-> Majkl: Si asi zaspal dobu,neony už tam mam asi 2 roky....
Kuwa teď mi volal týpek z Doronelu že to co mam objednaný neni na skladě a že bude příští tejden.....
Takže na muziku se** a otáčim auto abych mohl pracovat na motoru.....Snad to nastartuju.....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
08:49:13
07.03.2006
07.03.2006
TUNER
08:06:22
07.03.2006
07.03.2006
REMIX
To osvětlení SUPER !!
07:42:17
07.03.2006
07.03.2006
Majkl
-> TUNER: super! budou i neony?
06:38:23
07.03.2006
07.03.2006
MATTESS
Júú, modrá je DOBRÁ
23:51:15
06.03.2006
06.03.2006
TomasB
-> TUNER: WOW,co ine k tomu dodat,uz snad len NICE WORK
21:59:40
06.03.2006
06.03.2006
eRkař
-> TUNER: Vypadaji velice efektne
17:48:51
06.03.2006
06.03.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No teda - ty budíčky jsou mňam...
17:38:18
06.03.2006
06.03.2006
TUNER
Uno new foto
Budíky jsou zapojený co se týče osvětlení,až otočim auto,tak musim nainstalovat čidla a dozapojit zbytek.
Dále jsem zapracoval na audio aparatuře a předek + zadek hraje,sw už je nataženej ale ještě neni bedna v autě páč se bude ještě kutit v zadnim prostoru.Napájení je nachystaný a čeká se na poslední součástky,který konečně snad přijdou do konce tejdne a přes víkend se vše dodělá.
Budíky jsou zapojený co se týče osvětlení,až otočim auto,tak musim nainstalovat čidla a dozapojit zbytek.
Dále jsem zapracoval na audio aparatuře a předek + zadek hraje,sw už je nataženej ale ještě neni bedna v autě páč se bude ještě kutit v zadnim prostoru.Napájení je nachystaný a čeká se na poslední součástky,který konečně snad přijdou do konce tejdne a přes víkend se vše dodělá.
10:58:30
04.03.2006
04.03.2006
petřík
-> TUNER: tam se o ceně nepíše...
10:01:15
04.03.2006
04.03.2006
TUNER
-> petřík: Stačí si přečíst popis u auta...
21:58:29
03.03.2006
03.03.2006
Majkl
-> petřík: ten super ram je original Metalex puvodne z Nikyho auta
21:22:26
03.03.2006
03.03.2006
petřík
-> TUNER: ahoj,
mohl bych se tě zeptat kdo ti dělal ten supr rám? a kolik to orientačně stálo?
díky moc.
fakt supr autí
mohl bych se tě zeptat kdo ti dělal ten supr rám? a kolik to orientačně stálo?
díky moc.
fakt supr autí
11:59:26
03.03.2006
03.03.2006
robco
chvalim! mas naozaj dobre napady...
10:57:16
03.03.2006
03.03.2006
fine_ray
tak Zelenku zaberou přííímo zepředu hoodně z blízka a je to serifoka ne? :-)))
09:45:44
03.03.2006
03.03.2006
Max
-> TUNER: nevim jak je to u vás....ale u nás,od doby co nainstalovali kamery (mají je dříve než je nařízeno) skončila všechna sranda...
09:33:35
03.03.2006
03.03.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ty woe to bude bžunda až ti to pokape brzdovka v tom kufru......
08:28:03
03.03.2006
03.03.2006
TUNER
-> TomasB: Nj,jenže začínají přitvrzovat a už to neni co to bejvávalo.....
08:23:34
03.03.2006
03.03.2006
TomasB
-> TUNER: mi nevrav ze sa musis bat tej technickej ,ved uz aj u nas sa da vybavit STK aj bez auta,len je to o tisicku drahsie
06:58:56
03.03.2006
03.03.2006
TUNER
Hmmmm,nevim jestli bude veselo,ale kdyby po mě chtěli jen ty věci jako brzdy světla atd,tak myslim no problemo...
23:44:27
02.03.2006
02.03.2006
TomasB
-> Max: ale bol,neboj viem ako to tam chodi,teda aspon u nas v BB ,len auto musi splnat tie poziadavky co idu cez stroje a je z toho protokol