skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
19:42:41
08.08.2007
08.08.2007
Nwkt
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
19:40:20
08.08.2007
08.08.2007
fine_ray
-> Nwkt: nu jestli tě to nabídne (v normální nabídce) někdo jinej, tak já taky
17:29:18
07.08.2007
07.08.2007
Nwkt
-> fine_ray: Mno nevim čéče nabíd bys mi 11 Mbit, za 300,- Kč měsíčně s DPH a bez FUP?
16:39:00
07.08.2007
07.08.2007
fine_ray
-> Nwkt: nejlevnější, nejkavlitnější a taky ten nejrychlejší.... nebudu dělat reklamu, ale třeba podle zelený fábky co prokoukla na pár fotkach z minibajk rejcingů poznáš
05:54:51
07.08.2007
07.08.2007
TUNER
-> Nwkt: volný
15:54:39
06.08.2007
06.08.2007
Májinka
-> fine_ray: jo, já vůbec netuším od koho ten net máme...
-> Vita ze Sudet: Huvidíme huvidíme.....no tak se nehádejte klucí...
-> Vita ze Sudet: Huvidíme huvidíme.....no tak se nehádejte klucí...
14:04:36
06.08.2007
06.08.2007
Nwkt
-> fine_ray: A co nabízíš za internet?
14:04:06
06.08.2007
06.08.2007
TUNER
-> fine_ray: To zkus,třeba to bude tvoje životní zakázka.....
13:28:16
06.08.2007
06.08.2007
fine_ray
-> Májinka: tak takový prázdniny bych taky chtěl..
-> TUNER: si tak říkam, když oni tam maj internet jestli ho nechtěj ode mě...
-> TUNER: si tak říkam, když oni tam maj internet jestli ho nechtěj ode mě...
06:13:26
06.08.2007
06.08.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Třeba ne,třeba ti to turbo bude prd platný.....
22:48:12
05.08.2007
05.08.2007
Vita ze Sudet
-> Májinka: Hele já myslim, že další poličku už Lubo nebude potřebovat. Maximálně malou na letošek na dráze a hifi pohárky a pak to můžete zakonzervovat, už mu nic nedaruju
17:40:05
03.08.2007
03.08.2007
Nwkt
-> Májinka: Ne, Rada, má to s nějakýma američanama
-> Mantrabeach: To máš jako pivovar, byl jsem v obou
-> Mantrabeach: To máš jako pivovar, byl jsem v obou
16:09:33
03.08.2007
03.08.2007
Mantrabeach
-> Májinka: njn to je asi všude,za komunistů toho bylo plno a jak to šlapalo.Ikdyž je pravda že se tam taky stavěly nový haly takže soukromníci to tam asi využívaj.já už se asi do plzně nedostanu dlouho takže nevím jak to pokračuje
15:28:17
03.08.2007
03.08.2007
Májinka
-> Mantrabeach: jojo,teď je spousta hal opuštěná a ponechaná na pospas i s tím bincem co tam byl dřív....lepší nevědět...
14:14:57
03.08.2007
03.08.2007
Mantrabeach
-> TUNER: na mě je to moc velký město ta vaše Plzeň.Když jsem viděl jenom škodovku tak jsem si říkal že je to město ve městě.A za komárů to muselo bejt zajímavý když se vyhrnulo ve 2 tisíce lidí .Ale jako zase máte dobrou squadru tam u vás
12:59:32
03.08.2007
03.08.2007
Májinka
-> Nwkt: příjmení od M?...teď je tady novej říďa:-)
05:59:42
03.08.2007
03.08.2007
TUNER
-> Mantrabeach: Mno tak to vidíš jakej jsi kluk šikovná....Nechceš se sem přestěhovat když to tady tak znáš?
18:10:41
02.08.2007
02.08.2007
Mantrabeach
-> TUNER: věříš že vím o jaký místo jde o kterým se bavíte?my v plzni totiž dělali na škodovce a kolem toho dvd clubu sme jezdili,je to levotočivá zatáčka,jezsdili jsme kolem kefíru furt,ubytovnu jsme měli v chlumčanech myslím
16:57:59
02.08.2007
02.08.2007
Nwkt
-> Májinka: Nóóó v úseku je jeden z majitelů malý kovárny (myslim nebo něčeho takovýho) předtim dělal generálního ředitele
16:54:56
02.08.2007
02.08.2007
Májinka
-> Nwkt: jo? A v jakým je úseku? Víš jméno?