.......ale to víš,teď to stojí a za jízdy je to uplně jiný,ta náprava se jízdou tak zdeformuje,že to vypadá uplně jinak....
11:12:54
04.11.2006
04.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: My se nehádáme - to je dabata na úrovni - by jsi koukal, jak jsem se včera u Ba ne my se máme s Luboškem
19:12:13
03.11.2006
03.11.2006
Vita ze Sudet
All: Prečo sa tu furt hádate? Bo naozaj o hovnu
19:10:29
03.11.2006
03.11.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Co budeme delati s hlavickou?
14:32:01
03.11.2006
03.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Já usuzuju jako normální člověk a prostě to po přečtění celého vlákna na mě tak působilo - jako že áčka tam nemáš - áčka tam máš a jestli jako prase nebo ne, to už je jiná diskuze - já bych řekl že celkem jako prase jo - i Máša když to viděla prvně, tak se ptala, proč to máš tak rozcapený - ono ject za tebou je něco jiného než to vidět, když to stojí. Mě taky krt říkal, že letos po snížení mě to dělá áčka a přitom když to stojí, tak to vypadá rovně.
Mě spíš zajímá, jak to budeš řešit?
Jsem tady autem a zítra musím fungovat, takže z toho asi nic nebude
Mě spíš zajímá, jak to budeš řešit?
Jsem tady autem a zítra musím fungovat, takže z toho asi nic nebude
14:21:13
03.11.2006
03.11.2006
Majkl
-> TUNER: kdepak bednu uz tam vozim :) tu mojí
14:14:34
03.11.2006
03.11.2006
Labros
Já nevím co tu všichni řešíte, ale já na těch fotkách (jako skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i... vidím všude jen normální áčka, jako mají všechny auta, nových nevyjímaje, a na vlečku kor rozšířenou jsou velice decentní.
12:26:17
03.11.2006
03.11.2006
TUNER
-> Majkl: Joooo,tobě stačí tam naložit pořádnou bednu a je to.....
12:25:40
03.11.2006
03.11.2006
TUNER
-> Tuner#2: Musíš číst všechno,pak nebudeš usuzovat jako každej,ale jako normální člověk...ale ty musíš do všeho vrtat.
02.11.06 14:04:56
03.11.06 09:57:05
Jinak tohle tvrzení :
"že máš Áčka jak vzadu tak v předu, že je to dobře a na pravé straně vzadu máš o trochu větší... Nic víc, nic míň"
už zní trošku líp,než když říkáš že mam vlevo áčko jako prase...
Joo a domluv si řidiče,dneska jdeme na frťany....
02.11.06 14:04:56
03.11.06 09:57:05
Jinak tohle tvrzení :
"že máš Áčka jak vzadu tak v předu, že je to dobře a na pravé straně vzadu máš o trochu větší... Nic víc, nic míň"
už zní trošku líp,než když říkáš že mam vlevo áčko jako prase...
Joo a domluv si řidiče,dneska jdeme na frťany....
12:22:40
03.11.2006
03.11.2006
Majkl
-> Tuner#2: ja se taky na jare budu hlasit do klubu ackaru