-> CHIP: Přesně... Už jsi viděl tohle? :www.autotuning.cz/galerie
/displayimage.php?album=14
0&...
Klikni na obrázek a zvětší se Ti. Bylo to hezky čistě udělaný.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:39:32
25.05.2005
25.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
15:38:28
25.05.2005
25.05.2005
5ko
aky je Hackovy rapid?
15:33:24
25.05.2005
25.05.2005
CHIP
No kazdej jsme na jinej model ... a to je dobre ... aspon je na srazech na co koukat ...
14:11:35
25.05.2005
25.05.2005
TUNER
No jooo a hlavně jak jsem říkal,ten okamžik překvapení....
13:30:35
25.05.2005
25.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> CHIP: Mě se třeba líbí Háčkovej Rapid a teď v Doksech byl takovej pokus o něj docela hezky udělanej - úplně jsme se s MATTESSEM rozplívali, ale prostě sedan je mému srdci nějak blíž.
13:10:44
25.05.2005
25.05.2005
fine_ray
-> CHIP: sedan je sedan, si představ, že do rapida dává tu hrom a ještě přes rám
13:00:25
25.05.2005
25.05.2005
CHIP
-> TUNER: Jo takze jsi si akorat rikal ze si postavis pekny auto, ale nakonec tam moturek tam kola ... a uz se to vezlo ... co ...
Me se sedan taky libi ... v teto uprave ... ovsem rapid ... to by bylo neco ...
-> Tuner#2: Jak jsem psal ... ja jsem rapidovej ...
Me se sedan taky libi ... v teto uprave ... ovsem rapid ... to by bylo neco ...
-> Tuner#2: Jak jsem psal ... ja jsem rapidovej ...
10:57:15
25.05.2005
25.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Přesně - Rapid je moc sportovní a už jsou tam předpoklady, ale když překvapí sedan, tak.... a navíc i mě se sedan líbí víc.
08:51:24
25.05.2005
25.05.2005
TUNER
-> CHIP: No,hlavně to vůbec takhle nemělo vypadat....Ale chtěl jsem sedana....kdybych nekoupil tuhle a narazil na kastli rapida,tak bych jí asi taky vzal,ale raději sedana,rapid je už moc sportovní auto a tohle je takový neviný že se chytne víc lidí....
08:36:41
25.05.2005
25.05.2005
CHIP
-> TUNER: Hele tak me napadlo. Kdyby jsi tenkrat misto sedanu sehnal novou kastli z rapida ... postavil by jsi tohle vsechno jako rapida a nebo jsi mel od zacatku podminku ze to bude sedan ... ?
06:09:35
25.05.2005
25.05.2005
TUNER
-> Štěpán: No,zatim ne,ale někdy se třeba dočkam....
23:30:04
24.05.2005
24.05.2005
fine_ray
-> Tuner#2: no teď už maj oba po škole tak neni na co čekat, ne
18:11:39
24.05.2005
24.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Štěpán: Jo manželku čekatelku - Hanuš si dělal pr*el
18:04:51
24.05.2005
24.05.2005
Štěpán
-> TUNER: ty mas manzelku???? :-) to byla ta jak s tebou byla v Doksech?
22:08:32
21.05.2005
21.05.2005
fine_ray
-> TUNER: sem přijel do Plzně až teď večer :-( snad příště..
-> Hanuš: a copak slaví? malýho tunera? nebo maturitu?
-> Hanuš: a copak slaví? malýho tunera? nebo maturitu?
22:12:47
20.05.2005
20.05.2005
Hanuš
-> U-Geen: ale jede,teda jestli nepřežene oslavu manželky
08:29:02
20.05.2005
20.05.2005
U-Geen
-> TUNER: jak to? ...
22:10:16
19.05.2005
19.05.2005
TUNER
-> U-Geen: Tak já taky ne.....
21:12:11
19.05.2005
19.05.2005
U-Geen
-> TUNER: ja nejedu... nejak mi to nevyslo
18:05:20
19.05.2005
19.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: No v sobotu ráno vyrazit (někdy brzo - na prohlídku je jen dopoledne, pak asi zas bude spanilka a sprinty/slalom) a večer příjezd domů.