skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
17:01:46
21.06.2006
21.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Nemáš zač, ale při tom popisu STK jsem si poprskal monitor!!!
17:00:28
21.06.2006
21.06.2006
TUNER
17:00:12
21.06.2006
21.06.2006
TUNER
Takže STKá jsem prošel,samozřejmě se muselo z auta odstrojit co tam nepatří a teď to musim dát všechno zase jak má bejt...
Jinak velikej dík patří Tunerovi#2 kterej mi moooc pomohl...Díky Jendo
Jinak velikej dík patří Tunerovi#2 kterej mi moooc pomohl...Díky Jendo
10:35:56
17.06.2006
17.06.2006
VeTeV
-> TUNER: hele ja geneticky manipulovany potraviny nejim
10:26:24
17.06.2006
17.06.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Si jí upravil mapy ne? Tak ta je řádně načipovaná
08:59:38
16.06.2006
16.06.2006
Max
-> TUNER: slušná velikost...taková vitamínová bomba
08:41:24
16.06.2006
16.06.2006
Bery
Co to je prosim tě za miniaturní telefon??
22:24:40
15.06.2006
15.06.2006
dial K for Karlos
-> TUNER: Ty krávo tou bys mohl i zabít
13:15:37
15.06.2006
15.06.2006
TUNER
-> Pilot 105: No tak psssst.
Ale máme je jen pro vlastní spotřebu...
To když si dáš k večeři chleby s ředkvičkou,tak seš najezenej....
Ale máme je jen pro vlastní spotřebu...
To když si dáš k večeři chleby s ředkvičkou,tak seš najezenej....
13:11:09
15.06.2006
15.06.2006
Pilot 105
-> TUNER: Tak to je masakr. Ale GM ředkvičky jsou u nás zakázené.
13:06:57
15.06.2006
15.06.2006
TUNER
-> Pilot 105: To víš,mamča dělá genetický pokusy....
13:03:49
15.06.2006
15.06.2006
Pilot 105
-> TUNER: Čím to hnojíte?
11:41:00
15.06.2006
15.06.2006
havlik
-> TUNER: ty kjavo
11:36:59
15.06.2006
15.06.2006
TUNER
Se musim pochlubit jaký ředkvičky mi pěstuje mamka....
To by si větvička asi dala coooo?
img95.imageshack.us/img95 /.../p61350579sn.jpg
To by si větvička asi dala coooo?
img95.imageshack.us/img95 /.../p61350579sn.jpg
06:39:20
09.06.2006
09.06.2006
TUNER
-> Nwkt: Hmmm,tak to nevim,možná se přijedu podívat,ale ne škodou.
22:32:03
08.06.2006
08.06.2006
Nwkt
-> TUNER: Budeš zejtra u Normy? Na něco bych se chtěl zeptat
09:57:59
08.06.2006
08.06.2006
Vita ze Sudet
Né vážně tisš závidím. Jede ti to pěkně..... ... Heč já už mam aspoň vaáhu vzduchu novou...
09:56:00
08.06.2006
08.06.2006
Vita ze Sudet
Parádička.... Teď mi napadlo. Udělej si muziku "Plug and play" a můžeš bodovat ještě víc na sprintech. Viděl bych to asi tak , že si dáš na zelenu tažný a valnicek. A tam si dycky hodis muziku. A po sprintech zase zpet
09:23:35
08.06.2006
08.06.2006
KEAN
-> TUNER:
09:21:38
08.06.2006
08.06.2006
TUNER
-> KEAN:
Tady klikneš na FREE
img104.imageshack.us/img1 04/.../115en.jpg
Počkáš několik vteřin
img146.imageshack.us/img1 46/.../225on1.jpg
Ten kód napíšeš do kolonky here: a dáš download
img146.imageshack.us/img1 46/.../334of.jpg
Vybereš si kam to chceš uložit a dáš start download
img146.imageshack.us/img1 46/.../449dx.jpg
Jestli tohle nepochopíš,tak už ti asi nic nepomůže.-...
Tady klikneš na FREE
img104.imageshack.us/img1 04/.../115en.jpg
Počkáš několik vteřin
img146.imageshack.us/img1 46/.../225on1.jpg
Ten kód napíšeš do kolonky here: a dáš download
img146.imageshack.us/img1 46/.../334of.jpg
Vybereš si kam to chceš uložit a dáš start download
img146.imageshack.us/img1 46/.../449dx.jpg
Jestli tohle nepochopíš,tak už ti asi nic nepomůže.-...