-> fine_ray: JJ děkuji pěkně.
-> TUNER: Hmm, tak to bude mít hodně brzo za sebou - já maturoval až v červnu, ale byla to pohoda
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:27:35
05.05.2005
05.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
11:24:46
05.05.2005
05.05.2005
TUNER
-> Tuner#2: No uvidíme koncem příštího tejdne,už se ale moooc těším....Jinak maturita je přesně 18.5......uaaaaa,mam z toho strach.....ale snad to bude OK...Zejtra jde naposled pro vysvědčení,pak svaťák a hurá na to.......Ach jo,když jsem byl mladej a vzpomenu si na to...
11:07:53
05.05.2005
05.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jinak koukam, že jsi se rozhodl, tak jsme na ně zvědavej - mělo by to bejt slušný!
11:07:02
05.05.2005
05.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To už má svaťák takhle brzo - to bude mít za sebou v půlce května co? Máša maturuje až na konci. Jinak díky. Toho kabelu jsem se všimnul - jsem slepej jak patrona Díx.
11:05:32
05.05.2005
05.05.2005
TUNER
-> fine_ray: Jj,ještě jednou dík.....Můžu taky kdyžtak něco nabídnout.Ale nevim jestli už to nebudeš mít.
Nějaký z těch tvejch už doma mam,ale docela mě překvapily nějaký ty český,ty jsou docela gut...
Nějaký z těch tvejch už doma mam,ale docela mě překvapily nějaký ty český,ty jsou docela gut...
10:02:56
05.05.2005
05.05.2005
fine_ray
-> Tuner#2: no tak držení palců putuje i směrem k Vám!!! -> TUNER: Už se těšim na tu TVOJÍ muziku.. budeš mít čim testovat
08:38:38
05.05.2005
05.05.2005
kirri
-> TUNER: to bude muzika, jo a není zač McFlyi
06:48:36
05.05.2005
05.05.2005
TUNER
Jinak jsem trochu upravil popis u muziky....Zesilovače nebudou Magnat ale Crunch.Tak uvidíme.Měli by dojít někdy příští tejden......
06:38:24
05.05.2005
05.05.2005
TUNER
-> Tuner#2: Koukni pořádně,ten kabel za posilovačem to je kostra....
-> K!RR!: No mladší je,ale má to určitě mnoho výhod......Třeba že už jsem starej,připoutanej na lůžko a ona se o mě hezky stará.......
-> Tuner#2: -> K!RR!: Dík,určitě jí to vyřídim.....Příští tejden se skoro neuvidíme,má svaťák a bude šrotit doma u rodičů.......Tak já budu dělat MUZIKU....
-> Tuner#2: Taky pozdravuj a že držíme palce.....
-> K!RR!: No mladší je,ale má to určitě mnoho výhod......Třeba že už jsem starej,připoutanej na lůžko a ona se o mě hezky stará.......
-> Tuner#2: -> K!RR!: Dík,určitě jí to vyřídim.....Příští tejden se skoro neuvidíme,má svaťák a bude šrotit doma u rodičů.......Tak já budu dělat MUZIKU....
-> Tuner#2: Taky pozdravuj a že držíme palce.....
17:13:47
04.05.2005
04.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> K!RR!: Díky!
17:11:26
04.05.2005
04.05.2005
kirri
-> Tuner#2: tak hodně zdaru oboum pilířům webu a snad i budoucím pilířkám JOKE - možná
no tak nic na věku nezáleží:) no když si to vemu jim musí být nejvíc 19 vám je tak ehmm 26 - což je 7 let rozdíl, kdybych to aplikoval na mě, 21-7 = 14, bych asi nepochodilby možná teď dělala přímačky na střední, no nic ehm, vidím duchaplnej příspěvek:) a ještě bych mohl bejt zavřenej nebo při nejlepším by mě její táta rozbil
No tak ať jim to vyjde:)
no tak nic na věku nezáleží:) no když si to vemu jim musí být nejvíc 19 vám je tak ehmm 26 - což je 7 let rozdíl, kdybych to aplikoval na mě, 21-7 = 14, bych asi nepochodilby možná teď dělala přímačky na střední, no nic ehm, vidím duchaplnej příspěvek:) a ještě bych mohl bejt zavřenej nebo při nejlepším by mě její táta rozbil
No tak ať jim to vyjde:)
17:05:33
04.05.2005
04.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> K!RR!: Jo my jsme na tom teď s TUNEREM podobně - moje přítelkyně taky maturuje, takže začíná jít do tuhého, ale maturita nic není a věřím, že to obě zvládnou
17:02:07
04.05.2005
04.05.2005
kirri
-> Tuner#2: aha, takže tuník je na dost mladší, hele já to mám opačně:), člověče ta je mladší než já, tak ale víš jak, myslí dopředu, bude to už starej páprda, Zelenka bude zarůstat mechem a slečna bude v nejlepších letech McFlyi -> kup si hodně modrých pilulek (JOKE)
No tak to přeju hooodně zdaru já si to taky zažil a je to celkem v pohodě, žádný zmatky, hlavně žádný zmatky a pozdravuj, že jí virt drží pěsti
No tak to přeju hooodně zdaru já si to taky zažil a je to celkem v pohodě, žádný zmatky, hlavně žádný zmatky a pozdravuj, že jí virt drží pěsti
16:59:21
04.05.2005
04.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> K!RR!: Ta slečna jak má tu vlastní fotogalerii ve fóru - no víš ne? Vždyť u toho slintáš každý den do klávesnice (JOKE!)
16:53:26
04.05.2005
04.05.2005
kirri
hele sice mě nedoklaplo kdo dělá maturitu
ale přeji hodně zdaru:)
ale přeji hodně zdaru:)
16:52:32
04.05.2005
04.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hele teď tak koukám na fotku baterky a nevidím tam nikde gde to máš ukostřený? Kam jsi to zapojil?
16:50:00
04.05.2005
04.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Taky držím palce a pozdravuje Vás Máša.
16:46:24
04.05.2005
04.05.2005
fine_ray
-> TUNER: no ale toho času po ní!!! vyřiď že držím palec! A že" to dávaj každýmu" ne ftípek! jen ať se učí.
06:04:21
04.05.2005
04.05.2005
TUNER
-> fine_ray: No jooo,maturita se blíží.....
14:34:11
03.05.2005
03.05.2005
fine_ray
-> TUNER: někod si užíval a někdo se musel učit co?