TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

12:03:06
25.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuxik: Jestli se chceš pobavit, tak Tom exceluje i u mého auta: www.autotuning.cz/index.p hp?page=15&am...



ale asi se budeš muset zaregistrovat.4
11:47:56
25.07.2007
Tuxik
-> TUNER: ten clanek na autotuningu je super :) akorat jsem se ted trochu zaseknul v diskuzi s jistym tom 2 racekiller - nejak nechapu jeho argumenty 7
17:12:37
17.07.2007
spyker
-> TUNER: není zač ... kdyžtak ti pak pošlu ty fotky ještě malinko upravený jako je ve srazech4
06:52:07
17.07.2007
TUNER
-> Zdeněk.: -> Mantrabeach: -> spyker: -> Syny: Sakra to je gratulantůůů díky moooc kucííí...

Spykerovi díky za foto a Syny ICQ mam...optej se NWKTho....4
20:46:05
16.07.2007
Syny
-> TUNER: Jo tak vsechno nej :) Heled mas ICQ?
20:44:24
16.07.2007
spyker
Tak já se taky přidám ... dárek jsem ti dal ... máš ho na mailu1
20:18:55
16.07.2007
Mantrabeach
-> TUNER: jj taky musím pogratulovat ke svátku.Slyšel jsem to v rádiu ráno,ale neměl jsem číslo na tebe abych ti napsal zprávu tak aspoň tady1 .Tak všechno nej ty stará vojno3
19:54:32
16.07.2007
Zdeněk.
-> TUNER: koukam, že máš dneska svátek...Tak všechno nej 4
18:32:32
16.07.2007
TUNER
-> fine_ray: -> havlik: -> Tuner#2: Jéééé,díky kucííí... ;-)
15:59:57
16.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Taky gratulace, chtěl jsem Tě popřát v Týnci, ale nějak jsem na to zapoměl...4
15:57:07
16.07.2007
havlik
-> TUNER: vše nejlepší40
15:20:34
16.07.2007
fine_ray
-> TUNER: všechno nejlepší!22
12:31:24
02.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jj měl jsem průměr asi 7,9 ale taky jsem se v hrocháči najezdil víc a tam to jen teklo - porti tomu jízda na dálnici v 3000rpm je lahoda.4
12:30:26
02.07.2007
Nwkt
-> TUNER: Já jsem línej to počítat 3 a byla by ještě nižší nehonit to pořád 150 3
12:24:01
02.07.2007
TUNER
-> Nwkt: Mno tak to neni skoro stejný,to máš o dost nižší.......ale s Tunerem2 máme tak nějak spotřebu stejnou...1
12:20:06
02.07.2007
Nwkt
-> TUNER: He he tak spotřebu máme stejnou, já možná o něco líp, 350 km a 22,09 L 1
12:18:20
02.07.2007
TUNER
-> U-Geen: He he....to je vona...nějak mu prej fšici odřekli a mají nový 88...))))

-> Vita ze Sudet: Dojeli jsme OK. Převodovka se za jízdy chová normálně,ale jak zastavim,tak je to zlý a moc se jí řadit nechce. 8 No a zpátečka tam jinak než přes zuby nejde10



ALE spotřeba super... Na skoro 300 km si to řeklo cca o 22 litrů...takže spotřebička 7,5 litrů je parádní...Na tej dálnici je to fakt mazec rozdíl a škoda jen že jsem nemohl vyzkoušet tomu trochu víc naložit. Během tejdne vyndam poloosu a kouknu na uchycení motoru a převodofky a snad to pak bude všechno lepší.4

10:33:13
02.07.2007
Nwkt
-> Tuner#2: No my měli Lubošovu vysílačku 1
10:30:20
02.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Dojeli jsme v pohodě, teda já s MATTESSem jo, Nwkt a TUNER nám za Berounem ujeli a já musel čekat na Matýska, protože mě vezl zavazadla.4
23:47:19
01.07.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Aká boly preteky cestou dom? Čiže alebo si dojíchal na koktavou prevodoukou?2
Extreme Tyres