skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:31:24
26.05.2006
26.05.2006
Labros
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
11:21:12
26.05.2006
26.05.2006
dial K for Karlos
-> Labros: Noo já jezdím rád za někým, ale ten někdo se nesmí moc šnečit .. Né já totiž nevydržim jet moc dlouho stejnou rychlostí, tak tomu dám občas napapat.
11:13:06
26.05.2006
26.05.2006
Labros
-> TUNER: Pěkný záběry, ale chybí pohled na ručičku tachometru
Jinak mě taky po cestě z Doks stejně zpráskal Karlos - prej že rád jede za někým tak jedu jedu pořád první kolem 120kmh a za Boleslaví najednou koukám Karlos kolem mě mizí v dál ;-)
Jinak mě taky po cestě z Doks stejně zpráskal Karlos - prej že rád jede za někým tak jedu jedu pořád první kolem 120kmh a za Boleslaví najednou koukám Karlos kolem mě mizí v dál ;-)
11:10:44
26.05.2006
26.05.2006
KEAN
-> TUNER: Kde ze je to video??
11:06:30
26.05.2006
26.05.2006
TUNER
Tady jedno videjko jak mě spraskala nějaká žlutá škodifka....
rapidshare.de/files/.../D oksy__111_.MOV.html
rapidshare.de/files/.../D oksy__111_.MOV.html
16:27:21
25.05.2006
25.05.2006
MATTESS
-> TUNER: Ty jo, ale tvoje zavazadla
16:06:41
25.05.2006
25.05.2006
Zdany
-> TUNER: Nekecej, vzdyt si tam odtud votuš poharky. :)) Tak nekecej. Nebo ze by jsme letos hlasovali hromadne pro jine auto??
06:37:29
25.05.2006
25.05.2006
TUNER
-> MATTESS: Jééé,vem mě sebou.....jsem skladnej a nenáročnej....
06:36:48
25.05.2006
25.05.2006
MATTESS
-> TUNER: já taky ne, jedu na 1. dovču
06:34:36
25.05.2006
25.05.2006
TUNER
A já tam nepojedu vůbec,nebaví mi to tam....
17:47:42
24.05.2006
24.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Koukej makat
16:41:14
24.05.2006
24.05.2006
Hanuš
-> Tuner#2: Já tam přijedu asi na kole do tý doby to nestihnu....
14:32:08
24.05.2006
24.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Ty raději oprav auto ať můžeš s námi alespoň do těch Plas
14:25:44
24.05.2006
24.05.2006
Hanuš
-> TUNER: Vždyt ja loni koukal po 250 D. Chtěl jsem 4 kousky ale pak nějak z toho sešlo...škoda
11:06:03
24.05.2006
24.05.2006
fine_ray
-> TUNER: nech toho Zdanyho, dYť von chudák neví coby.. :-))
-> Tuner#2: "místama.."
-> Tuner#2: "místama.."
10:41:24
24.05.2006
24.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> KEAN: Mě vyšla celkově 7,2l a to jsme jeli pořád skutečných 115 - 120, místama i víc :o))
10:21:00
24.05.2006
24.05.2006
Zdany
-> TUNER: Kouknu na ta Hertze. A uvidíme. :)
07:15:01
24.05.2006
24.05.2006
KEAN
-> TUNER: Kdyz sme u ty spotreby...tak cesta z Doks do Prahy byla naprosto vklidkuAle zase z Prahy sem to trochu prikrmil a prumer mi vysel neco malo pod 7,5l/100km...
06:19:26
24.05.2006
24.05.2006
TUNER
-> fine_ray: No joooo,vy jste jeli na spotřebu....
-> Zdany: Hele koukal jsem na HX 250 nebo 300 D a to by bylo možná ono..... za docela dobrý love....
-> Zdany: Hele koukal jsem na HX 250 nebo 300 D a to by bylo možná ono..... za docela dobrý love....