TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

11:06:36
13.06.2008
TUNER
-> Tuner#2: Šak doufam že udělam i nějaký videjko... ;-)
11:05:43
13.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty wole je je čmeláků1
11:05:13
13.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Prostě na škoda převodovce bude jiná osová vzdálenost než na felicii... Proto se používají škoda věci aby to sedělo jak má. 4
11:02:56
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Jo to jsem jim řekl že to je na hundrtu.Ale nechápu v čem je rozdíl mezi věncem a pastorkem na 120ku a mezi felicii?Samozřejmě felicie má víc zubů na věnci tím pádem na pastorku menší průměr zubů,tím pádem je to lepší v záběru protože je vetší plocha zubu v tahu když startuješ.A i dokonce jsem se někde dočetl že tam dávají z filcky do 120ky.Možná při konverzaci na téma startér vypadám jako neandrtálec ale nejde mi to dohlavy.Pokecáme o tom raději na srazu 4
10:57:07
13.06.2008
TUNER
www.nova.cz/tvarchiv?238d =13.06...



Takže jen aby jste věděli o jakou akci se jedná... 4
10:04:40
13.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: To je ale špatně, věnec na setrváku musí být ze Škodovky řady 742 a startér musí mít pastorek a víko taktéž pro 742 jinak to nebude fungovat nikdy. Pokud jsi neřekl, že to je pro 120cku, tak máš startér z Feliny a tam prostě musíš vyměnit pastorek a to víko, nebo to víko upravit, jak už psal TUNER. Celá ta sada vyjde asi na 500,- takže já bych se s tím nebabral a věnec seženeš na každé vrakárně.
07:33:55
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Teď mam pastorek feldovej i věnec feldovej a točí to lépe než z origem.Ale ještě ty pazvuky mě jebou při startování.Připadám si jako bych startoval Barkas1
07:31:48
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: No bylo to tak že jsem jim řekl že chci startér od magnetonu a víc jsem neřešil a nekontroloval.Asi na 100% mi dali jinou přírubu jelikož jinak sám nemůžu nacpat startér o 180 stupňů než má být.Omrkneme na Panenským Týnci.
17:54:13
12.06.2008
TUNER
Já mam předělanej feldovej..je tam jen to jiný ozubený kolečko a upravený víko... 4
17:32:33
12.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: skoda-virt.cz/cz/.../9028 2



Je na měm přímo Š 120. Jde koupit víko a pastorek, zrovna teď je v tématu dnešní nákup.4
17:31:03
12.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Já mám origo Magneton, ale pro škodu řady 742. Nedali Tě startér pro Felicii?
17:00:52
12.06.2008
Zdenek z Lovo
Ehmm tedy víko2
16:50:02
12.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Víko mam takový co mi dali v prodejně.Snad nejsou takový Tataři aby mi dali třeba na Felicii.A máš taky od Magnetonu ten startér nebo třeba od Bosche?Jde mi o to,to nějak vydedukovat.Jestli můžeš tak mi třeba pošli odkaz na to výko abych věděl jestli se dá použít na ten můj startér.To se poseru jestli celý můj problém se startováním je jen v tom víku8
16:30:44
12.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Taky ho mám svisle, záleží je co máš na víko na tom startéru4
16:00:58
12.06.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Jak jsme se bavili ohledně toho starteru v Doksech tak teď koukám na tvojí fotku té převodovky a vidim že ten startér máš svisle.Já ho mam vodorovně.Myslím to tak když se na něj podíváš na převodovce.Co máš za výrobce?Já mam od magnetonu.
15:40:13
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To víš, měř průměr výškáče pravítkem, když se nedostaneš k tomu osazení :-) Dneska jsem mu je tam namontoval a už si cinká :-))
15:25:38
10.06.2008
TUNER
-> Tuner#2: Nj,dvakrát měř a jednou řež )))) 4
13:48:23
09.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ještě jednou díky za držáky výškáčů, tentokrát sedli přesně.4
20:41:15
06.06.2008
TUNER
-> U-Geen: Nooo,nemam....ale slibuju že před Hrocháčem to umeju...1
19:39:16
06.06.2008
U-Geen
-> TUNER: to mas nejaky mouchy ve spreji ne? :-)
Extreme Tyres