ŠKODA 120 L
Popis: 
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor: 
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor  o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet  nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
 Většinu odpovědí naleznete na :  www.hanus.borec.cz/2005/.
../doorboardy.htm   
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo
t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika: 
historie:
Origo:	 		rádio na MC + 2x repro no name
evo  II			Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo  III		vyměněno repro za Sinus live 16c
evo  IV			přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo  V			Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo  VI			subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo  VII		subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo  VIII	nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo  IX			zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X 	nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI  nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960  živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju: 
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) 
 AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009 
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba 
 ZRUŠENO 
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery,
 ZRUŠENO 
Kapacitor už bude taky ,
 - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. 
 - HOTOVO - teda spíše opraveno 
4 pístové brzdy vpředu, 
 ZRUŠENO 
elektrony 16\\\" 
 ZRUŠENO 
Navštívené srazy: 
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam.... 
  - ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce) 
 NEW stránky  www.hanus.borec.cz/   
 
      Hanuš/Škoda 120 - komentáře: 
      
      
	
-> Hanuš: Uvidíme,uvidíme,uvidíme..
....

Mrzí mě že si nemůžu taky zasoutěžit.......Snad v Plasích nebo Plešnicích.....

 	 
 
	
-> Hanuš: já vím ale práce je vidět a deset bodů tu nestačí!!!!!!!!!!! je to moc fajn
	 
 
	
-> K!RR!: Tak to si myslíš, že to jde snadno. MATTESS a Tuner#2 ti potvrdí jak jsem se trápil

 	 
 
	
-> K!RR!:  To né musím nejdříve dokončit a pak se vrhnu do palubky. Tak to zkus sám šikulko

 	 
 
	
-> Hanuš: no právě já se toho bojím a vidím, že tebe to tak krásně jde, no škoda, ale je to nádhera..................
.
	 
 
	
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9 	 
 
	
-> Hanuš: já si u tebe obědnávám doorboardy:)
	 
 
	
-> xtuner: -> K!RR!: -> itchy:  Dííkkyy. Tolik pochvalysi nezasloužím
-> TUNER: To jsem to ještě doladil, tak ještě mírné zlepšení. Ňejaké lepší umístění(lepší než  2 

 ) by potěšilo.
 	 
 
	
ty doorboardy jsou fakt hustý dávám 10b.
	 
 
	
-> TUNER: No já jedu s MATTESSEM - to se domluvíme tam - kdyžtak Jerry zpět přesedne a já bych přijel s Hanušem - uvidíme.
	 
 
	
-> Tuner#2: Noooo,mě se taky líbilo jak to hraje.....Ale pacientovi je to pořád málo.......)))Myslim že nějaká medaile by mohla bejt neee?A kdyby jooo,byli by jste tam se mnou do večera?
	 
 
	
-> Tuner#2:  hmmm, tak si asi kupim laminat a idem sa cez leto hrat

 	 
 
	
-> itchy: Základ je překližka a MDF, pak pěna na hrubé tvary, pak 2 x laminát a kitování a nakonec nástřik do plniče.
	 
 
	
-> Hanuš:  tak tie dvere su uplne neskutocne to si nerobil s tou montaznou penou, ci ano? Nemas pls nekde nafoteny postup? inac 10b
	 
 
	
-> MATTESS: Viď - teď je to jako když se zavírají dveře v Mercedesu 

 	 
 
	
Jeste az ty doorboardy budou "doklepnuty" uplne, bude to super. Pekny je i zvuk pri zavirani dveri, ne ten plechovej

 	 
 
	
-> Hanuš: hele máš to pěkný, zvládl by si ještě nějaký?.) dobře bych zaplatil, to je jen tak na okraj:) hele dal bych takovou barvu jakou má auto a je to nádhera, plnej počet
	 
 
	
NEW foto dveří
-> Tuner#2:  Někomu se to zdá pěkné někomu uchrchlané a ještě potichu -> TUNER:  konkurenci mít nebudu. :-))
	 
 
	
Musím říct, že jsem včera s Hanušem nastavovali a hraje to pěkně - za ty prachy...