-> Tuner#2: proč nedáš odkaz na konkrétní fotku? Takhle se šlověk proklikává celou galerií, když je fotka až na konci
img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../125_4740_190.j
pg
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:00:50
25.08.2009
25.08.2009
MATTESS
11:24:21
25.08.2009
25.08.2009
TUNER
-> Tuner#2: Soft v počítači bude vždycky lepší než soft ve foťáku.....
A vždycky si lze určitý operace předdefinovat a pak ti stačí taky jeden klik....
A vždycky si lze určitý operace předdefinovat a pak ti stačí taky jeden klik....
11:10:01
25.08.2009
25.08.2009
M@rtin
-> Tuner#2 25.08.09 11:03:43: až na tu značku jako prase
11:03:43
25.08.2009
25.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak zadek je slušně nafocený i zde - foto 120, 121: skoda-virt.cz/cz/.../125-
skodahome-cz-jaro-2009
10:57:02
25.08.2009
25.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER 24.08.09 22:35:31: S úpravou fotek v PC moc velkou zkušenost teda nemám, ale něco už jem ve photoshopu a zoneru zkusil a vždy to bylo plošně. Kdežto když to uděláš přímo ve foťáku, tak to projasní jen stíny a celkový jas fotky zůstane na stejné úrovni. Možná to umí i nějaký program, ale ve foťáku je to otázka dvou tlačítek a máš na výběr asi ze třech režimů jak moc to prokreslí.
06:06:08
25.08.2009
25.08.2009
TUNER
-> stika87: Jééé,ty znáš Vráťu?? )))) Tak ho pozdravuj že motor zatim držííí No jestli ho uvidíš,ať mi klidně písne na emila,že bych se někdy stavěl na exkurzi )))) Do Hradce přes léto občas jezdim,tak bych si za nim udělal vejlet.
23:22:29
24.08.2009
24.08.2009
stika87 - Maschinenführer
-> TUNER: Mam te pozdravovat od Vrati ;-) ptal se jak beha motor :)
22:35:31
24.08.2009
24.08.2009
TUNER
-> Tuner#2: Ono to jde i v PC a dokonce s lepšim výsledkem než v jakymkoliv foťáku )))) Ale já chci fotit fotky který se nemusí nijak upravovat,proto jsem tu zezadu dal až na popud že tady žádnou nemam....jinak bych jí sem nedával....
17:57:54
24.08.2009
24.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jerry:
-> TUNER: Na tu fotku zezadu je super funkce D-light u Nikonu, nevěřil jsem co to dokáže vytáhnout při blbém protisvětle a kupodivu bez šumu.
-> TUNER: Na tu fotku zezadu je super funkce D-light u Nikonu, nevěřil jsem co to dokáže vytáhnout při blbém protisvětle a kupodivu bez šumu.
00:09:16
24.08.2009
24.08.2009
Jerry
-> Tuner#2: já ti dám dvě!!!
10:07:23
21.08.2009
21.08.2009
Majkl
-> TUNER: to chapu, ja kdybych se tak o to auto nebal tak s nim taky jezdim casteji a vsude, klidne do prace :) proste me ta jizda v tom bavi :) je to takovy syrovy, ale zaroven pohodlny, dobre se na to kouka :)
jinak to s tim policajtem je vtipny :) takovy jsou nejlepsi, kdyz se s nima da rozumne pokecat :) hlavne ze ti nevykecal nejaky blocek :)
jinak to s tim policajtem je vtipny :) takovy jsou nejlepsi, kdyz se s nima da rozumne pokecat :) hlavne ze ti nevykecal nejaky blocek :)
10:04:09
21.08.2009
21.08.2009
TUNER
-> Majkl: Nj,ale před tejdnem to skoro tak vypadalo...pár vyjížděk do Plzně i mimo ni...jezdil jsem se škodou víc než s fordem )))) Můžu si tam pustit nahlas rádio,když přidam tak to jede a další výhody se taky najdou... ))) I se u mě zastavil policajt kterej jel kolem,když jsem tvořil poslední fotky,tak jsem čekal malér a navrhnul jsem mu ať to postaví vedle mě a on že raději ne )))) Tak jsme pokecali,byl z Rokycan,kousek od nás,takže by to ani zle dopadnout nemělo,kdyby se mu něco nelíbilo )))
09:21:38
21.08.2009
21.08.2009
Majkl
-> Tuner#2: sem si rikal ze by to Luběna nenechal nikde daleko :) spotřebák se k jemu autu vubec nehodí :))
08:23:06
21.08.2009
21.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Mě to bylo hned jasný, že na to bylo nejspíš vidět :-) To víš byl jsem ve středu s Jerrym na pivku a on když si dá víc jak dvě tak toho nakecá
08:15:36
21.08.2009
21.08.2009
TUNER
-> Tuner#2: Jo tak se občas jedu projet... ;-) Nj,ale bez imobilizeru neodjedou ))) A nenechávam to nikde jen tak. akorát jsem byl dvakrát v lezeckym centru v Doudlevcích a tam je to otevřený a na auto je z dálky vidět.. ;-)
...no a pak se jedu taky občas jen tak projet,odreagovat a přicházim tak skvěle na jiný myšlenky...
...no a pak se jedu taky občas jen tak projet,odreagovat a přicházim tak skvěle na jiný myšlenky...
23:46:42
20.08.2009
20.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak jsem slyšel, že ze Zelenky je už spotřebák. Hele v Plzni bych to moc nenechával, mrkni co udělali Labrosovi se škodovkou
21:22:05
18.08.2009
18.08.2009
David V6
-> TUNER: zajímavý převod
21:12:56
18.08.2009
18.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> TUNER: moc cacane fotocky ... :) najdem este dake ine fotky dade ZELENKY ???
20:19:05
18.08.2009
18.08.2009
TUNER
-> MATTESS: Já s nim mluvil minulej tejden.. ;-) Jj,říkal jsem mu to a o víkendu snad budem vyspravovat střechu v pšenici... )))
19:00:34
18.08.2009
18.08.2009
MATTESS
-> TUNER: dneska jsem mluvil s Károu. Dělá u sousedky. Prý je pro obnovení pacient srazů