skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:43:46
09.03.2006
09.03.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To je fakt, já už jsem si doma hifi nepustil ani nepamatuju - přijedu dom, najíst a jdu do garáže.
11:37:10
09.03.2006
09.03.2006
TUNER
-> Tuner#2: Hmmm,zatim ne... a nikdy z toho asi ani nic pořádnýho nebude.Stejnak nemam na filmy pořádně čas.Mam objednanej DVD rec tak jsem zvědavej.Video mi nenahrává tak budu nahrávat rovnou na DVDčka a kdyžtak záloha do PC... Včera jsem koukal zase na nějaký srazy z minula,tak jsem si zase zavzpomínal a těšim se na léto.
Taky jsem viděl jak jsem před asi 11 ti lety závodil na kole....No Mája koukala jako puk....
Taky jsem viděl jak jsem před asi 11 ti lety závodil na kole....No Mája koukala jako puk....
11:23:12
09.03.2006
09.03.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No je fakt, že některý Oravy to taky tak nesmyslně mají. Tak to už teď máš doma úplný kino
11:20:44
09.03.2006
09.03.2006
TUNER
-> Tuner#2: Ty jo já si stejně myslim že do tý elektroniky dávají nějakej časovej spínač třeba na 3 roky od prvního zapnutí aby se to vys**** a člověk musel koupit novej...
Jooo,taky už jsem přišel jak na tej telce přepínat TV/AV.....Sem čuměl jak jetel,normálně 0 ( slovy NULOU)))) bych na to nepřišel kdybych to omylem nezmáčknul.....
Takže už to mam propojený s PC,ale zatim jsem nikde nenašel klonování....tak snad časem....
Jooo,taky už jsem přišel jak na tej telce přepínat TV/AV.....Sem čuměl jak jetel,normálně 0 ( slovy NULOU)))) bych na to nepřišel kdybych to omylem nezmáčknul.....
Takže už to mam propojený s PC,ale zatim jsem nikde nenašel klonování....tak snad časem....
11:04:30
09.03.2006
09.03.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Máš to zmáklý a je to tak, ale to, že jde uroveň dolů je věcí trhu a zákazníků, až každý nepůjde jen po ceně a po tom, kde to sežene levněji, tak bude zas moct Alpina dělat špičkové věci, ale konkurence jí tlačí někam, kam ani sama ona nechce, ale to platí i v domácím hifi, všechna výroba i high-end věcí je dnes většinou v Číně. A navíc, dnes se už nenosí to, že Tv vydrží 15 - 20 let, dnes musí lehnout hned po záruce aby si zákazník zas musel koupit novou, protože oprava je nerentabilní. navíc je to fakt snad ve všech odvětvích a i na autech je to znát...
10:05:50
09.03.2006
09.03.2006
TUNER
-> Zdany: Takže panáčku.... asi takhle.
Čim novější Alpiny tim hůř...:-(
9847 ani 9851 rozhodně zpoždění (time correction) nemají.Má to z loňskejch modelů jen 9855ka která taky jako jediná má 4V výstupy.Jinak všechno 2 V.Pak má taky oproti mojí 9835 horší integrovanej zesilovač v rádiu 4*50 oproti 4*60 W. No a někdo nadává na ten GLIDE TOUCH ale asi se na to dá zvyknout,někdo zase říká že ne.Kluk od kterýho mam tu mou,co byl na Křifce,tak říkal že by jí za 9855 klidně vyměnil zpátky že byla prostě lepší. Dneska už jsou zase novější modely který jsou zase cenově malinko níž,tak počítam že to bude krok zase směrem dolů.Škoda pro Alpinu.
Bejt tebou tak bych se pokusil sehnat 9835 nebo 9833,mají uplně stejnou výbavu,jen je tam jinej display.Ale nevim jestli se ti dneska ještě něco takovýho podaří,lidi ví že to jsou poslední povedený kousky od Alpajnu a tak se už moc nevidí že by to někdo prodával. Nebo se pokusit ještě o předchozí řadu 9815 nebo 9813 (tu má Hanuš). Ta 9813 se občas ještě vidí za něco kolem 7500,- a tyhle dva nej modely ze svý řady mají taky časovou korekci,4*60 W atd. Prostě dobrá kvalitka. A nebo pak ještě řady 7893-4 který maj to samý,ale zas je to o další rok starší model.Ta se taky občas ještě dá sehnat....
Snad je to všechno....
Čim novější Alpiny tim hůř...:-(
9847 ani 9851 rozhodně zpoždění (time correction) nemají.Má to z loňskejch modelů jen 9855ka která taky jako jediná má 4V výstupy.Jinak všechno 2 V.Pak má taky oproti mojí 9835 horší integrovanej zesilovač v rádiu 4*50 oproti 4*60 W. No a někdo nadává na ten GLIDE TOUCH ale asi se na to dá zvyknout,někdo zase říká že ne.Kluk od kterýho mam tu mou,co byl na Křifce,tak říkal že by jí za 9855 klidně vyměnil zpátky že byla prostě lepší. Dneska už jsou zase novější modely který jsou zase cenově malinko níž,tak počítam že to bude krok zase směrem dolů.Škoda pro Alpinu.
