skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:28:25
01.11.2008
01.11.2008
Vita ze Sudet
-> Zazaa: a pamatujes jak sme spolu sledovali pred dvema lety ty same kola a rikali sme jak budou pres 1000eu a nakonec se vydrazlili za 250eu ..... ale tydle asi tezko kdyz zbejva 8dni a je tam pres 200eu
09:29:30
01.11.2008
01.11.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: Jo dík....ještě jsi ale zapoměl napsat kdo to bude platit....já to nebudu
9,5...hmmm,to už by mi stačilo udělat jen jiný náboje a podložka by mohla putovat do sběru.... )))))
9,5...hmmm,to už by mi stačilo udělat jen jiný náboje a podložka by mohla putovat do sběru.... )))))
19:19:43
31.10.2008
31.10.2008
Zazaa
-> Vita ze Sudet: tak to v klidu muzes vzdat .... cena bude hoooooodne prez 550 :(
18:28:02
31.10.2008
31.10.2008
Vita ze Sudet
A tydle sem si vybral já. Budu sledovat a bojovat do 550,- EU a pak nato kašlu
cgi.ebay.de/BBS-Rennsport felgen-3-teilig-Ford-Capri -Escort-Fiesta_W0QQitemZ23 0304122544QQcmdZViewItem?h ash=item2...
cgi.ebay.de/BBS-Rennsport felgen-3-teilig-Ford-Capri -Escort-Fiesta_W0QQitemZ23 0304122544QQcmdZViewItem?h ash=item2...
18:24:57
31.10.2008
31.10.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: A tydle jsou přesně jak z obrazku od tebe 9,5-15" i se slickama novejma za 1450,-Eu :-)
cgi.ebay.de/BBS-Rennsport felgen_W0QQitemZ1503071992 09QQcmdZViewItem?hash=item 1...
cgi.ebay.de/BBS-Rennsport felgen_W0QQitemZ1503071992 09QQcmdZViewItem?hash=item 1...
18:22:53
31.10.2008
31.10.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: Pro tebe na svezení idealitka 16" a slicky neni problém a vleze to i na tvé kotouče. Todle jsou 5x120 ale dělaj se i 4x100
cgi.ebay.de/BBS-RS-061-8X 16-ET20-Rennsportfelgen-3t eilig-BMW-M3-M5_W0QQitemZ2 90271628904QQcmdZViewItem? hash=item2...
cgi.ebay.de/BBS-RS-061-8X 16-ET20-Rennsportfelgen-3t eilig-BMW-M3-M5_W0QQitemZ2 90271628904QQcmdZViewItem? hash=item2...
06:22:29
31.10.2008
31.10.2008
TUNER
razdvatroska má snad kolem 260. A 15" kola se tam opravdu nevejdou....ale tak s tim se počítá že by se muselo upravit pár věcí kdybych dával 15" na svezení...
-> Eidy: Myslim že o strachu to neni....Kluci ví jak jsem beze strachu proháněl předchozí škodofky,třeba bůčkama nad pangejtem atd....Tady jde o to,že když to tam budu honit na max,tak půjde všechno do háje.....počínaje gumama,konče převodofkou.... A to zase nechci já. Takže max takový to povozeníčko,ale ne to tam hoblovat do mrtva.
-> Eidy: Myslim že o strachu to neni....Kluci ví jak jsem beze strachu proháněl předchozí škodofky,třeba bůčkama nad pangejtem atd....Tady jde o to,že když to tam budu honit na max,tak půjde všechno do háje.....počínaje gumama,konče převodofkou.... A to zase nechci já. Takže max takový to povozeníčko,ale ne to tam hoblovat do mrtva.
23:26:37
30.10.2008
30.10.2008
MATTESS
-> Zazaa: 15" od Tunera#2 tam nešla. Nevím, kolik má průměr kotoučů 1203, Lubka píše, že má 288mm
23:25:34
30.10.2008
30.10.2008
Syny
-> TUNER 30.10.08 13:23:39: Cece, tak tohle se mi vubec nelibi :(
23:21:41
30.10.2008
30.10.2008
Zazaa
-> MATTESS: 123ska nema zas tak velkej trmen ne ? pokud vim tak jezdi na 15" takze jestli Lubos nema nejake vetsi kotoruce tak by to melo dat
23:18:45
30.10.2008
30.10.2008
MATTESS
jen nevím, jestli by 15" přelezly přes třmeny na předku?
23:13:42
30.10.2008
30.10.2008
Zazaa
jj myslel sem to tak ze na ARC at uz v 13 nebo 15" s tema tazenejma limcema ma Zelenka trochu nadvahu ....
jinak nejake 15" stylovky by nebyly spatne ... treba casem :)
jinak nejake 15" stylovky by nebyly spatne ... treba casem :)
20:50:47
30.10.2008
30.10.2008
Eidy
-> TUNER: Zase s tvým výkonem by ses do toho mohl pořádně opřít. Podvozek máš taky slušnej podle mě, takže spíš ubrat na strachu. Ale to chce jen trénink. Já byl před 7 lety na okruhu taky jak prvnička. Předjel by mě i strejda v klobouku.
18:33:54
30.10.2008
30.10.2008
TUNER
Jj,VT by Juris...
Takhle by se mi to na okruhu moooc líbilo....a kdyby váha byla nějakejch 800kg....aj...to by bylo svezeníčko....bohužel obojí je nereálný...
Takhle by se mi to na okruhu moooc líbilo....a kdyby váha byla nějakejch 800kg....aj...to by bylo svezeníčko....bohužel obojí je nereálný...
18:05:01
30.10.2008
30.10.2008
Rapid05
-> TUNER 30.10.08 13:23:39: Mlask
18:04:07
30.10.2008
30.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> krejča: To je VT, fotka je použitá z autotuningu normoš na 17"
17:45:26
30.10.2008
30.10.2008
krejča
-> TUNER: to fotka je super
14:25:52
30.10.2008
30.10.2008
TUNER
Nebyl,pružiny jsem měl od kamaráda zadarmo namotaný podle svejch požadafků...
13:41:41
30.10.2008
30.10.2008
forever_young
-> TUNER: Ahojky, byl nějakej důvod proč jsi koupil jen tlumiče a ne i pružiny od Spaxu? Dík Vojta
13:39:50
30.10.2008
30.10.2008
deathcat
-> TUNER: Díky za objasnění, hold každý člověk jiná chuť