TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

07:55:23
24.11.2005
Majkl
-> TUNER: t máš ode mě dárek 2
07:26:40
24.11.2005
TUNER
-> Majkl: I ty hračičko......1

-> Hanuš: Kdo jsi a co tu děláš...?2 -> Dan: No s tou dýlkou hadičky máš pravdu...Já to ale nechci tahat až na palubku,ale zabuduju to do tunelu mezi sedačky aby to vedení nebylo tak dlouhý......Takže počítam maximálně tak 1,5 metru a to už by neměl bejt problém......

Takže na jaře uvidíme....4
21:29:07
23.11.2005
REMIX
-> Majkl 23.11.05 15:29:06: moc pekne4
19:22:06
23.11.2005
Dan
-> TUNER: Si piš, že mě ten vodní ostřik už napadnul. Zatim si dam větrák nad intercooler a přes léto zkusim i tu sprchu. Mě to moc netrápí, jak to bude vypadat, hlavně, že to bude fungovat. U mě to je stejně fšecko skovaný. V každým případě si udělam měřák na teplotu výstupního vzduchu a pak budu pokusovat. Ještě si dodělam doběhový vodní elektrický čerpadlo a ofuk motoru čerstvým vzduchem. No a taky přemýšlím o tý tepelný izolaci turba, aby moc rychle nevychládalo, když občas dostane pod ocas.... Ten motor vzadu je na tohle náročnej, aby se tam chudák neusmažil.

Až tam tohle fšecko budu mít, nadělim si taky ten regulační ventil a zkusim, jak to jede na 1Bar 1 Jenom mě ještě napadlo, jestli nebude vadit to dlouhatánský vedení celou kabinou. Ale snad by nemělo, k BOOST měřáku mam skoro pět metrů hadice a fachá v klidu. Ikdyž ten regulator vlastně přepouští něco jinýho, tam by mohl problém bejt v tý dlouhý cestě. Pokud teda počítam, že ten regulátor bude namontovanej někde u palubky. Co si o tom myslíš?
16:08:25
23.11.2005
Majkl
-> Hanuš: 18
16:05:33
23.11.2005
Hanuš
-> Majkl: 1 1 1 1 1
15:29:06
23.11.2005
Majkl
99 99 99 99 259 99 99 99 259 99 *259* *259* *259* *99* *99* *99* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *259* *99* *99* *259* *259* *259*

*259* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *259* *259* *99* *259* *259* *259* *99* *259* *259* *259* *99* *99* *259* *99* *259* *99* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *259*

*259* *99* *259* *259* *259* *99* *99* *259* *259* *99* *259* *259* *259* *99* *99* *259* *259* *99* *259* *99* *99* *259* *99* *99* *259* *259* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *259*

*99* *259* *259* *259* *259* *99* *259* *259* *259* *99* *259* *259* *259* *99* *259* *259* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *99* *259* *99* *259* *259* *99* *99* *99* *99* *259* *259*

*99* *99* *99* *99* *259* *99* *99* *99* *259* *99* *99* *99* *259* *99* *99* *99* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *99* *259* *259* *99* *259* *259*
15:00:34
23.11.2005
Vita ze Sudet
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:59:02
23.11.2005
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak to sem zvědav co přijde....9 9 9
12:29:34
23.11.2005
Majkl
-> TUNER: já počkám, sem zvědavej 4 však vy si taky počkejte 4
12:24:59
23.11.2005
kirri
-> McFly: pockej pockej ty.......3
12:22:57
23.11.2005
TUNER
-> Majkl: Myslim že to hlavní vás opravdu překvapí......počkejte na jaře...!!!
12:19:20
23.11.2005
Majkl
-> kirri: 3 3 presne, me uz taky snad nic neprekvapi, jen si reknu hmm, super, a cekam co zase prijde 5
11:12:06
23.11.2005
kirri
-> Majkl: to je pravej tjunink cemu se divis3 ja uz se tady nedivim nicemu, kdyby McFy prisel s tim ze v aute ma 4,2 z audiny jen mavnu rukou a jdou šoupat topánkou o dům dál1
10:58:07
23.11.2005
Majkl
-> TUNER: buk a šišky 131 36 47
10:53:28
23.11.2005
TUNER
-> kirri: Dobře prokoukli jste mě.Měl jsem vyndaný pružiny a místo nich jsem tam narval bukový šišky....3
10:08:29
23.11.2005
kirri
-> Zdany: nevěř mu, on kecá1 žádnej hrbol tam nebyl3
10:06:17
23.11.2005
TUNER
-> Zdany: Je to u Ejpovickýho jezera....Nic jsem nesnižoval,jen najel na hrbol....4
08:55:38
23.11.2005
Zdany
-> TUNER: Ber turbo dikud je.. Až budeš mít děti, bude to horší.. :-)) Hele, koukám na fotky z poslední jízdy.. Kde to bylo focený?? Je mi to povědomý.. :-)) Jsi schválně snížil předek??
07:11:36
23.11.2005
TUNER
-> Dan: No kolik mu dam.....Záleží kolik bude potřeba na to aby to stačilo proti konkurenci.....Je to plynulí štelování,takže si to nastavim přímo z auta a na budíku uvidim kolik tam je.No a můžu to libovolně měnit.....Teď nevim kolik má série,myslel jsem něco kolem 0,6.Na sprinty uvidim o kolik to zvednu,tak ten 1 BAR možná krátkodobě i 1,2.Jinak s tim bude spojený větší zahřívání,takže by to chtělo i nějaký lepší chlazení nasávanýho vzduchu.Prostě neni to jen o tom nacpat větší tlak a čekat co se vyse**.Samozřejmostí je dochlazování po zátěži a nejlepší by asi byl nějakej ostřik chladiče vodou,ale to si zatim nedovedu představit jak bych to tam nabastlil aby to nějak vypadalo a hlavně fungovalo.Problém je s chladičem že neni vepředu,ale u motoru a prostě tam nejde tolik vzduchu jako u serie 1,8 T...Jinak mi Víťa nabízel zánovní turbo,tak o něm přemejšlim jestli ho vemu do rezervy....:-) Určitě by se časem hodilo.4
Extreme Tyres