-> tibi1702: ty tomu fóru tady u Luboše dáváš na prdel,už se na tu spotřebu vy*er,patláš se v tom jak panic ve vagíně.
A spotřebu jednou pro vždy neměří:-)ale určitě ví kolik to žere)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
21:44:08
04.01.2012
04.01.2012
Bery
20:03:00
04.01.2012
04.01.2012
tibi1702
-> afro100:
Ano da sa s nim ist pri rychlosti 90km/h 5,0-5,3L pri nahanani na dialnici okolo 130-140 si berie smiesnych 7,8L-8L podla merani,.... Ked je dobre nastaveny karbec, zapalovanie, dobre sviecky nevidim v tom nic nedosiahnutelne,... Kamarat mal erko natryskovane na trosku chudobnejsiu zmes tak isto mal dobry stav, samozrejme aj gumy ako sa patri a vedel ist za 4,8L ale aj za 9L podla stylu jazdy.
Ano da sa s nim ist pri rychlosti 90km/h 5,0-5,3L pri nahanani na dialnici okolo 130-140 si berie smiesnych 7,8L-8L podla merani,.... Ked je dobre nastaveny karbec, zapalovanie, dobre sviecky nevidim v tom nic nedosiahnutelne,... Kamarat mal erko natryskovane na trosku chudobnejsiu zmes tak isto mal dobry stav, samozrejme aj gumy ako sa patri a vedel ist za 4,8L ale aj za 9L podla stylu jazdy.
19:53:32
04.01.2012
04.01.2012
afro100
-> tibi1702: eR motor a 5-6L ... :)))
19:44:44
04.01.2012
04.01.2012
radekp
-> tibi1702: Proč by měřil spotřebu? k ostatním nákladům je to zanedbatelná částka vzhledem k počtu najetých kilometrů...i kdyby si vzala 20 tak jí to Luboš odpustí
18:59:00
04.01.2012
04.01.2012
TUNER
-> tibi1702: A proč bych něco takovýho dělal ?? Nějak jsem nikdy neměl zapotřebí mít ve škodovce klimatizaci - dalších 50 kilo navíc který bych sotva využil.....ale za každejch 50 kg dolu bych byl naopak velice rád )))
15:38:05
04.01.2012
04.01.2012
tibi1702
-> TUNER:
Hm tak to uz ano :) hodne sa mi lubi na tvojom aute farba je pekne urobene a v tom musi byt radost chodit hlavne pri tom vykone. Keby ze na tom motory ponechas aj klima kompresor :D tak to je luxus,... Myslim ze dodelat klimu by bolo pre teba uz hracka...
Hm tak to uz ano :) hodne sa mi lubi na tvojom aute farba je pekne urobene a v tom musi byt radost chodit hlavne pri tom vykone. Keby ze na tom motory ponechas aj klima kompresor :D tak to je luxus,... Myslim ze dodelat klimu by bolo pre teba uz hracka...
14:18:57
04.01.2012
04.01.2012
havlik
-> TUNER: pruží a proto drží
14:17:07
04.01.2012
04.01.2012
TUNER
Super,ani už sem nemusim chodit,šecko odpovíte za mě
Jo jo,převodovky to chroupalo každej rok tak jednu,někdy i dvě...ale poslední 2,5 roku jsem jí měnit nemusel :D a to už odjela hafo sprintů,byla se mrknout u moře a stéle držííííí....taky už tolik nejezdim,ale i tak je to nejlepší kousek co jsem tam zatim měl ;-)
Jo jo,převodovky to chroupalo každej rok tak jednu,někdy i dvě...ale poslední 2,5 roku jsem jí měnit nemusel :D a to už odjela hafo sprintů,byla se mrknout u moře a stéle držííííí....taky už tolik nejezdim,ale i tak je to nejlepší kousek co jsem tam zatim měl ;-)
13:57:39
04.01.2012
04.01.2012
MATTESS
-> tibi1702: např. viz. foto 21. ....
13:55:34
04.01.2012
04.01.2012
havlik
-> tibi1702: tady skoda-virt.cz/cz/.../3226
-pistaa-100ka se podivej jaký to má výkon a zdali to šetří při závodech nebo ne a převodovka světe div se drží
13:54:22
04.01.2012
04.01.2012
tibi1702
Ale jak by dal plny kotol a len by hadzal kvalt za kvaltom podla mna prevodovku by to strhlo hned,... Len by ma zaujimalo tak pomimo, ze asi kolko taka seriova prevodovka vydrzi "na kolko" ju pani Ing. v skodovke stravali,... respektive ake ma rezervy. Moj odhad je do 100HP
13:52:56
04.01.2012
04.01.2012
tibi1702
-> MATTESS:
Ale tak ani nie stastie, povedal by som ma to dobre urobene a musi jazdit s rozumom a citit s prevodovkou... Ma to velmi pekne urobene,....
Ale tak ani nie stastie, povedal by som ma to dobre urobene a musi jazdit s rozumom a citit s prevodovkou... Ma to velmi pekne urobene,....
13:46:14
04.01.2012
04.01.2012
MATTESS
-> tibi1702: odvážnému štěstí přeje
13:42:41
04.01.2012
04.01.2012
tibi1702
Dobre sak po mne nekricte hned noo ;) ... Otazka bola preto ze mas to na seriovej prevodovke a ze ci si nemal trocha strach ;) ... Kolko ti to inak zere v takej lahuckej kasni??? Motor poznam doverne mam ho v passate vid foto moje a je to jeden z najlepsich motorov po 1,9TDI ale naj z benzinakov.
13:25:49
04.01.2012
04.01.2012
MATTESS
-> tibi1702: to auto jezdí od r. 2004, stačí si přečíst popis. A bude ti to jasné
13:22:56
04.01.2012
04.01.2012
jok3r
vhml 04.01.12 13:19:14 napsal:
→ Nwkt: hustě řečeným turbem? :-D presne tak
-> tibi1702: jo byl tam s nim,,,
→ Nwkt: hustě řečeným turbem? :-D presne tak
-> tibi1702: jo byl tam s nim,,,
13:20:59
04.01.2012
04.01.2012
Nwkt
-> havlik 04.01.12 13:20:30: No právě