skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
18:06:10
19.10.2006
19.10.2006
VeTeV
-> Tuner#2: jak chces mas u me pul litru - az te zase nekdy potkam das si ho na ex - se na tebe moooc tesim
17:56:06
19.10.2006
19.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: U nás to socky chlastali rovnou - filtr je pro sraby!
17:53:33
19.10.2006
19.10.2006
VeTeV
-> Tuner#2: jasne ten ma voltu to bys koukal - ale kup si chleba a fitruj to pres nej - je v tom modra skalice tak aby ti nebylo zle
16:08:36
19.10.2006
19.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: Bude, já stejně moc nepiju a jsem ožralej po dvou pivech - iron dává víc ne?
15:49:39
19.10.2006
19.10.2006
VeTeV
-> Tuner#2: OK - zkratka okeny - tak tu taky nemam - ale nejakej iron -. sice nacatej tu mam - bude stacit 1/2 litr?
15:47:49
19.10.2006
19.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: Jasan = OK. Doufám, že OK už v tekutém stavu neumíš
15:45:53
19.10.2006
19.10.2006
VeTeV
-> Tuner#2: jasan tady ted nemame - ale nejakou borovicku bych snad nasel - jak velkou si pan pral? a v kontejneru nebo jen tak vydloubnout a hodit do kufru?
15:44:38
19.10.2006
19.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: Jasan
15:42:06
19.10.2006
19.10.2006
VeTeV
-> Tuner#2: v pohode - jeniku sak me znas ja su stray rejpal ne :-)
15:41:10
19.10.2006
19.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: Ne a nikdy jsem nebyl. Jen jsem čekal jinou reakci. Příště si nechám tu obyčejou fotku pro sebe.
14:29:24
19.10.2006
19.10.2006
VeTeV
-> Tuner#2: hele rejpalo - pockej te naplacam - prej profika - to ses ty jeniku?
14:16:15
19.10.2006
19.10.2006
TUNER
-> Tuner#2: Žádnýho profíka tady nevidim...
Pro mě je cenější fotka která se mi líbí,(třeba i se stínama) než fotka od "profíka" která se mi nelíbí......
Pro mě je cenější fotka která se mi líbí,(třeba i se stínama) než fotka od "profíka" která se mi nelíbí......
14:10:18
19.10.2006
19.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Bavíme se o tom, že pro profíka je cenější fotka auta perfektně nasvícená bez stínů třeba na smetišti, než fotka v super prostředí, ale bídné kvality... A vo tom to je :o)
14:05:44
19.10.2006
19.10.2006
TUNER
-> Tuner#2: Nebavíme se tady o eifelovce,ale o fotce co jsi sem dal ne?
Na tu muj názor znáš a nikde jsem netvrdil že tady mam super fotky.....
Na tu muj názor znáš a nikde jsem netvrdil že tady mam super fotky.....
14:01:32
19.10.2006
19.10.2006
MATTESS
Vaše starosti bych chtěl mít
13:59:11
19.10.2006
19.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ale jo, to mě taky, ale pokud budeš mít průměrnou fotku u Eifelovky a super třeba na smeťáku, tak hodnota pro fotografa má ta ze smeťáku, dobře nafocená, než ty bídný v exkluzivním prostředí. Ale takovou tady nevidím
13:56:45
19.10.2006
19.10.2006
TUNER
Mě se líbí fotky ze zajímavýho pohledu a nebo v zajímavym prostředí.Neříkam že tady takových mam hromadu,ale ten odkaz co jsi dal neni ani ze zajímavýho pohledu ani se zajímavym prostředim....takže pro mě bída...
13:51:07
19.10.2006
19.10.2006
Nwkt
-> Hanuš: Já musim souhlasit zase s Tunerem nepřipadá mi nějak extra
13:27:28
19.10.2006
19.10.2006
VeTeV
-> Tuner#2: nahodou ten traktor na ty dlouhny silnici - to je fotka