skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
10:25:21
21.06.2005
21.06.2005
REMIX
Kdyby si jel zelenkou, tak bys za to mohl ty, to je jasné...by řekli že si dal zpátečku nebo něco...prostě vždycky si něco vymyslí...a hlavně: motor do škodovky z Oktávy by ti asi nikdo nezaplatil
16:25:31
20.06.2005
20.06.2005
fine_ray
-> TUNER: tywe fordík má bebí? a jak moc?
16:13:05
20.06.2005
20.06.2005
CHIP
-> TUNER: No mel jsi proste stesti v nestesti ... tot jiste ...
14:27:33
20.06.2005
20.06.2005
TG
-> TUNER: jj tak to nepotěší.... no je fakt,že kdybys jel škodovkou,tak by to dopadlo špatně....a ani bychom se nedivili...
14:24:56
20.06.2005
20.06.2005
VeTeV
-> TUNER: mno stetsi si mel - pac jet skodnou a nahlednout na zadek tak ses v ....
ale s tema prachama ja nevim me naborili skodku a za mesic sem to mel doma -ale delam sem si to jako sam a to sem ji taky rekl do protokolu
ale s tema prachama ja nevim me naborili skodku a za mesic sem to mel doma -ale delam sem si to jako sam a to sem ji taky rekl do protokolu
14:23:17
20.06.2005
20.06.2005
TUNER
Ještě že jsem nejel škodou,zavřeli by mě za zabití....
14:21:15
20.06.2005
20.06.2005
TUNER
-> VeTëV: chcípák je chcípák - ford
-> CHIP: No to zaplatí,jenže napřed to musim ze svýho koupit nechat nastříkat a až podle ůčtenek mi to pojišťovna zaplatí....A to bude kdoví kdy...
-> CHIP: No to zaplatí,jenže napřed to musim ze svýho koupit nechat nastříkat a až podle ůčtenek mi to pojišťovna zaplatí....A to bude kdoví kdy...
14:08:19
20.06.2005
20.06.2005
CHIP
-> TUNER: No snad se to zaplati z povinnyho ruceni ty zensky ne ? Ale je pravda ze to asi nebude hned ...
14:06:06
20.06.2005
20.06.2005
Majkl
to je blby no... vcera sem jel z pritelkyni domu (ona ridila) a brzdi pred kruhacem, pred nama stala zenska s feldou a mlada si zacla stelovat clonitko ze prej ji to sviti do xichtu... a stelovala a stelovala a my sle se porad priblizovali sem se lek a zarval BRZDI!!!!! tak to nakonec jeste ubrzila ale kuli takovy picovine sme malem byly nabourany... chjo, zensky no
14:05:47
20.06.2005
20.06.2005
VeTeV
-> TUNER: a chcipak je ktery
14:04:25
20.06.2005
20.06.2005
TUNER
-> Majkl: Bejt tam možná budu,ale né ZELENKOU.Ale do Hrocháče jí vemu.To za to stojí.Jenom cesta mě vyjde na 1300,- a za 14 dní do Hrocháče to samý + vstupy a další výdaje.....a to si teďka dovolit nemůžu.....Musim koupit nový díly na chcípáka...
14:01:59
20.06.2005
20.06.2005
VeTeV
-> TUNER: mno tak to je vostry - mno tak do se da leda vyskocit
14:00:21
20.06.2005
20.06.2005
TUNER
-> VeTëV: No předvídat můžeš jak chceš,ale když stojíš na světlech na červenou a zezadu přijede ženská která místo brzdy sešlápne plyn a nakouří to do tebe,tak s tim asi nic nezmůžeš...
13:58:04
20.06.2005
20.06.2005
Majkl
-> TUNER: si delas srandu ne?? ty tam musis bejt...
13:55:02
20.06.2005
20.06.2005
VeTeV
-> TUNER: tak si kup jineho toho forda
mno jo no musis predvidat
mno jo no musis predvidat
13:52:11
20.06.2005
20.06.2005
TUNER
Takže do Hradce bohužel timhle autíčkem nepojedu......
V sobotu mi nabourali Forda a budu s tim mít teď dost běhání a schánění věcí na opravu + samozřejmě finanční výdaje a proto když pojedu tak jen na čumandu nějakym dalšim spotřebákem
Ach jo,ženský který si pletou brzdu s plynem prostě za volant nepatří.....
V sobotu mi nabourali Forda a budu s tim mít teď dost běhání a schánění věcí na opravu + samozřejmě finanční výdaje a proto když pojedu tak jen na čumandu nějakym dalšim spotřebákem
Ach jo,ženský který si pletou brzdu s plynem prostě za volant nepatří.....
15:17:26
16.06.2005
16.06.2005
Labros
Číslo té barvy je VW SIGNAL GREEN
15:08:50
16.06.2005
16.06.2005
Ivan,C - zrušená registrace
No jo no.
10:58:56
16.06.2005
16.06.2005
Labros
ok, poslechnu si, jen co budu doma (v práci mi odešla zvukovka), jsem zvědavej, jestli uslyším něco i přes ten vejfuk!