-> deathcat: no 300 za tlumice a nebo 345 i s perama .... takze clovek usetri tak 5-7000,-
mozna si tam udelam zastavku :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:30:51
17.07.2008
17.07.2008
Zazaa
10:59:15
17.07.2008
17.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Do nové kasle? Barbaři
10:54:04
17.07.2008
17.07.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: No myslim že david by ti to nějak pořezal s flexou mu to jde
20:46:47
16.07.2008
16.07.2008
deathcat
-> havlik: No ale jak na to koukám tak podražili i tam, nevím jestli se to ještě vyplatí
20:43:09
16.07.2008
16.07.2008
havlik
-> deathcat: dík
20:42:25
16.07.2008
16.07.2008
deathcat
-> havlik: Není problém
www.edworthys.co.uk/manuf acturers.php?manufactur...
nebo
www.spax-suspension.co.uk /p1323470.htm
www.edworthys.co.uk/manuf acturers.php?manufactur...
nebo
www.spax-suspension.co.uk /p1323470.htm
20:37:29
16.07.2008
16.07.2008
havlik
-> Nwkt: tak to moc místa nezabere to by mohlo klapnout:)
20:36:49
16.07.2008
16.07.2008
Nwkt
-> havlik: Zadarmo?
20:36:25
16.07.2008
16.07.2008
havlik
-> deathcat: řekni kde?:) by to třeba hodní strýčkové john a eddie mohli umět přivézt i zadarmo:D
20:13:54
16.07.2008
16.07.2008
deathcat
-> havlik: Tak je objednat přímo z anglie ne :)
18:41:38
16.07.2008
16.07.2008
havlik
-> deathcat: no pěkný teda:( ale on to asi nikdo jinej neobědnává takže to budu muset vzít nejspíš tam
18:27:52
16.07.2008
16.07.2008
deathcat
-> havlik: Koukám, že Reigger si cenu pořád udržuje, nehledě na kurz libry. Takovou cenu mi psal i v roce 2006
18:01:27
16.07.2008
16.07.2008
havlik
-> packa: Cena z minulého týdne je asi 14500 za tlumiče samotne nebo mají na skladě komplet i s pružinama za 17500
16:58:32
16.07.2008
16.07.2008
TUNER
Díííky všem kluci..
Dneska jsem si k svátku nadělil výstup na Lysou Horu.....a mam toho dost...)))
Tak jsem trochu relaxoval v bazenku,vířivce a páře,tak se to trochu zlepšilo....tak snad ještě naberu nějakou energii na večeři....budu to na zítra potřebovat ))))
UDO : jo když to bude i s montáží tak to beru,nějak už nemam chuť s tim cokoliv dělat......a jednou za rok si jí cvičně prohodit mě nezabije )))) Tak si to rozmysli jestli mi jí tam budeš chtít namontovat a napiš....
Dneska jsem si k svátku nadělil výstup na Lysou Horu.....a mam toho dost...)))
Tak jsem trochu relaxoval v bazenku,vířivce a páře,tak se to trochu zlepšilo....tak snad ještě naberu nějakou energii na večeři....budu to na zítra potřebovat ))))
UDO : jo když to bude i s montáží tak to beru,nějak už nemam chuť s tim cokoliv dělat......a jednou za rok si jí cvičně prohodit mě nezabije )))) Tak si to rozmysli jestli mi jí tam budeš chtít namontovat a napiš....
15:45:52
16.07.2008
16.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> packa: Pasují normálně, jen na přední je třeba upravit nebo udělat nový držák. Dováží je www.riegger.cz/spax.php?m
enu=spax
15:32:35
16.07.2008
16.07.2008
packa
mam jeden dotaz, Viděl jsem, ža tam míš tlumiče spax. Pasují tam normálně, nebo se musí něco překuchat. Na kolik asi přijdou?
Jinak pěkná práce, zelenku jsem viděl i osobně.
Jinak pěkná práce, zelenku jsem viděl i osobně.
12:19:51
16.07.2008
16.07.2008
Tommyk
Všechno nejlepší :)
11:32:14
16.07.2008
16.07.2008
Vita ze Sudet
Nechtel bys uz konecne dát lepčííí
Mám teď pěknou VW T3. Nemusela by se otáčet. Je uložena v trandaku stejne jako ve skodovce a je na ni i starter prichycen.
www.uwes-werkstatt.de/ima ges/.../getriebe001.jpg
Mám teď pěknou VW T3. Nemusela by se otáčet. Je uložena v trandaku stejne jako ve skodovce a je na ni i starter prichycen.
www.uwes-werkstatt.de/ima ges/.../getriebe001.jpg
11:24:31
16.07.2008
16.07.2008
Vita ze Sudet
Vse nej k jmeninam
10:43:02
16.07.2008
16.07.2008
Nwkt
-> TUNER: Taky se připojuju, všechno nejlepší