-> TUNER: no já sem tam chtěl mooc jet, ale byla soutěž a jednu sem obětoval kvůli škoda srazu.. takže teď sem musel jet.. ale určitě ne z donucení... prostě když má člověk milion koníčku, tak se pak špatně zvládaj... devět řemesel desátá bída..
PS: já bych tam nevlez protože tohle sou fakt nejvíc lidi z republiky.. a letos to byl prej jěště vetší nářez.. na konci léta budu mít DVD tak můžu půjčit.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:40:38
11.07.2005
11.07.2005
fine_ray
11:22:23
11.07.2005
11.07.2005
TUNER
-> fine_ray: No tak to je škoda že jsem to nevěděl dříf,mohli jsme si udělat vejlet... Jinak co ty lidičky dovedou (a ty samozřejmě taky) je prostě úžasný...!!
10:12:05
11.07.2005
11.07.2005
fine_ray
-> TUNER: no je to právě jen stažený s kamery a čeká to na nějakou redukci.. moje PC by to nedalo.. a spolubydla pořád neměl čas a už se mi to rok takhle "válí" v počítači.. letos ta akce byla znovu teď o víkendu více na: streetdance.cz/
06:39:33
11.07.2005
11.07.2005
TUNER
-> fine_ray: Já vim,ale je to pěkně blbá fotka....:-(
Si děláš srandu nééé,jestli si vyberu... Jsou tam super věci....Asi 3 GB jsem si stáhnul do užšího výběru kterej ještě trochu proberu....Jinak se mi a Máje mooooc líbil ten BATTLE 2005 v Brně....a další filmový záběry....Fakt super!!Ale toho je asi 25 GB tak bych to chtěl hodit do DivXu a trochu to zredukovat.....Nemáš na to nějakej softík??
Dneska ti to odpoledne přivezu.....Zatim dík moc...
Si děláš srandu nééé,jestli si vyberu... Jsou tam super věci....Asi 3 GB jsem si stáhnul do užšího výběru kterej ještě trochu proberu....Jinak se mi a Máje mooooc líbil ten BATTLE 2005 v Brně....a další filmový záběry....Fakt super!!Ale toho je asi 25 GB tak bych to chtěl hodit do DivXu a trochu to zredukovat.....Nemáš na to nějakej softík??
Dneska ti to odpoledne přivezu.....Zatim dík moc...
15:32:34
08.07.2005
08.07.2005
fine_ray
-> TUNER: hele sem si teď všim že máš zelenku v tom TM.. na str.114 interiér..4 PS:Vybereš si z muziky?
14:50:29
07.07.2005
07.07.2005
fine_ray
-> TUNER: určitě by sis ušetřil spoustu dotěrných dotazů sepsáním svých postupů... prostě by si jen odkázal na stranu 35 a bylo by
14:17:46
07.07.2005
07.07.2005
Majkl
-> Simi: svata pravda
14:09:07
07.07.2005
07.07.2005
Simi
-> Tuners: Jj, me dostal uz jenom ten samotnej nazev. Jak muze nekdo nazvat knizku "jak na tuning"... jakoby to bylo neco, podle ceho se da postupovat. Navic i obalky tech knizek me poslaly do kolen. Videl jsem, tusim, knizku na favorita a asi fabii. V obou pripadech na uvodni strance nadherny votunenci, samej plast, no startrek hadr :-)
13:48:38
07.07.2005
07.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jo z toho se mě taky chtělo zvracet, ale já mám tak co kritizovat - článek o muzice sem na stránky jsem ještě nesesmolil...
13:46:26
07.07.2005
07.07.2005
TUNER
-> 5ko: No něco bych sesmolit mohl,ale toho LA neznam,odkud je....?
-> Simi: No tyhle "univerzální" knížky zrovna nemusim....Prohlížel jsem si někde myslim jak na autohifi a hrůůůůza...
-> Simi: No tyhle "univerzální" knížky zrovna nemusim....Prohlížel jsem si někde myslim jak na autohifi a hrůůůůza...
13:29:40
07.07.2005
07.07.2005
Simi
-> 5ko: A kdo si myslis, ze napsal vsechny ty knizky "jak na tuning" co jsou jich plny knihkupectvi a supermarkety? Nekde jsem slysel, ze prej to napsal nejakej Tuner... :-)
13:18:59
07.07.2005
07.07.2005
5ko
-> TUNER: skoda ze nespravis knihu tak ako je kniha upravy podla LA tak aj upravy podla TUNERA budem robit nejake veci podobne ako mas ty tak ta obcas budem otravovat, dufam ze nevadi
12:51:58
07.07.2005
07.07.2005
Majkl
-> fine_ray:
11:46:03
07.07.2005
07.07.2005
fine_ray
-> TUNER: přeně jak sme říkali.. bude půl roku o čem mluvit jak Tuner#2 jel cestou necestou, polem nepolem.. jel si svým ..škodovkou..
11:30:00
07.07.2005
07.07.2005
Majkl
-> fine_ray: uz to chci videt-> TUNER: pospichej
11:25:50
07.07.2005
07.07.2005
fine_ray
-> Majkl: no ho ani tak nechtěl změnit.. on prostě pokračoval v započaté zatáčce
10:58:47
07.07.2005
07.07.2005
Majkl
-> TUNER: hlavne zejtra nezapomen to videjo s T#2 jak se rozhodl uprostred jizdy zmenit smer
10:57:31
07.07.2005
07.07.2005
TUNER
-> fine_ray: Videa jsou pěkňoučký,jen by to chtělo lepčejší rozlišení.....Já mam 640*480 a vypadá to mnohem líp..... Když budeš mít dneska chvilku klidně se staf....Dam ti CD a můžeš to skouknout...
10:27:11
07.07.2005
07.07.2005
fine_ray
-> TUNER: prej "ňějakýho toho blbnutí" ... posledních 50kiláků s nohou na podlaze (skoro) Jede to krásně!
Co říkáš na ty natočený videa? Mohlo toho bejt víc, co? Ale nebyly baterky ani paměť K těm známkam.. sem někde pod tim mostem dolepil Krtovi na sklo tu jeho a říkali sme "no sem sme dojeli bez ní, tak snad zpátky taky"
Co říkáš na ty natočený videa? Mohlo toho bejt víc, co? Ale nebyly baterky ani paměť K těm známkam.. sem někde pod tim mostem dolepil Krtovi na sklo tu jeho a říkali sme "no sem sme dojeli bez ní, tak snad zpátky taky"