skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
09:57:28
24.05.2004
24.05.2004
TUNER
Čau Vici,tak to ti ještě nepovim páč čekam na veškerou kabeláž a řídící jednotku už dost dlouho a ani nevim co si všechno přivezu.Mělo by to bejt někdy tenhle tejden ale to už jsem psal jednou a taky z oho sešlo.... Takže až to bude dam ti vědět jak jsme to řešily....
13:46:53
23.05.2004
23.05.2004
Gryzly
hel co budeš dávat za světla do těch vnitřních děr vzadu? Věděl bych o kulatých světlech trojdílných s bílou couvačkou dole a blinkrem uprostřed. Kdyžtak se ozvi na mail.
14:35:44
18.05.2004
18.05.2004
Vici
Ogare a jak resis elektroniku? pouzijes i pristrojovy stit, a veskerou kabelaz z Octavky, nebo to bude nejak "nabastlene" aby RJ nevadilo ze nema imobilizer (v pristr. stitu) ?
13:47:56
20.04.2004
20.04.2004
TUNER
> RS : Nárazníky budou,jak říka Tuner 2 a MATTESS.Jinak teď čekam víceméně už asi měsíc na zprovoznění motoru.Když pánbůh dá tak by se mělo dít něco tenhle víkend,uvidíme....Jinak ty světla budou určitě super.Jestli mě bude bavit na tom autě ještě někdy něco dělat,tak to bude ohledně motoru,převodovky a světel.Anejde jen o to jestli mě to bude bavit ale taky o prachy,a to ví asi každej kolik se v takovym autě dá utopit peněz.Ford už bude skoro splacenej,ale teď si zařizuju byt a prachy půjdou zase jinam..Krom toho jsem už přes měsíc nemocnej a od pojišťovny se toho asi taky moc nedočkam ......
20:02:18
18.04.2004
18.04.2004
Ilbient - zrušená registrace
no bratu tá škodovka je fasa. gratulujem
10:36:48
16.04.2004
16.04.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RS: Foto č. 7,8,9 to jsou jedny z posledních fotek z venku.
07:02:26
16.04.2004
16.04.2004
MATTESS
-> RS: Ma seriovy.....
18:33:59
15.04.2004
15.04.2004
Rosta
A co nárazníky budou? Nebo to zůstane tak krásně holé
17:55:46
15.04.2004
15.04.2004
TUNER
Noo,ještě nevim.Dělal jsem pro to všechno...Teď už jen čekam Byl jsem domluvenej na velikonoční pondělí,kvůli motoru,ale bohužel z toho sešlo a ten člověk je teď v německu a přijede až za 14 dní tak uvidíme....Nechtěl bych to dát do kupy a hned někam ject.Napřed budu muset všechno odzkoušet a doladit....Aled dal bych za to nevim co kdybych už to měl jen testovat a dolaďovat!!!
15:54:00
13.04.2004
13.04.2004
Vladislav
Tak co bude Zelenka hotová do srazu? Už se nemůžu dočkat až ji uvidim naživo.
14:54:59
30.03.2004
30.03.2004
TUNER
Napsal jsem jim průměr drátu z čeho to chci,počet závitů a ještě asi něco.Mam doma ještě někde výkresy podle kterejch to dělali,ty si kreslily oni a pak mi je ktomu dali....
22:04:35
29.03.2004
29.03.2004
Milda
-> TUNER: No a jak te je teda udelali? si prines origo na vlecku a rek ze chces presne takovou akorat ze 14 dratu?
08:20:03
29.03.2004
29.03.2004
TUNER
No mě je dělali taky v INWELU a oficiální cestou by vyšli něco přes 3000-3500....bez barvy...
19:46:30
27.03.2004
27.03.2004
Milda
-> Tom: No cekal sem leccos ale todle prekonalo moje ocekavani . Tak za takovou cenu si je muzou strcit do pr.......
20:10:32
25.03.2004
25.03.2004
Tom
-> Milda: Kdyby tě zajímaly ceny z Invelu tak sada zakázkovejch pružin v barvě je necelých 5000Kč včetně DPH.
15:39:06
25.03.2004
25.03.2004
aDAm
-> Milda: btw PERA by se vam tam celkem blbě davaly;-) zkuste radši PRUŽINY;-)))))
15:29:02
25.03.2004
25.03.2004
Milda
-> TUNER: No bohuzel stavit se nemam kdy tak bych potreboval naky blizsi udaje po netu. Jestli myslis nechat udelat v Plzni v perovne tak tam nikoho neznam a oficialne to bude pocitam takova palka ze radsi budu podporovat Sakyho s jeho kurevskyma ziskama a furt to bude pocitam tak pulka toho co by to stalo oficialne, kdyz vemu ze PJovo pera byla velka serie a staly kolem litru, tohle bude jeden par a to pero je jednpou tak dlouhy nez na predek tak si radsi netroufam odhadnout cenu.
12:34:46
25.03.2004
25.03.2004
TUNER
Výfuk je prozatimní,do budoucna jsem chtěl něco TICHÉHO a možná i nějakou jinou koncovku....
Jinak držet bude jak na svodu tak bude ještě nějaký uchycení na tlumiči.....Teď jsem už 3 tejdny bohužel nemocnej a nemůžu na tom dělat.....
> Milda : tak se stavte a můžeš jí omrknout osobně,když jsem byl mladší,tak jsem jezdil za bratránkem do SEČE na chatu a pak do NEZVĚSTIC na koupák A vyrobit si je můžeš nechat i tady v Plzni.......
Jinak držet bude jak na svodu tak bude ještě nějaký uchycení na tlumiči.....Teď jsem už 3 tejdny bohužel nemocnej a nemůžu na tom dělat.....
> Milda : tak se stavte a můžeš jí omrknout osobně,když jsem byl mladší,tak jsem jezdil za bratránkem do SEČE na chatu a pak do NEZVĚSTIC na koupák A vyrobit si je můžeš nechat i tady v Plzni.......
11:55:31
25.03.2004
25.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Výfuk je moc pěkný - ale už aby z něj něco taky vycházelo
20:07:56
24.03.2004
24.03.2004
U-Geen
ten vejfuk je fakt peknej, DTM mam rad. A vzhledem k tomu ze bude asi pruchozi tak to bude mit asi adekvatni zvukovy projev :-)