Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> tygr: A kdopak to tady je....že by jsi se už zaregistroval?
To jsem zvědavej na ty kola
-> TUNER: OK chápu, tak to vyjde někdy příště. BTW. na ten Markéty maturák se bohužel nedostanu :o(( takže jí za mě poděkuj za nabídku. Jana říkala, že ale dva lístky chce - prý ji psala.
-> Tuner#2: Ty wole vidíš....Já na tebe ůplně zapoměl.....To se moc omlouvááám.....

Máma měla narozky tak jsme s mladou jeli k našim a večer jsme měli sraz ze základky po 12-ti letech.....Takže jsem na tebe ůplně zapoměl....
-> TUNER: To jsou lidi svině!!! potřebovali by
-> TUNER: Ty ještě žiješ?? Minule mě vynadáš, že se neozvu, když jdem na večeři a teď když Ti napíšu, tak se ani neozveš...
.....a vim i kdo mi jí dal .....K.................*9
*
.......A koukam přibyla mi další.......
-> honnza: Díík....

Já to taky nechápu,ale neřešim to......
akoïürat nechapu, proc idi dawaj 0b co z toho maj?????
pekna karka 10b vic nejde
-> Jirik: Jj a občas nakrmim i já slečnu......
2 TUNER : lasička jednoznačně patří do klece a vidím, že už na ní pracuješ.
Slečna tě tam pak bude chodit krmit ?

-> Jirik: Já ti dmam lasičku ty ještěrko...
-> PepaS: Jj,je to asi nejlepší místo hned po ruce kde se scházejí kablíky...
-> wekky: Jj,jak říká Pepa S.....
-> Bery: S rámem jsem se ještě nerozhodnul jak ho chytnu...Dam ho tam a uvidim.....A ta výztuha je svařená i přišroubovaná...Měla by jít vyndat,ale dooost blbě...Když vzpomenu na to jak jsem s ní zápasil když jsem jí tam dával.
-> Bery: jj kdyz vylezám tak se musim chytnout az strechy a protahnout se
-> wekky: ja od Rosti a TUNER od Nikiho
já to zkoušel zalízt do sedáku přez ty trubky u sebe v autě a je to docela opičárna.
-> TUNER: jak to kotvíš do kastle - třeba tu výztuhu pod sedačky?jen do toho plíšku,nebo se svářelo??
-> TUNER: -> PepaS: Kde jste sehnali takové pěkné rámy? Já bych jeden chtěl taky...
-> Jirik: No ja co jsem dal ram do Rapida a pokud tam budu chtit mit i tu cast ktera kryje dvere tak se tam leze uplne suprove:))
-> TUNER: Vidim ze mas vyhybky na stejnem miste jako ja :)
Kua jak tam polezeš ? Ale ty jsi hubeňoučkej jako lasička a tak se tam nějak prosmekneš.

-> Zazaa: Kdybys to tak viděl....

Líp by tam šel kdyby byli vyndaný jedny přední dveře...A teď to naměřim,vyndam,vyleštim a zase zpátky....To bude ještě sra.ího.....