S130-EXTREME S130-EXTREME

komentáře | popis | fotky | Míša | 07.07.04 14:14 | 47x v oblíbených


mail: s130extreme@seznam.cz

Adresa zdrojové stránky: nachod-tuning.wz.cz/extre me-s130

S130-EXTREME - komentáře:

15:04:37
08.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Míša: Aha a kde jsi k takové nápravnici přišel? Z čeho to je původně?
14:42:50
08.07.2004
Míša
-> Tuner#2: no do normální nápravnice se nevejde,ale do tý co mám já jo... a chci to zkusit protože asi jsi viděl jakej požadavek mám já na snížení a nevím jestli by to ty L/A ustály... ty zadní sou tak tvrdý že to vydržej určitě...

14:26:46
08.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Míša: Já to nezkoušel, ale když jsem kupoval ty gumy pod pružinu, tak ty přední jsou menšího průměru a tím pádem i pružina je menší. Nevím přesně o kolik a je možné že tam půjde, ale než zkracovat zadní, tak to bych tam fakt raději dal L/A od Sakyho, která je už vyzkoušená - mají ji tady lidi na více autech.
14:05:23
08.07.2004
BEYER - zrušená registrace
Míša: chystas sa robyt shade off-road 1
13:50:26
08.07.2004
Míša
-> Tuner#2: OK už to mám... a co bys řekl tomu, že mám přední nápravnici doma kam se vejdou zadní pružiny...
13:14:27
08.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Míša: Zkopírovat Ti to můžu, ale jak doručit - buď poštou a nebo na nějakém srazu. Je to ale to samé co je v té knížce, akorát je to lépe vidět, protože v té knížce jsou ty nákresy dost malé a občas nejde něco přečíst a nebo zkus stáhnout ten soubor od Sakyho ze stránek - tam to bude taky. Zadní pružiny do předu asi nedáš, protože mají větší průměr a nešly by do nápravnice - kup ty co nabízí Saky s těma dvouma závitama - můžeš je zkracovat bez změny charakteristiky a jsou o 10% tvrdší. Mám je, ale ještě ne na autě, ale vypadájí slibně.
13:11:13
08.07.2004
Saty
Dokument úprava podvozku Škoda 130L/A

www.unicos.cz/skoda/.../p odvozek.pdf
13:05:55
08.07.2004
Míša
-> Tuner#2: no kdybys mi to moh okopírovat tak by to bylo ideální, protože to co dělá saky udělá můj táta v práci taky... máme kupu nápadů,ale jak říkáš ty... když je to vyzkoušené tak proč vymýšlet něco jinýho... už máme připravený např. komplet uzavření profilu horního ramene vpředu... ale máž zas pravdu že to pak může uletět celý... no zkrátka pro mě jsou teď problém sehnat ty plány... mít je tak to teď připravýme a v zimě se to zrealizuje... co bys řekl zadním přužinám vpředu ( kvůli tuhosti ) ???
12:46:30
08.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Míša: Mám doma origo plánky na 130L/A - můžu Ti to ofotit a nebo v té profláknuté knížče Sportovní úpravy Škoda 130L jsou taky všechny plánky na úpravu spodku. Výstuhy tu nabízí Saky - má i web kde je uvidíš: skoda-upravy.wz.cz/main/i ndex.php



Podle mě je dobré vše rozebrat, šikmá ramena vystužit a dobře provařit hlavně u té kostky spoje s podélným kde se to propadá. Podélná dát nová a vystužit dle L/A v knížce. Vystužit ovařením úchyty na příčce převodovky. Na přední náprave vystužit spodní a horní ramena taktéž dle L/A (nevystužovat po celém, protože prý při velké ráně se to může utrhnout z nápravnice, kdežto takhle to ještě drobet pruží) na spodních vystužit úchyt tlumiče, můžeš otočit misku dorazu (pak Ti to na něm nebude sedět a bude tam mít tlumič i nějakou funkci4). No a je dobré ovařit nápravnici a vystužit úchyty na řízení. Všechno je v té knížce nakresleno a výstuhy si můžeš buď z plechu udělat a nebo podpořit "kurevské zisky" Sakyho. Nevím co dál, klidně se ptej.
12:22:02
08.07.2004
Míša
-> Tuner#2: já stejně budu celej podvozek přes zimu předělávat, akorát bych potřeboval sehnat nějaký oficiální úpravy aby to bylo funkční... já si zas něco vymyslím a vy mě pak zdrbete.. tak mi radši poraď jak to mám dělat a je to...

4
12:19:50
08.07.2004
BEYER - zrušená registrace
Tuner#2: inac celkom fajn uzitocna info pre mna dik 9 1
12:17:16
08.07.2004
BEYER - zrušená registrace
Míša: xi xi ani nie ale pokusim sa to predstafit 1 mne to trva trochu dlhsie kym mi to pride 28 1
12:09:21
08.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
JJ je v tom závist. Ani nevíš jak Ti závidím, že Ti to už jezdí a já to mám pořád na špalkách4 3 Ne ta v tom alespoň u mě teda fakt nebyla, ale šlo jen o princip, ale to už jsem popsal. Mimochodem pro nevěříci "Tomáše" jsem měl zadní nápravu v autě bez pružin a krásně bylo vidět jak při jakoby pérování kola se podélné rameno naklání v tom silembloku (a to má tvrdý z Rubeny) - takže to podélný rameno to nemůže "podržet" ani náhodou - veškerá páka je na šikmém rameni a spoji s podélným, který se propadá a kroutí, takže je ho třeba právě tam srovnat a vystužit šikmé rameno4
11:51:50
08.07.2004
Míša
-> BEYER: ne to naklápění tam není, jsou to jenom bixenony = tlumený, dálkový . uchycený to je normálně = tyč, matka - čočka - matka ... chápeš?

11:29:51
08.07.2004
BEYER - zrušená registrace
Míša: pozeral som na ten link co mas uvedeny a tie foto zo sfetielkami dajako nefachcia 8 zaujimalo by ma to uchytenie na tych tyckach ... mas spravene aj naklananie sfetiel podla vozovky... mam na mysli to, ci sa ti same nastavia svetla ked ides napr. do kopca a pod. kvoli osnovaniu 1
11:22:41
08.07.2004
Míša
-> BEYER: potřebuješ čočky, trafa a řídící jednotky, do paraboly jsem to uchytil na závitový tyče... a drží to
11:08:04
08.07.2004
BEYER - zrušená registrace
Míša: ahoj ... xcem sa ta popytat co vsetko je zapotreby na tie xeony 9 a ako si to uxitil do sfetiel 9 mas to fakt pekne 9
11:04:15
08.07.2004
Míša
-> U-Geen: OK závist.. to chápu, ale ať si to ty lidi myslej a neventilujou... víš sám jaký s tím mám já problémy... sponzoři atd...8
11:00:53
08.07.2004
U-Geen
-> Míša: normální závist, neřeš to.
10:59:56
08.07.2004
Míša
-> U-Geen: OK, to beru... nedá se tomu říct vyztužený... OK stačí říct a nebudu tënto termín používat, když to tak není. Už se tady začínají objevovat názory, že jsem na to pomalu ani nešáh... je mi z toho blbě 10
Extreme Tyres