-> TUNER: ta teda září
pekny stary fotecky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:56:37
07.09.2006
07.09.2006
Majkl
15:37:05
07.09.2006
07.09.2006
TUNER
-> REMIX: Nevim jak u vás,ale u nás je 30 stupňů....
-> Borin: Díval,ale je to nějaký moc veliký (megabajty) a neotevřu to...
Jedině můžu zkusit zejtra vedle počítač s cadem a nebo to předělaej.Na to jak je to malý to nemůže mít 1,5 MB
-> Borin: Díval,ale je to nějaký moc veliký (megabajty) a neotevřu to...
Jedině můžu zkusit zejtra vedle počítač s cadem a nebo to předělaej.Na to jak je to malý to nemůže mít 1,5 MB
09:06:56
07.09.2006
07.09.2006
REMIX
Trochu zima na plavky v září
22:26:51
06.09.2006
06.09.2006
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Díval sem mi na ten znak ???
15:29:53
05.09.2006
05.09.2006
TUNER
-> Hanuš: Máš ho tam....
-> Majkl: No,tak snad na jaře...
-> Majkl: No,tak snad na jaře...
09:38:36
05.09.2006
05.09.2006
Majkl
-> TUNER:
14:56:23
04.09.2006
04.09.2006
Hanuš
-> TUNER: Kalendář na září nebude ?
12:03:51
04.09.2006
04.09.2006
TUNER
-> Tuner#2: Až bude někdy víc času...Teď jsem to tam jen tak naflákal..
10:31:37
04.09.2006
04.09.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No měl by jsi to nějak přečíslovat, aby to šlo nějak chronologicky - už jsem se lekl, že 1,8 je venku a že bude 2,0 TFSI A přidej nějaký hezký foto z venku
08:28:25
04.09.2006
04.09.2006
TUNER
Přidal jsem pár fotek z doby,kdy zelenina byl jen sen,kterej se pomalu plnil....
08:00:49
04.09.2006
04.09.2006
TUNER
-> Majkl: Vypadá to že letos budeme chybět.Probírali jsme to se Zdanym a jedeme na Konopáč.....
18:10:38
03.09.2006
03.09.2006
Majkl
14:12:00
03.09.2006
03.09.2006
Majkl
-> TUNER: tak uz ses rozhodl jestli pojedes doksy??
btw uz je zari
btw uz je zari
16:41:33
01.09.2006
01.09.2006
Zdany
-> TUNER: Cernej zesilovac jsem mel a huž nemám.. A ani nemám za něj žádný modrý papírky. Ty co jsi mi dal byly nějaký nekvalitní. Byly hned pryc. :(
15:57:28
01.09.2006
01.09.2006
zufo
dik
17:20:52
31.08.2006
31.08.2006
Majkl
-> zufo: z vnitrnich zadnich podbehu ze skody 120
17:17:55
31.08.2006
31.08.2006
zufo
z čeho máš lemy?
15:33:03
31.08.2006
31.08.2006
martin
tie nove zosiky su pecka.potom nahraj nejake nove video aby som to pocul jak to bavi
13:55:18
31.08.2006
31.08.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER:
13:50:33
31.08.2006
31.08.2006
TUNER
-> Májinka: Mno vidíš,to protože mi nejezdíš pomáhat do garáže...
-> Tuner#2: Mno kdyžtak na ně dam inzerát...Ale ne tady,to bych asi nepochodil....
Sluchátka nejsou in,nejlepší jsou eáry,ty nejsou ani vidět.....
-> Tuner#2: Mno kdyžtak na ně dam inzerát...Ale ne tady,to bych asi nepochodil....
Sluchátka nejsou in,nejlepší jsou eáry,ty nejsou ani vidět.....