skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
17:25:31
20.04.2009
20.04.2009
Syny
-> Tuner#2: Zasterky origo ale vysunout je vic ven aby kola kryly :) To by bylo nahodou dobry :) Sluseli by ji pri pohledu zezadu...
13:08:31
20.04.2009
20.04.2009
Shatter
-> MATTESS:
23:49:03
19.04.2009
19.04.2009
MATTESS
-> Shatter: skoda-virt.cz/cz/.../1058
94-jaro-2009-besiny
23:29:35
19.04.2009
19.04.2009
Shatter
-> TUNER: Zdravím. Nenájde sa nejaké foto auta teraz s origo zadnými svetlami? Vďaka
13:53:10
17.04.2009
17.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jenže tyhle plný syntetiky pak hodně rychle degradujou a vážou do sebe vlhkost. Minerál na to tak netrpí, ale tu syntetiku bych fakt raději měnil rok co rok.
13:26:17
17.04.2009
17.04.2009
TUNER
Přijde mi zbytečný měnit olej po 2000 km...
13:12:53
17.04.2009
17.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK platí. A olej, to seš takový prasátko? Fuuuuj styď se. To jsou přesně ty co kupujou "drahej" olej a pak nemají na výměnu
13:10:22
17.04.2009
17.04.2009
TUNER
-> Tuner#2: Ne,včera jsem jel od tebe rovnou do Plzně. Dneska po práci tam jedu a když to stihnu do 18 hodin,tak ti to hodim do práce a nebo to bude k vyzvednutí na Sedlecku.
Olej budu lejt teprve letos,neměnim ho každej rok....
Olej budu lejt teprve letos,neměnim ho každej rok....
12:58:45
17.04.2009
17.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Přesun z tématu Běšiny jaro 2009.
Je fakt, že u Tebe mě ten pruh až tak nevadí jako se mě to nelíbilo u mě. Jestli to dělá to jiné čelo a nebo barva nevím.
Stihnul jsi to včera natřít? Stavím se u Vás k večeru.
Plánuješ letos zas kupovat olej? Já budu objednávat příští týden, tak dej vědět.
Je fakt, že u Tebe mě ten pruh až tak nevadí jako se mě to nelíbilo u mě. Jestli to dělá to jiné čelo a nebo barva nevím.
Stihnul jsi to včera natřít? Stavím se u Vás k večeru.
Plánuješ letos zas kupovat olej? Já budu objednávat příští týden, tak dej vědět.
12:14:57
16.03.2009
16.03.2009
TUNER
-> Majkl: Asi před měsícem jsem to trochu třídil )))
11:30:25
16.03.2009
16.03.2009
Majkl
-> TUNER: tyjo, tys udelal poradek ve fotkach?
16:49:35
25.01.2009
25.01.2009
Majkl
-> TUNER: njn, neni cas no :)
16:29:03
25.01.2009
25.01.2009
TUNER
-> Majkl: Si zaspal co..
Nj,stavba zabere času...Taky mě to bude čekat...
Nj,stavba zabere času...Taky mě to bude čekat...
14:32:11
25.01.2009
25.01.2009
Majkl
nojo uz to zase vypada jako skodovka, moc pekny!
14:26:09
25.01.2009
25.01.2009
havlik
-> Majkl: je tu video na předchozí stránce a tam je to vidět
14:24:34
25.01.2009
25.01.2009
Majkl
-> TUNER: nazdarek, uz mas to zadni celo na aute? nemas nejaky foto?
19:45:54
24.01.2009
24.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak teď už opravdu
15:25:16
20.01.2009
20.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Už jsem se lekl, že jsme na tom stejně JOKE. Sakra jak toho TUNERa donutit aby to tady setřídil?
14:37:23
20.01.2009
20.01.2009
Eidy
-> Tuner#2: Nehrabe ti, tahle fotka první nebyla.
14:26:14
20.01.2009
20.01.2009
TUNER
-> Tuner#2: Možná jiná byla,asi nějakej šotek...