skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
00:13:39
04.06.2005
04.06.2005
Hanuš
-> antitunerPetr: dííkyy. No tak když se ti to líbí, to by jsi mi mohl píchnout s palubkou
00:09:10
04.06.2005
04.06.2005
antitunerPetr
Hezký máš to moc hezký!!!A ty dveře to je jediněčná a pěkná vyroba!!!
23:15:42
03.06.2005
03.06.2005
Hanuš
-> K!RR!: Není problém
Tak si nezapomeň vzít otíky
Tak si nezapomeň vzít otíky
23:08:02
03.06.2005
03.06.2005
kirri
chtěl bych se někdy svíst
23:06:20
03.06.2005
03.06.2005
Hanuš
-> K!RR!: Díkkyyy. Ve skutečnosti je to lepší
22:56:04
03.06.2005
03.06.2005
kirri
máš to hodně pěkný musím ti to mocpochválit stojí to za to
22:15:49
03.06.2005
03.06.2005
Hanuš
-> Tuner#2: už jsou tam. Ale na vlastní oči je to ůplně něco jinýho. Na EMMU jedu. Hlavní je se zůčastnit, nebo nějak tak to je
14:51:35
03.06.2005
03.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Tak gdy nahodíš nové foto - vypadá to moooc hezky - už se těším do Plas na EMMU!
18:22:03
23.05.2005
23.05.2005
Hanuš
-> Antituner: Asi na tom něco bude.
-> Tuner#2: Má pravdu. Už aby jsi bl v Rokycanech
-> Tuner#2: Má pravdu. Už aby jsi bl v Rokycanech
14:30:37
23.05.2005
23.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antituner: Jak nepotkat mě
14:06:52
23.05.2005
23.05.2005
Ampér
-> Hanuš: Ty že seš nenáročnej,to teda ve snu.Od té doby co jsi začal vylepšovat aparaturu to jde s tebou s kopce.Furt ti to nestačí. Ty mít peníze tak už seš hluchej,protože by ti to hrálo jako kr.va .Proto je nejlepší si s aparaturou moc nezačínat a nepotkat T#2.Myslim,že se z tebe během doby co máš 120L(líná) stal hroznej pacient. Bohužel je to až na vyjímky neléčitelné
11:07:54
23.05.2005
23.05.2005
fine_ray
-> Hanuš: oká tak teda nenáročný blázen se těšim až si to poslechnu po dalším uploadu
03:46:44
23.05.2005
23.05.2005
Pilot 105
-> Tuner#2: Jj, to je možný, už v tom mám zmatek.
21:09:37
22.05.2005
22.05.2005
Hanuš
-> fine_ray: Nééé, jsem uplně nenáročný a skoro normální
22:04:52
21.05.2005
21.05.2005
fine_ray
-> Tuner#2: jj Hanuš je taovej malinkej blázen, že jo?
10:34:37
20.05.2005
20.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: A nemyslel tím lepším muziku?
03:28:06
20.05.2005
20.05.2005
Pilot 105
-> Tuner#2: Tak to jo, v Běšinách řikal, že bude kupovat něco lepšího.
18:34:25
19.05.2005
19.05.2005
Hanuš
-> Tuner#2: Mě to nerozmluvíš. Už mám návrch jak tam dostat 2 , abych nemusel rušit i druhý sedadlo. A oběm tak 2x 60 litrů.
-> TUNER: Já se se 160Db spokojím.Víc zatím né. A košem nahoru, prej je to teď v módě
-> fine_ray: Muzika nepapá, ta sežere a vše. Po dalším upgrade půjde další KW pryč .To už pak bude výkon motoru tak 32KW , kdo ví jestli
-> TUNER: Já se se 160Db spokojím.Víc zatím né. A košem nahoru, prej je to teď v módě
-> fine_ray: Muzika nepapá, ta sežere a vše. Po dalším upgrade půjde další KW pryč .To už pak bude výkon motoru tak 32KW , kdo ví jestli
15:43:21
19.05.2005
19.05.2005
kirri
-> TUNER: něco jako tohle
www.sound-tuning.borec.cz /autohifi/Ahifi066.jpg
*262 *262* *262* *262* *262*
www.sound-tuning.borec.cz /autohifi/Ahifi066.jpg
*262 *262* *262* *262* *262*
15:39:51
19.05.2005
19.05.2005
TUNER
-> Tuner#2: Jj,fčera jsme se o tom spolu bavily.....Ta dodáfka s těma naměřenejma 170 dB se uplně nafukovala....Fakt masakr....Myslim že kdyby byl někdo vevnitř.....