-> Tommyk.81: no hlavně majitel je krásnej (teda paní majitelová..) nebo jak vono to vlastně je?
-> TUNER: hezký jarní fotky!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
13:39:44
13.05.2008
13.05.2008
fine_ray
14:10:54
11.05.2008
11.05.2008
Tommyk
-> TUNER: pěkný fotky :)
... tahle škodovka je prostě krásná, je to můj vzor, hlavně motorově
... tahle škodovka je prostě krásná, je to můj vzor, hlavně motorově
22:59:20
09.05.2008
09.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Takže výmluvy! Koukej ty fotky nějak uspořádat.
-> Májinka: Díky za udání, my už si to tady s ním vyřídíme
-> Májinka: Díky za udání, my už si to tady s ním vyřídíme
22:54:08
09.05.2008
09.05.2008
Májinka
-> TUNER: JJ, třeba že jsi na PC...skoro každý večer do 23 hod...
15:50:25
07.05.2008
07.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To jako odvádíš ženu od učení? Počkej až to náhodou neudělá, bude se mít na co vymluvit
15:22:50
07.05.2008
07.05.2008
TUNER
-> Tuner#2: To ne,to vyvýjim zrovna jiný aktivity.....
14:34:59
07.05.2008
07.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Neříkej že jezdíš i v 10hod. večer, teda pokud Ti zrovna nepraskne řemen
14:08:11
07.05.2008
07.05.2008
TUNER
-> Tuner#2: Teď má bejt hooodně hezky,tak než sedět u netu,raději pojedu někam na mašině .... )))
12:52:31
07.05.2008
07.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: NJ tak to já jsem tam každý den, abych byl ready na Prahu a Doksy. Hele teď máš net i doma, tak až žena bude biflovat na zkoušku, tak to můžeš utřídit
12:14:07
07.05.2008
07.05.2008
TUNER
-> Tuner#2: Na fotky neni čas a hlavně chuť )))
Od Běšin jsem v autě neseděl...
Od Běšin jsem v autě neseděl...
11:20:07
07.05.2008
07.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Koukám nové fotečky interiéru a co nový basáček, už jsi ho testnul?
Měl by jsi si ale tady konečně uklidit, jednou nová fotka na začátku, potom na konci, mezi tím fotky ze stavby
Měl by jsi si ale tady konečně uklidit, jednou nová fotka na začátku, potom na konci, mezi tím fotky ze stavby
23:09:15
25.04.2008
25.04.2008
Tomi
Tak to je krása,moc pěkný ;-) blahopřeju :-)
13:02:59
19.04.2008
19.04.2008
Majkl
-> TUNER: funguje :) padly jako ulity :) jako ty diry na stefty byly uplne presne :)) ani setinka milimetru vic nebo min :)
10:37:53
19.04.2008
19.04.2008
TUNER
-> Majkl: No snad jo...
15:41:12
15.04.2008
15.04.2008
Majkl
-> TUNER: diky za ty podlozky pane! tak to s nima snad bude fungovat :))
13:14:29
09.04.2008
09.04.2008
TUNER
-> Bery: Hele vypadat to může jak chce...hlavně jestli to tam nějak napasuješ...
08:33:41
09.04.2008
09.04.2008
Majkl
-> TUNER: je t akova presne byla princezna kdyz jsem ji koupil, uplne k nerozeznani
20:00:46
08.04.2008
08.04.2008
Bery
vypadá to luxusně profi,já ti mockrát díky,v Běškách se srovnáme!
21:39:08
22.03.2008
22.03.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ tentokrát už Tě bohužel nepomůžu.
-> havlik: Máš recht přecedo.
-> havlik: Máš recht přecedo.
13:01:50
22.03.2008
22.03.2008
havlik
vy toho furt naděláte lepší jí dojezdit než někde nechat schnít na parkovišti auto je od toho aby jezdilo . Veterán 120tka stejně nikdy nebude plnohodnotnej na to už jich je moc vyrobeno.