skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
info:
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Ampér/Šáde 105 S - komentáře:
-> Antituner: modrá je dobrá....7b
-> Antituner: Zítra sem hodím NEW foto. Tak se těšte.

Hezkej lak, taky bych chtěl na jaře vyjet. Doufám, že stihnu Brno. To bude velká testovací jízda. Jinak autíčko moc pěkný!

-> Antituner: To nás čeká fšechny,tak s chutí do toho a půl je hotovo....

-> Crack: Mě se to taky celkem líbí
.Auto teď odpočívá a čeká až se na něj po zkouškovim vrhnu.Chybí toho ještě moc a poku na jaře chci vyjet,tak si užiju.


no na těch posledních fotkách vypadá dobře..
Kufr bude nejspíš černej,protože asi nezbyde barva a kupovat další se mi nechce,je to drahá sranda
.A taky se to v pohodě opraví až to bude reznout nebo se to odře.


-> TUNER: Jak to víš??

-> TUNER: Vždyť říkám, že mám starou schnilou plečku a ty jsi mě pořád něvěřil


-> Tuner#2: Ty kecale,akorát tim budete zakrejvat stopy koroze....

-> Hanuš: Protože motorový prostor je lepší černý :o))
-> TUNER: Kufr a motorový prostor půjdou na černo. Nevím proč to nedal na modro.

Jéé, moje modrá barva.

kurňa další auto v laku...doufám že já se na tom mém toho laku taky někdy dočkám..:-/
-> Antituner: Doufam že ten kufr napatláš aspoň na černo,když jsi ho nedal do barvy vozu....

-> Antituner: Právě jsem tě přidal fotky. Dneska je přivezl MATTESS
-> Antituner: Tak to bych ji chtěla vidět



-> TUNER: Aspon ma Ondra odeme neco na pamatku
.Ty "michelinky" protektory jsou jenom prevozni
,jinak tam budou ty bili plechace,aspon zatim
-> Hanuš: Neco je spatne,tajgr nejni vubec videt
.Jo a ty taky moc nemachruj,taky nemas cim nafotit auto
-> Jana: Anakonda je moc velka,ta by se na foto cela nevesla



-> Hanuš: Neco je spatne,tajgr nejni vubec videt


-> Jana: Anakonda je moc velka,ta by se na foto cela nevesla
