-> TUNER: Tak kolik mu dáš? Sériově by měl mít něco kolem 0,7Baru, ne?
Já ti mam jen 0,55. Což je podezřele málo
Němčouři avízujou, že jezdí trvale na 1Bar a to i dálnice a dovolený s naloženým autem. A motor drží. Ale jak dlouho
Tady je jeden X-pert, co s Golfem I s motorem 1,6D předělaným ve stodole na turbo, jezdil s plnicím tlakem 3Bary. Ale jezdil. Už nejezdí. Udělala se mu na turbu (ze Subaru) malinko axiální vůle, ale fakt jen trošku, a to asi tak, že mu málem vyběhlo lopatkový kolo i s hřídelí filtrem ven
Ale do tý doby to jelo nehorázně. Tak, že dostal na sprintu Lancii 2,0 16V Turbo (180k) jako prd
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
23:25:45
22.11.2005
22.11.2005
Dan
06:56:20
22.11.2005
22.11.2005
stresman
-> MATTESS:
06:53:21
22.11.2005
22.11.2005
MATTESS
-> stresman: Taky jsme to tak museli praktikovat. Ale ted uz ne
06:50:43
22.11.2005
22.11.2005
stresman
-> all: ked si budem moct niekedy dovolit tak svoju masinku zamknem niekde do garaze, ale teraz sa to neda a bude jazdit ci je leto alebo zima, na soli alebo na vode.
06:13:04
22.11.2005
22.11.2005
TUNER
-> Dan: No zatim právě furt se stejnym.......což by se mělo přes zimu změnit...
19:57:50
21.11.2005
21.11.2005
Dan
-> TUNER: Hele, s jakým plnicím tlakem jezdíš normálně a s jakým při sprintech? Uvažuju o tom regulátoru taky, ale mam o ty moje kamna strach a o turbo taky
12:13:20
21.11.2005
21.11.2005
Fifa
To all: No, zrovna když bych potřeboval vyzkoušet funkčnost vozu a projet ho,tak musej napadnout takovy hnusy. Moje chyba,měl jsem sebou vic pohnout.Tak teď mam dost času na vylepšování;-)
06:30:27
21.11.2005
21.11.2005
TUNER
-> strucy: To neni mínus....Mam dva zesíky a pro každej je taženej + zvlášť-> stresman: Přesně tak,tohle auto neni na dení ježdění do práce a už vůbec ne do těchhle sraček,co se začínají objevovat na silnicívh.....V sobotu jsem zaznamenal první sůl na silnici.....
-> Zazaa: Jj,snad se dočkáme...
-> Zazaa: Jj,snad se dočkáme...
18:21:24
18.11.2005
18.11.2005
Max
mno...snad jednou dospěju do vašeho stádia....
že si budu moc dovolit auto na léto
Neže bych jich neměl víc,ale většinou jezdí jenom jedno a to v léte v zimě....
že si budu moc dovolit auto na léto
Neže bych jich neměl víc,ale většinou jezdí jenom jedno a to v léte v zimě....
18:08:44
18.11.2005
18.11.2005
Zazaa
tak tak
dneska sem to taky projel asi naposled a priste az na jare :)
dneska sem to taky projel asi naposled a priste az na jare :)
18:06:29
18.11.2005
18.11.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stresman: Ani já v zimě nejezdím - teda spotřebákem to jo, ale Žlutku bych do špíny netahal - stačí že občas jede, když v létě prší - i to mě rve srdce
14:45:49
18.11.2005
18.11.2005
Majkl
-> MATTESS:
14:40:53
18.11.2005
18.11.2005
MATTESS
-> stresman: v zime zasadne nejezdime. Blaznis?? do soli???!!!! To je smrt pro skodovku. Na zimu mame spotrebaky
13:56:16
18.11.2005
18.11.2005
stresman
preklep: nejazdis?
13:55:20
18.11.2005
18.11.2005
Majkl
-> stresman: jako dalsich asi 50 aut tady z virtu
13:54:07
18.11.2005
18.11.2005
havlik
-> stresman: ze by?
13:53:31
18.11.2005
18.11.2005
stresman
neviem ci to tu uz niekto riesil ale preco je pri poslednej fotke napisane "posledna jizda 2005".
to v zime najazdis?
to v zime najazdis?
13:00:08
17.11.2005
17.11.2005
havlik
super video a super auto
12:57:18
17.11.2005
17.11.2005
kirri
-> TUNER: teď mě tak něco napadlo, zeptal bych se......
12:56:10
17.11.2005
17.11.2005
Karel.
aha, já myslel, že ho má na emailu díky