Bejt tebou tak bych se pokusil sehnat 9835 nebo 9833,mají uplně stejnou výbavu,jen je tam jinej display.Ale nevim jestli se ti dneska ještě něco takovýho podaří,lidi ví že to jsou poslední povedený kousky od Alpajnu a tak se už moc nevidí že by to někdo prodával. Nebo se pokusit ještě o předchozí řadu 9815 nebo 9813 (tu má Hanuš). Ta 9813 se občas ještě vidí za něco kolem 7500,- a tyhle dva nej modely ze svý řady mají taky časovou korekci,4*60 W atd. Prostě dobrá kvalitka. A nebo pak ještě řady 7893-4 který maj to samý,ale zas je to o další rok starší model.Ta se taky občas ještě dá sehnat....
Snad je to všechno....
09:17:26
09.03.2006
09.03.2006
Zdany
-> Tuner#2: No slááva... DVD prodáno. Ikdyž škoda.
Hele, nevíte jak na tom jsou ted ty ///A 9851, 9855 a 9847 s vybavou. jestli maji taky ovladani zpozdeni kanalu a pod?
Hele, nevíte jak na tom jsou ted ty ///A 9851, 9855 a 9847 s vybavou. jestli maji taky ovladani zpozdeni kanalu a pod?
12:02:16
08.03.2006
08.03.2006
TUNER
-> Tuner#2: No koooonečně...
11:47:46
08.03.2006
08.03.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: Přesně tak, jdu do nového a kašlu na všechyn ty prodeje z druhý ruky, pak ti to příjde neúplný, podrapaný - to dám raději o necelý 3.000,- víc a budu mít novej.
-> TUNER: Dneska jsem prodal to DVD za 2.300,- tak alespoň bude na zesík na ten rozdíl proti jetýmu a nemusím nic řešit. vzal si ho kluk z Plzně - včera mě psal adresu, kam to chce poslat a musel jsem se smát - psal jsem mu, že mu to vemu do práce :o))
-> TUNER: Dneska jsem prodal to DVD za 2.300,- tak alespoň bude na zesík na ten rozdíl proti jetýmu a nemusím nic řešit. vzal si ho kluk z Plzně - včera mě psal adresu, kam to chce poslat a musel jsem se smát - psal jsem mu, že mu to vemu do práce :o))
10:29:15
08.03.2006
08.03.2006
Zdany
-> Zdany: Mě tak. Mam dokonce snad dve, ke každé BOE mam jeden a si je používat nebudu. A kdyby jo, tak mi bude stacit stejne jenom jedna. bych se spároval. :))
06:18:53
08.03.2006
08.03.2006
TUNER
-> Tuner#2: Hele nevim jak je tam řešená dálka,ale pokud by jsi se rozhodl pro změnu a pasovala by tam ta moje,tak ti jí můžu dát...Já jí nepotřebuju,všechno mam v rádiu
Bys ho třeba stáhnul o 2-3 stofky a měl by jsi to i s dálkou.... Se mi válí f krabici...
Bys ho třeba stáhnul o 2-3 stofky a měl by jsi to i s dálkou.... Se mi válí f krabici...
21:43:34
07.03.2006
07.03.2006
Zdany
-> Tuner#2: No dabel asi ne, ale spis jsem se asi nekde prastil do hlavy :)). No Zealum je asi znacka. :( Jeste mi chybi baterky co mate vy s Lubosem, nebo neco jinciho, altik a kabelaz (signal plus napajeni). Tady budu asi volit levnejsi materialy.
No a k tomu tvemu zesiku, skoda ze to nevyslo. Ale mnohdy je lepsi jit do noveho a mas po dva roky klid a mas jistotu, ze je vsechno tak jak ma byt. Jirka se taky strachoval, kdyz kupoval toho sveho Rexe. Nastesti to vyslo..
No a k tomu tvemu zesiku, skoda ze to nevyslo. Ale mnohdy je lepsi jit do noveho a mas po dva roky klid a mas jistotu, ze je vsechno tak jak ma byt. Jirka se taky strachoval, kdyz kupoval toho sveho Rexe. Nastesti to vyslo..
16:02:51
07.03.2006
07.03.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: Ty jsi ďábel :o)) Ten zesík se nekonná, protože nakonec se vyklubalo, že z nepoužitého zesíku je to zesík jeho kamaráda a není k tomu ta dálka na ovládání hlasitosti (což byl pro mě jeden z impulzů do něj jít). Takže asi ho objednám novej a nebudu to řešit. Asi fakt nemám štěstí na věci z druhé ruky a na prodej věcí co nepotřebuju už vůbec ne :o))
15:57:51
07.03.2006
07.03.2006
Zdany
-> TUNER: To jsou kuwy, co?
S tema komponentama... Me nastesti potesili. rekli si jen o 70,- káčé víc, takže me ten blok stál 760,- .. Beeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Das is hrůza. Jen v blokách je to za 2200,-. A to nemám kabely, očka atd. :(
S tema komponentama... Me nastesti potesili. rekli si jen o 70,- káčé víc, takže me ten blok stál 760,- .. Beeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Das is hrůza. Jen v blokách je to za 2200,-. A to nemám kabely, očka atd. :(
12:35:42
07.03.2006
07.03.2006
Max
-> TUNER: ty budíčci sou krásný
12:26:25
07.03.2006
07.03.2006
TUNER
-> Majkl:
12:13:14
07.03.2006
07.03.2006
Majkl
-> Tuner#2: tak to sem fakt ale už debil že sem na to naletěl Luboš mě fakt dostal
10:27:31
07.03.2006
07.03.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: A cojsi zaspal, když tam nic nemá - takový tretky jako jsou neony tam mít určitě Luboš nebude - víš co je to kil na sprintu?
09:20:41
07.03.2006
07.03.2006
Majkl
-> TUNER: aha tak to sem nějak fakt zaspal