skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
18:47:42
04.06.2010
04.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jarda.u1: A nebo starej Pešan na kile. To víš, vodní pumpa to je brzda...
18:44:18
04.06.2010
04.06.2010
jarda.u1
-> formen: takhle to ma ustredni topeni,ne?
11:39:22
04.06.2010
04.06.2010
Lutec
zdravim
18:30:14
01.06.2010
01.06.2010
TUNER
Nemam
23:41:12
31.05.2010
31.05.2010
formen
-> TUNER: Mam dotaz mas tam el. cerpadlo na vodu kdyz zastavis aby voda stale kolovala v okruhu??
22:16:46
27.05.2010
27.05.2010
TUNER
-> M@rtin: To neni podle fotek,to je tak i ve skutečnosti
Rozchod je sice větší,než má Honza,ale díky blatníkům je to úzký. Neni to hotový. Podložky jsou stejný jako byly. Jen kola jsou místo 8mi palců jen 7...takže - 2,5 cm na každou stranu. Širší náboje na zadek jsou doma,ale nevim co s předkem...chtělo by to širší nápravu tak o 5 cm na každou stranu......ale jezdit to jezdí,tak přece na to nebudu x let doma jen koukat než se dokopu to vyřešit.
Rozchod je sice větší,než má Honza,ale díky blatníkům je to úzký. Neni to hotový. Podložky jsou stejný jako byly. Jen kola jsou místo 8mi palců jen 7...takže - 2,5 cm na každou stranu. Širší náboje na zadek jsou doma,ale nevim co s předkem...chtělo by to širší nápravu tak o 5 cm na každou stranu......ale jezdit to jezdí,tak přece na to nebudu x let doma jen koukat než se dokopu to vyřešit.
14:29:10
27.05.2010
27.05.2010
MATTESS
-> Tuner#2: si to ověřím, jestli mi nelakuješ
-> M@rtin: nejsou podložky
-> M@rtin: nejsou podložky
14:27:16
27.05.2010
27.05.2010
M@rtin
-> Tuner#2: Ta zelená je podle fotek nějaká tramvajová
14:25:12
27.05.2010
27.05.2010
pulin
nádhera pěkná práce:-)
14:19:37
27.05.2010
27.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 27.05.10 14:14:47: Celkem slušně, nový kola, gumy a vejfuk to pokrylo a ještě zbylo na zmrzlinu
14:14:47
27.05.2010
27.05.2010
MATTESS
-> Tuner#2: kolik GES platí za reklamu?
14:09:07
27.05.2010
27.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: P.S. Nezapomeň na mě s tím Kláskem
14:08:16
27.05.2010
27.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty jo velkej tuner přidal fotky
16:35:51
26.05.2010
26.05.2010
radekp
-> TUNER: tomu říkám rychlost
16:35:34
26.05.2010
26.05.2010
TUNER
-> radekp: Tak tady máš i 3
16:17:39
26.05.2010
26.05.2010
radekp
-> TUNER: I dvě!
11:14:37
26.05.2010
26.05.2010
TUNER
-> radekp: Dííík to abych tu fotku dal i sem )))
10:41:19
26.05.2010
26.05.2010
Nwkt
-> Goody 23: Těžkej litinovej motor, nemá výkon a aby si ho tam dostal tak musíš udělat to samý jako s 1,8T
08:38:51
26.05.2010
26.05.2010
radekp
-> Goody 23: Protože stejný výkon dostaneš z 1,3 , který je navíc lehčí a taky s tím budeš mít méně práce
-> TUNER: Jinak se mi líbí tvoje auto čím dál víc, ta fotka se Žlutkou v garážích neemá chybu!
-> TUNER: Jinak se mi líbí tvoje auto čím dál víc, ta fotka se Žlutkou v garážích neemá chybu!
08:33:47
26.05.2010
26.05.2010
Goody 23
preco nezmysel ??