skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
info:
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Ampér/Šáde 105 S - komentáře:
17:01:11
18.04.2006
18.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Ampér: Že jsem se vůbec ptal...
14:01:38
18.04.2006
18.04.2006
Ampér
-> Tuner#2: Jo a Hanuš taky nejede
14:00:49
18.04.2006
18.04.2006
Ampér
-> Tuner#2: Tak do Běšin nejedu .Prej tam bylo takovejch aut,že se tam skoro nevešli. Já bych jel na sraz jedině na 2 dny,abych se moh večír napít a pobavit u pifa.Bohužel se mi v Běšinách kemp nelíbí.Takovej Štílec byl hezčí
17:05:48
14.04.2006
14.04.2006
Hanuš
-> Tuner#2: Víš jak to tu chodí...
10:16:59
14.04.2006
14.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: A to je problém vyměnit pásku popřípadě hadici? - na zelence jsem to měnil komplet před zimou.
18:31:06
13.04.2006
13.04.2006
Hanuš
-> Tuner#2: To by mi to muselo ještě ject, teda ono to jede, ale kape voda, teda už dokapala....
12:07:44
13.04.2006
13.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: No já vím, to je utopie...
11:56:40
13.04.2006
13.04.2006
MATTESS
-> Tuner#2: Hanuš jo?
11:25:13
13.04.2006
13.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Ampér: Á koukám NEW foto - všiml jsem se že jsi to konečně umyl - jedeš s námi na Běšiny? doufám, že pojede i Hanuš...
22:15:19
01.08.2005
01.08.2005
minno
-> kuko: lenze ty mas medzitypovu 120, tzv M-I a tie mali este ovalne svetla, su to prve emka z r. 83-84 (nemaju diery v prednom cele na chladenie brzd a bocne blinkre v blatnikoch)
22:02:41
01.08.2005
01.08.2005
kuko
-> minno:
nemas celkom pravdu, lebo ja mam take na 120, ale je mozne vsetko, mozno by som tam ja take nemal mat
nemas celkom pravdu, lebo ja mam take na 120, ale je mozne vsetko, mozno by som tam ja take nemal mat
22:01:02
01.08.2005
01.08.2005
minno
-> TUNER: myslíš stodvaciatkové, toto sú emkové, ale 105kové
21:02:21
01.08.2005
01.08.2005
Ampér
Všem moc díky za pochvalu,ale zas až takovej zázrak to fakt není
-> kuko: No natřený to bylo asi za 3 dny,protože sem to natíral 2 krát,tak aby ta první vrstva trochu zaschla
-> Samantus: S tím tlumexem máš úplnou pravdu i můj dvorní mekanik nadává,ale já sem tenkrát ještě nevěděl,že existuje i něco jinýho
-> TUNER: M - kový světla by špatný nebyly,ale já sem to nechtěl předělávat a takhle to taky nevypadá špatně
-> kuko: No natřený to bylo asi za 3 dny,protože sem to natíral 2 krát,tak aby ta první vrstva trochu zaschla
-> Samantus: S tím tlumexem máš úplnou pravdu i můj dvorní mekanik nadává,ale já sem tenkrát ještě nevěděl,že existuje i něco jinýho
-> TUNER: M - kový světla by špatný nebyly,ale já sem to nechtěl předělávat a takhle to taky nevypadá špatně
06:42:15
01.08.2005
01.08.2005
TUNER
-> Ampér: Ještě by to chtělo Mkový světla.....
19:59:20
31.07.2005
31.07.2005
Dale_Estelle
super!!
19:01:49
31.07.2005
31.07.2005
Samantus
Luxusni auticko, proste nadhera, ale jako automechanik bych te za ten tlumex povesil za koule do vichrice, clovek je pak zasranej az na prdeli kdyz na tom neco dela:-)
18:34:29
31.07.2005
31.07.2005
minno
-> Ampér: máš to maximálne krásne! kiež by som to mal také ja :-(
18:11:32
31.07.2005
31.07.2005
kuko
-> Ampér:
no je pekna, ziadne plasty a kridla, presne podla mojho gusta, este mas aj tu masku co ja, podla mna sa na skodovku hodi viacej ako ta "obla" novsia,
kolko ti asi trvalo natieranie spodku auta? (alebo si to striekal?)
no je pekna, ziadne plasty a kridla, presne podla mojho gusta, este mas aj tu masku co ja, podla mna sa na skodovku hodi viacej ako ta "obla" novsia,
kolko ti asi trvalo natieranie spodku auta? (alebo si to striekal?)
12:49:57
31.07.2005
31.07.2005
R@ZOR
-> Ampér: Vypadá opravdu dobře! Čistá práce.