-> Zdany: Vždyť už jsem ti říkal že nemam,by sis musel nakreslit.Majkloj jsem ho kdysi dával protože mi tady jeden zbyl a to co nakreslil on mi moc nesedělo.
Takže jedině vzít metr a sesmolit,ale pořádně!! Neni to jen tak halabala.Ještě jsem ti říkal že jsem ho kreslil na mašině a tam už dávno neni a tady v PC ho nemem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
06:11:16
27.04.2006
27.04.2006
TUNER
18:58:01
26.04.2006
26.04.2006
havlik
-> Majkl: a poflockovanej woe
18:53:22
26.04.2006
26.04.2006
Majkl
-> Zdany: nema, ja ho chtel taky a nastesti mel jeden svuj nahradni hotovej panel tak uz je na princezne
16:24:30
26.04.2006
26.04.2006
Zdany
-> TUNER: Hele panacku, vzdyt mas ten plech co chci ja taky v nerezu. :)) Mas jeste nekde vykres?
16:48:02
21.04.2006
21.04.2006
Zdany
-> Tuner#2: -> TUNER: Haa.. diskuse na odborné tema.. :)) Jsem sam zvedav na vysledek.
10:42:39
21.04.2006
21.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jasně.
10:37:59
21.04.2006
21.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: Já nic dělat nechci.Jen mě to zajímá...Prostě jakej to má vliv při konstrukci bedny.Když to třeba někomu ujede,bude to o 5 litrů větší a jinej nátrubek než má bejt tak to hodí třeba 2 dB na 50 Hz.... To je jen příklad...Prostě mě to zajímá....
10:01:05
21.04.2006
21.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Zkusím se ho zeptat, ale je zastánce přísné linearity a pokud chceš kvalitu, tak bych tohle nedělal.
09:59:24
21.04.2006
21.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: Ok,no možná by neškodil i druhej graf,kde by bylo třeba zvýšení o nějakej ten dB třeba na 50 Hz.... Abych pak viděl jak velkej je rozdíl třeba v objemu ozvučnice a velikosti nátrubku... Ale jen jestli to nebude problém.Nechci otravovat...
Tak zatim díkec..
Tak zatim díkec..
09:55:56
21.04.2006
21.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak jsem si to vytisknul - mělo by to stačit. ten známej je důchodce a chdí k Duroňovi (SAFE) na PC, kde na to mají soft a vždy se snaží mít křivku co nejvyrovnanější a sledujou i impedanční charakteristiku chování. jestli to dokáže vytisknout, tak se zeptám.
09:47:57
21.04.2006
21.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: No jestli budou stačit tyhle data od výrobce..... mobile.jlaudio.com/produc
ts_subs.php?series_id=...
Jinak bude k dispozici i křivka jak by to při danym objemu hrálo?
Mam doma taky soft,vlastně dva ale do jednoho mi chybí ještě pár ůdajů a druhej je nějakej složitej...
Jinak bude k dispozici i křivka jak by to při danym objemu hrálo?
Mam doma taky soft,vlastně dva ale do jednoho mi chybí ještě pár ůdajů a druhej je nějakej složitej...
09:38:20
21.04.2006
21.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Není problém, přines mě vytisknutý všechny parametry repro a já Ti to nechám spočítat.
09:29:41
21.04.2006
21.04.2006
TUNER
-> Zdany: No s tim železam by asi nebyl problém...Ale přemejšlim jestli to udělat z 10,15 nebo 20 mm.....
Ale kdo bude těch 200 kilo pak vozit...?
Ale kdo bude těch 200 kilo pak vozit...?
09:20:11
21.04.2006
21.04.2006
Zdany
-> TUNER: - Tuner#2 Ale panove, neni nad to to udelat z betonu, to se ani nehne a mate po starostech s toustkou steny. :))) A nebo to rovnou svarit. Viz Siensheim.. Tak kdo v aute nesvaril bedynku ze zeleza, ten nenatlacil. :))))))
19:02:46
20.04.2006
20.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: Myslim že ta 22 bude optimální...19 se mi taky zdá málo. Ještě zkusim někomu poslat parametry a na kolik by spočítal bednu on....Si říkal že někoho znáš.+ Zkusim někoho z hifíků a uvidíme jestli se ty lidi shodnou aspoň na něčem...
18:21:02
20.04.2006
20.04.2006
Max
-> TUNER: máš pěknej kokpit Jen jsem chvíli přemýšlel co to máš na tacháči. Než mi došlo že je to digitál
18:08:31
20.04.2006
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To fakt píšou bez výztuh jen z 19 mm - to se mě zdá na to jaký to má zdvih a tlaky dost poddimenzovaný... Ono to co píše výrobce je vždy minimum - např. můj basák má udávaný objem asi 25 litrů a přitom optimálně se chová při 50 - 60 litrech a na to, že to nemá skoro žádný zdvih, tak i moje původní bedna z 18mm MDF byla málo - proto jsem to teď hodně vystužoval a uvidíme jak se to projeví na zvuku.
18:04:10
20.04.2006
20.04.2006
TUNER
18:03:59
20.04.2006
20.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: Ne ne.Box píšou z 19 a přední panel z 25 mm..Já budu dělat celej z 22 + možná nějaká ta výztuha...A 40 kilo má teďka ta moje 80 litrová kr**a tak počítam že to bude mít určitě míň...
18:00:12
20.04.2006
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No ale počítej, že bedna bude muset bejt alespoň z 28mm MDF (nebo sendvič slepený z více vrstev) a k tomu ještě vnitřní výztuhy a jsi na 40 kg s bednou jako já...