skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:50:27
16.01.2006
16.01.2006
Pavel P@nkáč
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:39:27
16.01.2006
16.01.2006
fine_ray
-> TUNER: chjé to řekni.. já přijedu a budu tě fotit uděláme z Tunera modelku .........
14:11:02
16.01.2006
16.01.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak, když vy takhle, tak my to poženeme wo patro... "Jen se neboj Blaženo, já už ti ženicha seženu(K04)"
14:08:16
16.01.2006
16.01.2006
TUNER
-> Bery: Ty jsi svou taky nedal a co jsi se toho navrtal....
Nevíc nebyl kdo by mě vyfotil....
Nevíc nebyl kdo by mě vyfotil....
13:51:24
16.01.2006
16.01.2006
Bery
škoda že tam není tvoje fotka v akci - jako s pilníkem,nebo s vrtačkou v ruce - to by byla terpve nádhera!!!
13:17:23
16.01.2006
16.01.2006
fine_ray
-> TUNER: hjééééé, good!
09:09:47
16.01.2006
16.01.2006
Majkl
-> TUNER: tak myslim ze u tebe to neni problem si udelat novej nerez plech :-)) ale myslim ze to je fakt pekny!!
09:02:44
16.01.2006
16.01.2006
Vojta - zrušená registrace
-> TUNER: Sikula! moc hezka prace
09:01:20
16.01.2006
16.01.2006
TUNER
-> Majkl: Zatim to neni hotový...Musim to ještě pozapojovat + vyrobit si novej nerezovej plech se třema dírkama pro budíci...Přece to nebudu vrtat taky...
08:58:40
16.01.2006
16.01.2006
Majkl
-> TUNER: to je hezký
08:05:01
16.01.2006
16.01.2006
TUNER
Tak tady pár foteček co jsem dělal o víkendu....
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514551jz.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514595nm.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514636xg.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514650yx.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514660ij.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514698ww.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514721as.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514786ck.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514795qi.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514834di.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514551jz.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514595nm.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514636xg.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514650yx.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514660ij.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514698ww.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514721as.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514786ck.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514795qi.jpg
img16.imageshack.us/img16 /.../p11514834di.jpg
18:53:15
13.01.2006
13.01.2006
vhml
-> TUNER: ja mel hlavni problem a to byla lenost mel sem obuty slicky a nechtelo se mi to prezouvat, a kdyz sme jeli na sprint tak sme trochu blby a ta guma jak se vohreje tak silene lepi=zrychleni nic moc,
jeste tam pude kratka prevodovka tak uvidime
ale takym nemam jistotu jestli pojedu,mozna budem stavet novy auto a je ve hvezdnach jestli to stihnem
jeste tam pude kratka prevodovka tak uvidime
ale takym nemam jistotu jestli pojedu,mozna budem stavet novy auto a je ve hvezdnach jestli to stihnem
15:13:34
13.01.2006
13.01.2006
TUNER
15:11:54
13.01.2006
13.01.2006
TUNER
-> vhml: Nooo,něco mam v plánu,ale nevim jestli mi to bude platný....Včera mi dorazily budíky na tlak + teplotu oleje a na tlak turba,abych mohl štelovat tlak a nepřehnal to,ale nevim jestli to využiju.....Ty 2 desetiny by nebyli,kdybych tam 2 dny před srazem nedával novou převodofku,která neni vůbec zajetá....No tak jsem na podzim jel 2 krát a prděl jsem na to,protože s tim vůbec nešlo hejbat....Chce to naject pár km,abych mohl řadit trochu rychlejc,jinak na to na jaře prdim,nemá cenu to tam rvát.....Tak doufam že se to trošku rozhejbe,no a pak by tam mohlo bejt tak o 10-20 koníků víc....
Jinak když jsem viděl tu tvou škodu,tak jsem si říkal,tam asi serie nebude...:-))) Takže se těšim na jaro a i kdybych nejel,tak se rád podívam jak to frčí tobě....
Jinak když jsem viděl tu tvou škodu,tak jsem si říkal,tam asi serie nebude...:-))) Takže se těšim na jaro a i kdybych nejel,tak se rád podívam jak to frčí tobě....
21:32:31
12.01.2006
12.01.2006
Pavel P@nkáč
-> vhml: hezky do něj
19:22:15
12.01.2006
12.01.2006
vhml
-> TUNER: planujes naky vykonovy upravy na Jaro? ja jenom ze bych uz rad vyhral sprint a tu 0,2sek z Podzimu uz mam doladenou
16:22:46
12.01.2006
12.01.2006
ZiPik
-> TUNER: a muzu se jeste zeptat kde jsi sehnal a pribliznou cenu???
06:27:31
12.01.2006
12.01.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: No jooo,musí nabrat sílu na novej rok,tak nemá cenu platit....
-> ZiPik: Rám je origo od firmy MTX...
-> ZiPik: Rám je origo od firmy MTX...
20:00:41
11.01.2006
11.01.2006
ZiPik
-> TUNER: chtel jsem se zeptat, kdo ti delal ten ochranny ram, dik
10:14:42
10.01.2006
10.01.2006
Vita ze Sudet
A propo kalendár ist schön